On autonvaihdon aika käsillä. Nykyisin ajelen Golfilla ja nyt katselin tuota 3008 mallia sopivilla herkuilla. Takuu näyttää olevan hyvä/normaali. Ajokilometrit itselläni jää nykyään noin 10000 km vuodessa. Itsellä ei ole ollut ranskalaisa autoja, joten kyselisin kokemuksia tietäviltä. Nykyisen auton huoltokulut on pienet miten on peugeutilla. Mielikuva Pösösta on se, että auto on mukava ajettava, mutta pikkuvikoja riittää ja vanhemmiten sähköliitokset tuottavat harmia. Toivottavasti mielikuvani on menneen vuosituhannen muistoja.
Pösö 3008
5
245
Vastaukset
- R.S 61
Kymppitonni takana VTi 120 koneella,loistava ajettavuus ,hyvät sisätilat ja hiljainen. Ei ole ilmennyt vielä sähkö- eikä muitakaan vikoja, enkä usko niitä olevan enempää kuin muillakaan merkeillä.Ainakin bensamoottorit ovat BMV yhteistyötä. Kokemusta rankalaisista 10 v. ajalta mm. Renault Megane,jossa liittimen kontaktihäiriö esiintynyt vain kerran.Ruoste ei ainakaan näytä vaivaavan enää ranskalaisia autoja.Huoltokuluista ei ole itselläni vielä tietoa.
- WittuMitäBaskaa
"Ainakin bensamoottorit ovat BMV yhteistyötä"
Ja jokainen tietää, että mitä SE tarkoittaa ja tuo tullessaan:
-Taitaa THP-koneet olla aika herkkiä karstoittumaan. Esim. suomalaisella Peugeot-foorumilla riittää keskustelua aiheesta.
...Toivottavasti ei sentään enää mitään muovisia venttiilinnostimia kuten Jaguarin kanssa moottoriyhteistyötä tehdessä aikoinaan...
Itse suosittelisin välttämään kaikkia THP-koneita ja valitsemaan suosiolla vaan VTi:n.
- odota vielä hetki
Loppuvuodesta tulevat uudet 308 ja 2008 mallit. Muotoilu ei niissä niin möhkälemäinen kuin 3008.
- Sai kehuja
2008:sta oli juttu iltasanomissa tai iltalehdessä pari päivää sitten.
Parturissa luin. - kokemus-k
"Muotoilu ei niissä niin möhkälemäinen kuin 3008."
Kokokin on tosin pienempi. Eli eivät ole kaikille mikään vaihtoehto 3008:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483