Kysymys miehille palleista

Tuula36

Tykkäättekö, kun nainen hyväilee pallejanne? Tai jos ette niin miksi, sattuuko vai pelkäättekö, että puristaa liikaa? Onko ne niin arat?

Entä jo tykkäätte, niin millä tavalla se kiihottaa? Onko samanlaista kiihotusta kuin esim terskan hyväily?

36

3641

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisuuuu

      Muakin kiinnostais tämä aihe. Nuoleminen ja kevyt hyväily ilmeisesti toimii ainakin. Tietysti ihmiset on erilaisia, mutta miehet kertokaa ja yrittäkää kuvailla miltä mikäkin tuntuu?

    • sahlem

      Kiihotuin jo pelkästä ajatuksesta. Joku voinee kertoa tarkemmin.

    • nahkoihin vain

      Pidän pussieni nahkojen nipistelystä ja näykkimisestä, mutta kiveksiini en halua mitään kohdistuvan, sillä se sattuu.

    • Joku voi

      Tykkäättekö, kun nainen hyväilee pallejanne?
      # kyllä ja ei, riippuu tavasta. En tykkää pallien suuhunotosta

      Tai jos ette niin miksi, sattuuko vai pelkäättekö, että puristaa liikaa?
      # mulla on aika herkät, en pelkää enkä tykkää puristamisesta

      Onko ne niin arat?
      # on jos on ollut pitkä kova seisokki

      Entä jo tykkäätte, niin millä tavalla se kiihottaa?
      # tykkään vain takaosan sivelystä

      Onko samanlaista kiihotusta kuin esim terskan hyväily?
      # ei ollenkaan, enempi kuin suhinoton esileikki

      miltä mikäkin tuntuu? (kisu)
      # pallien taustan hyväily osoitaa aitoa halua tuottaa mielihyvää.
      Suihinotto on hienoa jos nainen sitä aidosti haluaa (ei suorita). ”Käsityöstä” en tykkää alussa ja jatkossakin vain silloin jos nainen haluaa, että laukean suuhun.

    • purista kunnolla

      Omat pallini kestävät ja vaativat kovaakin puristelua. Joillain kokemattomilla 25-vuotiailla voi pallit olla vielä neitseellisen herkät.

    • miesmiesmies23

      En muuten suosittelis koskemaan kovakouraisesti miehen kiveksiin.

      Kyllä ne pientä koskemista ja hyväilyä kestää, mutta puristelut ja tahalliset asentojen kääntämiset ei tee hyvää pitkässä juoksussa, eikä se kyllätunnu muutenkaan kovin kivalle.

      Sitten pahimmillaan se kiveksen vääntäminen voi johtaa huononevaan verenkiertoon ja tulehdukseen, mistä seuraa sitten kiveksen huono verenkierto tai verenkierron kokonainen estyminen ja kiveskuolo.

      Huonoa verenkiertoa voi kyllä parantaa vielä leikkauksella, mutta kuoliossa kives on poistettava kokonaan. Sitäkö te naiset haluatte?

      Se on ihan sama ku me miehet tynnettäs naisen pimppaan likaset kädet ja kaivettas kohdiunsuuta.... kyllä siitäkin tulehduksen saa ja pahoja vaurioita jotka voi johtaa sitten jossain vaiheessa jopa syöpään.

      Minä en ainakaan halua sellaista naiselle, joka on antanut minulle luvan koskea itseensä.... ettehän tekaan naiset halua mitää pahaa miehelle? Tuskin te ketään miestä niin kierosti vihaa, että annatte ensin seksiä ja tapatte tai sairastutatte hänet johonkin kiputilaan tai turvotukseen. Annetan inhokkien kuolla muulla tapaa

    • fwefewfw

      heh ootte te vietävissä,trans "tuula" lukee näitä kikkeli kovana ja runkkailee

    • hetero...hehhee

      Haluisin imeä Tuulan kullia

    • miesmiesmies24

      Olkoon tulla ransu tai persu, nii joku perkele lukee näitä sillä, että joku mies kertoo tykkäävänsä ja sitten tämä nainen ns. sairastuttaa omalla kovakouraisuudellaan.

      Eikä se vielä, että joku 20v ikänen mies kestää kiveien puristelun, mutta se sama mies voi olla joskus päälle 60-70 iässä tosi kipeenä siitä, ku anto puristella junnuna.

    • saahan niitä

      hiplata ja vähän puristellakin mutta ei mitenkään kovakouraisesti.

    • purista ja niele

      Kovasta käsittelystä pitää ainakin kokeneet panomiehet.

    • miesmiesmiesmies23

      Se on kivaa, ku nainen runkkaa munaa tosi lujaa ja useitten huippujen yli, siis sillee, että mällit lentää ja runkkaaminen jatkuu jopa tyhjiin huippuihin.

      Mutta toi kiveksiin koskeminen ei kivaa

      Kivekset kannattaa jättää rauhaan, katso perusteluni ylempää.

    • 16+8

      Kiveksiä hellästi hyväillen..Kivesten takaosaa, siis lähinnä välilhaa hellästi pyörivällä liikkeellä eri kohdista hieroen saat korotettua painetta piipussa :) Ai että se saa veren virtaamaan!

    • sahlem

      Jos nyt sittenkin annan omankin mielipiteen tarkemmin.

