Hävettää, kuinka tällä ihmisellä on kusi noussut päähän. olin tilaisuudessa,jossa hyvä ja kohtelias käytös vanhempiin ihmisiin pitäisi olla itsestään selvyys,mutta leukaili ja nokitteli kaukaisia sukulaisiaan todella törkeästi. Jos nyt on sattunut pystinpoikasen saamaan mustalaisena,se ei kai hyvä Santeri tarkoita,että aliarvioit henkilöitä, jotka tapaat satunnaisesti sukutapaamisissa ja jotka eivät ole koko ajan ns.framilla. Ei tarvitse olla ylimielinen paskiainen,sillä sivistyksen mitta näkyy ihmisessä hyvänä käytöksenä. No,et kuitenkaan itse tätä piirrettä ole huomaavinasi,kun vauhtisokeus on nyt päällä,mutta vakuutan,että kyllä se siitä hiljenee ja sinäkin vanhana miehenä olet vähän viisastunut,sillä opit vielä sen,missä voi vitsiä vääntää ja missä ei.
Santeri Ahlgren ja huono käytös
31
7833
Vastaukset
- opiksi
Sanoiko tämän mamma Ahlgren.
- käyttäydytään
soida
Siitä sivistyksestä samat omat sanasi sulle. - väärä palsta?
Kuka on Santeri Ahlgren?
- kääjee
Tinalo kaalee.
- valkoinen suomalaine
Eiköhän joku nuori eläkeläinen hoida hommansa ja tikkaa kohta Santerin nahkatakkiin pari ylimääräistä reikää.
- In The GettoU
Onko samoja sukuja kuin asunut/asuu malminiityssä vantaalla?
Kuulema ainakin ennen paljon sattunut ja tapahtunut heidän rapussaan!
En edes ajattele enää koskaan äänestäväni kokoomusta, LoL - HilleviHillevi
Olen käynyt kyseisen henkilön omistamassa Päämaja ravintolassa melkein viikottain ja kieltämättä hänen käytöksensä on nyt viimeisen vuoden aikana muuttunut. Ennen Juhannusta hän oli uhkaillut ravintolassaan jotain asiakasta puukolla??? Kyseinen asiakas oli melkein selvä mutta Santeri oli vain käskenyt ulos tai muuten . . . Kai poliisikin siihen oli kutsuttu. Tästä kertoi mieheni kun tuli kyseisestä paikasta. Hän myy juomia vaikkei oikeutta kuulemma olisi. Työntekijöitä sanotaan irti ja osa lähtee - nyt on haussa jopa pari työntekijää. Jotain outoo on kyllä menossa.
- asiakas pämiksessä
Olen käynyt useita kertoja Santerin omistamassa päämajassa,olen myös huomannut jotain outoa olevan meneillään..?en itse ole Skavaböleläinen mutta kiinnostuksesta olen käynyt päämajassa tämän ns.sketsi ohjelman nähtyäni,siis manne tv:n ja tiedonhaluinen ollut onko tuo romani niin sivistynyt kuin antaa meille valtaväestölle ilmi näillä ohjelmillaan.Siihen tulokseen olen päässyt että kaukana sivistyneestä "kunnon" kansalaisesta on tämä Tuusulan kunnan valtuutettu.Kuinka tuollaiset otetaan edes valtuustoon istumaan?Kai rahalla maksanut itsensä sisään noihin piireihin.Olen myös ollut kyseistä puukon heilutus sessiota todistamassa omilla silmilläni sekä myös joissakin muissa Santerin ylilyönti hetkissä.Tuo tyyppi ei ole kyllä tässä maailmassa mukana,mikä lie sitten syynä?
- diipadaaba
asiakas pämiksessä kirjoitti:
Olen käynyt useita kertoja Santerin omistamassa päämajassa,olen myös huomannut jotain outoa olevan meneillään..?en itse ole Skavaböleläinen mutta kiinnostuksesta olen käynyt päämajassa tämän ns.sketsi ohjelman nähtyäni,siis manne tv:n ja tiedonhaluinen ollut onko tuo romani niin sivistynyt kuin antaa meille valtaväestölle ilmi näillä ohjelmillaan.Siihen tulokseen olen päässyt että kaukana sivistyneestä "kunnon" kansalaisesta on tämä Tuusulan kunnan valtuutettu.Kuinka tuollaiset otetaan edes valtuustoon istumaan?Kai rahalla maksanut itsensä sisään noihin piireihin.Olen myös ollut kyseistä puukon heilutus sessiota todistamassa omilla silmilläni sekä myös joissakin muissa Santerin ylilyönti hetkissä.Tuo tyyppi ei ole kyllä tässä maailmassa mukana,mikä lie sitten syynä?
Päämajalla oli viime kesänä ainakin kolme uhkaavaa tilannetta. Yhden kerran herra johtaja itse, terassin ollessa täynnä alkoi riehua puukon kanssa, paikalla oli myös lapsia ja työntekijänsä välissä (tätä olin itse todistamassa) toisen kerran johtaja hakkasi asiakkaan vasaralla ja kolmannen kerran joku toinen puukotti miestä..
