Haluisin tietää, että mitä mieltä te ihmiset olette hirvensalosta. Kannattaako sinne muuttaa? Olen katsonut sieltä asuntoa, moikoisista.
hirvensalosta.
4
1117
Vastaukset
- mozzy
Itse en ole asunut hirvensalossa, mutta tässä silti mitä tuli asiasta mieleen.
Hirvensalosta on vain yksi tie Turkuun, eli jos on töissä muualla kuin hirvensalossa (mikä on todennäköistä) joutuu ajamaan aika pahassa ruuhkassa aamusin ja iltapäivisin. (kaikki on tietty suhteellista... riippuu mihin on tottunut.)
Palvelutaso ei oo kauheen korkea, no nykyään siellä on Ruokavaraston lisäksi K-kauppa, ja Alko tietenkin... ja r-kioski... onks siellä muuten apteekkia, entäs postia? en muista.
Ootko muuten käynyt näillä sivuilla?
http://www.saaretverkossa.net/palvelut.php
Mun mielestä koko hirvensalo on jotenkin harmillisen kaukana palveluista... ja tuntuu siltä ettei luontokaan oikeastaan tarjoa mitään "elämyksiä"... oon joskus ajellut ympäri saarta ja etsinyt esim. ulkoilureittejä, mutta en oo löytänyt muuta kun sen kuntoradan siinä laskettelurinteen vieressä ja sitten yhden toisen vähän kummalisen pitkospuu-polun...? ehkä olen etsinyt huonosti, kartalta kun katsoo niin saari on kiehtovampi kun mitä se todellisuudessa onkaan.
Tässä nyt mun "kokemuksia"... en tiedä onko mitään hyötyä, mutta tulipahan kirjoitettua vähäsen... - Elk
Moikoinen on tosi kivaa asuinaluetta, aika kallista kai ilmeisesti. En tiedä niistä rivitaloalueista mitään, mutta omakotialueet tietääkseni.
Keskustasta/keskustaan pääsee helposti bussilla, joten kulkuyhteydet ovat hyvät, vaikkei omaa autoa oliskaan. Pyörällä pääsee myös helposti suhauttamaan, kun on hyvät pyörätiet. Moikoisissa on ihan kiva uimaranta, jolla käyn kesäisin makoilemassa. Ja kyllä siellä lenkkireittejäkin löytyy! - Hirvensalolainen
Hei, olen asunut Hirvensalossa yli kuusi vuotta ja kokemukset ovat pelkästään hyviä.
Asun juuri Moikoisissa ja palvelut alueella ovat hyvät, on koulu, päiväkoti, kauppa, apteekki, kirjasto ja niin se alko sillan pielessä. Busseja menee yhteensä kahdeksan kaupunkiin, eli eiköhän siinä aina johonkin niistä kerkeä.
Pyörällä pääsee hyvin keskustaan ja ulkoilureittejä saarella on paljon. Lintutornille menee kiva polku, jos on sellaisesta kiinnostunut.
Aamuiset ruuhkat ovat ainoa miinus, mutta jos pystyy ryhmittämään menonsa niin, että lähtee seitsemän - puolikahdeksan aikoihin, niin liikenne sujuu ihan hyvin, tai sitten yhdeksän aikaan.
Tervetuloa asumaan Hirvensaloon. - Entinen asukas
Hirvensalosta on pelkästään hyvää sanottavaa. Rauhallista ja ystävällistä seutua. 13 vuoden aikana olen oppinut rakastamaan aluetta ja on vaikeaa jättää sitä, mutta joskus sitä on pesästään lähdettävä.
Busseja liikkuu riittävästi, mutta suosittelen omaa autoa kulkuvälineenä. Huomattavasti helpompaa kiireisille työssäkävijöille. Opiskelijat selviävät mainiosti bussiliikenteellä. Kuten edellä on mainittu, löytyy kaikki tarvittava.
HUOM! Teille jotka etsitte omakotitaloa, käykää osoitteessa:
www.turunmuurausurakointi.fi / Asuntomyynti
Yhteystiedot löytyvät sivustoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu752372Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148