      Mielestäni kiihottuneena ollessa (kivekset kohonneet) kiveksien näpälöinti tuntuu hyvältä. Aluksi kiusoittelevasti kevyesti sivellen ja ehkä kevyttä puristelua. Mitä kiihottuneempi tila, sitä ronskimmat otteet tuntuvat paremmilta. Puristelua, läpsyttelyä, jopa kevyttä vetämistä. Aivan laukeamisen rajalla nämä nostavat kiiman eläimelliseksi. Ainut, että ne rajat pitää oppia. Vähänkin yli, niin se on sitten todellakin yli! Kivesten kiertäminen ei tunnu hyvältä, sitä kannattaa välttää.

      Toki alkuleikkinäkin kivesten kevyt läpsyttely ja puristelu tuntuu ihan hyvältä; monesti siitä kiihottuu.

      Tunne on selvästi erilainen kuin terskan hoitelu. Vaikea kuivailla eroa, sillä vaikka terska on tavallaan herkempi, niin sekin kestää samanlaista läpsyttelyä ja puristelua.

    • kkyryiryiryi

      Mulle kivesten hyväily on aika yhdentekevä, tosi neutraalia: ei tunnu pahalta, vaik kovemminkin käsittelee, mut eipä niiden hyväilystä juuri kiksejäkään tule

    • Halukkaana

      Pieni imeminen, ok. Hellä hyväily, ihanaa. Puristelu, ei. Pitää kosketella hellästi. Joskus ei saa koskea ollenkaan...

    • ciao1

      Ok johan jätkät sai aihetta, tuskin ykskåån muija näitä vastauksia kattelee. Mikä håmå tän alkuun laittåi?

    • Pidän siitä

      Pidän siitä, jos nainen hellästi koskettelee tai "nostelee" kiveksiä, hieroo kivesten alapuolelta, myös hellä puristelu käy, mutta tosiaan pitää olla varovainen, koska ne ovat niin arat ja herkät. Suihinotto ja nuoleminen kiihottaa mieltä: aivan kuin nainen himoitsisi sitä spermaa, joka "pusseissa" on.

      Terskan kiihottaminen on tärkeämpää varsinaisen laukeamisen kannalta, mutta minua kiihottaa, jos nainen hyväilee myös palleja. Se tuntuu mielihyvää lisäävästi muun kiihottamisen ohessa ja ikään kuin osoittaa, että nainen himoitsee spermaani tai haluaa leikitellä minulla ja "lypsää" minut todella tyhjäksi, mikä on ajatuksena kiihottava. M38v

    • k allle

      Tynkään kun minun palleja kosketellaan. Mutta liian lujaa ei saa puristaa se sattuu... Ainakin kun mä oon niin herkkä perse tai no herkkä palli .

    • varoen

      En tykkää.

      Toki varovasti, jos koittaa niin ok..

      Naiset eivät välttämättä arvaakaan kuinka herkkä paikka saattaa olla nuo mollukat.

      Itse en tosin sano mitään vaikka sattuisikin, kun se naisen suorittama käteenveto tuntuu vastaavasti"liian"hyvältä.

    • revi revi

      Pidän siitä kun nainen ratsastaessaan repii pallejani kovaa.

    • Meidä suvun

      miehillä on niinisot pallit jotta vauhtipussit roikuu puolessavlliä reittä,takaapäin tuupatessa hakkavat litoriksen turvoksiin

    • Anonyymi

      Kunnon puristus kiihottaa. Sellanen ote että mies näkee hetken tähtiä.

    • Anonyymi

      Savottamiehet näyttelivät pallejaan toisilleen mutta eivät puristelleet. Vertailivar vain kokoja hepit pystyssä.

      • Anonyymi

        Perseilivätkö myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseilivätkö myös?

        Eivät perseilleet.


    • Anonyymi

      Kyllä tosi miehen pitää kestää sen verran pallien puristelua, mitä heikko nainen jaksaa puristaa.

    • Anonyymi

      Joku pervo täysi maso ilmeisemmkn nauttii kun sitä potkitaan munille yms.kipua tuottavat menetelmät!
      Samoin painot kiveksiin kiinni ja venytystä!
      Jotain aivsn pervoa siis!

      Muuten miten nämä edellä olevat piklupallit eivät siedä juurikaan kivesten eli munien koskettusta mutta itse sorkkivat ja raapivat miten vaan pallejaan! Sheivaten ja runkkien!

    • Anonyymi

      Itse pidän siitä, kun nain peppuun ja nainen laittaa kivekset pimppiin, on usein sellaiset riippuvat pallit...

      • Anonyymi

        No ei kyllä niitä kiveksiä pimppiin pysty laittamaan. Ainakin niillä ukoilla, joita oon sisään päästänyt, ne roikkuu naruista ja on 3-5 cm pitkät ja melko pyöreät 2-3 cm halkaisijoiltaan. Jos niitä survoo tai puristaa, niin kuulemma sattuu paljon. Ollaan siis jätetty aina suosiolla ulkopuolelle ja vähän vaan puristeltu, vedetty ja läimitty.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Savottamiehet tykkäsivät palleista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse käytön paljon penisrengasta ja myös sheivaan. Pallien nuoleminen ja imeminen kyllä toimii, vaikka kun nainen on selällään ja nussii suuhun.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. 3
      740
    Aihe