Sen luokan baari, että en ole sen jälkeen siellä asioinnut.
Kyliltä aina kuullut yhtä sun toista, kun frendeihin kuuluu sen lafkan "kantiksia"
On tainnut tummalle pojalle nousta neste hattuun, luulee olevansa kovakin äijä :)
Tietääkö joku näistä tilanteista enemmän??
- eri väkeä
Menkää kaaleiden palstalle jauhamaan!
- hus_hus_
Totta, siellä voi kehuskella lisää noilla "tapahtumilla." Meitä oikeiden julkkisten tekemisiä seuraavia ei kiinnosta tippaakaan "alamaailman" touhut.
- nähtyon
santerillahan pyörii siel päämajas vaikka mitä hämäräbisnestä..
- Jatsari Mertsi
Hai sie kaveriiiii ostat sie käkikellooooo tai ilmapuntariiiiii? Et sie ostaaaa mikset sie ostaaaaa? Ostat sie sitteeeen pitsilöitäääää tai nahkatakkiiiii? Et sie ostaaaaaaa? Ootkoooo sie rotusortajaaaaaa?
- Kaale Antti
Hai älkää te viitsikö kaalot puhua paskaa Santerista ye ootte van ihmset kateelliia kun sillä on semmosta mtä teillä ei oo mutta haluaisitte omistaaa ja saada
Hai kato maksetulla kullalla ei ole hintaa- romaniasta
Minun mielestä millään jo kerran maksetulla oo mitään hintaa, mulle.
- Kaale Antti
Hai älkää te viitsikö kaalot puhua somtaa Santerista te ootte vaan ihimiset kateelliisia kun hän on kaalee ja kun sillä on semmosta mtä teillä ei oo mutta haluaisitte omistaaa ja saada...
Hai kato maksetulla kullalla ei ole hintaa- Lortto Kaalo
Opettele mustalainen kirjoittamaan!
- mnjbvfcds
Mitä sillä on mitä meillä ei ole?
Pussihousut? - Kaalon kotsa
mnjbvfcds kirjoitti:
Pussihousut?Typerä hattu.
- anti-rasisti
mnjbvfcds kirjoitti:
Pussihousut?Ei vaan pussit housuissa, eikä mitkään kaljapussti niinku teillä jauhonaamat!
- kassan_kautta
Menkää riitelemään keskenänne romano-palstalle!
- salapanija
On muuten aika kiimaisia nuo tummat tyttöset! En tiedä miksi niitä kiinnostaa valkoinen mela mutta minulle se on ihan ok.
- varovainen
Osa kyllä aika hiton hyvännäköisiä, mutta ei niihin uskalla koskee, tulee vielä kateellinen raineri huitomaan jollain uskomushoitokirurgin veihtellään
- salapanija
varovainen kirjoitti:
Osa kyllä aika hiton hyvännäköisiä, mutta ei niihin uskalla koskee, tulee vielä kateellinen raineri huitomaan jollain uskomushoitokirurgin veihtellään
Pitää tietää naisen tausta ja sen jälkeen ottaa homma haltuun. Naiset ei uskalla kertoa kenellekään kasvojen menettämisen johdosta. Minulla on tuossa yksi kierroksessa ja nainen on kuin nukke.
- Toosa
Täällä tuntuu ihmisillä olevan kauhiasti Santeria vastaa .?
Mutta tunnen sen kaverin ihan itsekkin ja minun mielipiteen on :
Santerilla on ihan jalat maassa ja oikeamielinen hän on,puukkoja se ei käytä,
Koska " lyönti" on koholla kun tulee tarve siihen ,joten, paskanjauhaminen sikseen . Santeri on ihan OK tyyppi !- pussihousu6
Pesäpallomailaa sitäkin enemmän, sekä retkikirvestä vyöllä tämä piripää käyttää sumeilematta.
Entäs vapaudenriisto, josta sai tuomion Tuusulan käräjäoikeudessa ?
Lukuisat pahoinpitelyt, joissa on ainakin maksajana...
Sekopää joka kuvittelee itsestään liikoja.
Totuus voi sattuakin, mutta kestääkö sontaläjän penkominen julkisuutta, kun on itsensä sinne työntänyt ?
- maikkimeikäläinen
Puskista huutelevia ei kannata uskoa. Nimettömänä haukkuminen jotain on kuin koulukiusaamista. Monet haukkuu yhtä.
- RaikkuM
Santeri on entinen linnankundi🤠
- Anonyymi
RaikkuM kirjoitti:
Santeri on entinen linnankundi🤠
Niin on moni muukin, niitä löytyy valkolaista myöskin.
- TottaOn
Istui parturissa kun rikokumppanit ryöstivät pankin😀😂
- Anonyymi
Kuka tämä on ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187