Ajatus sinusta

No one

Olen tutkimusmatkailija. Se minä olen ennen kaikkea. Etsin ja kaipaan, uhkarohkeana syöksyn seikkailuun uuteen. Onko tämä kartta oikein päin? Missä se kompassi on silloin, kun sitä tarvitsen? Pitäisi löytää tie.

Hei sinä siellä! Kerrotko minulle tien? Minä en oikeastaan osaa lukea karttaa. En, vaikka se näyttäisi kuinka selkeältä tahansa. Se on minulle liian korkeaa matematiikkaa. 1 1 = lukematon määrä josseja. En ymmärrä tätä.

Tulisitko mukaani kartanlukijaksi? Se voisi olla jännittävää. Kohdata uusia maailmoja. Nähdä värejä, joita ei tiennyt olevan olemassakaan. Kohdata joku, jonka kanssa keskustella onko kompassi ehjä vai rikki.

Et tule? Mutta minähän rakastan sinua! Miten niin olen hullu? Rakastan rakastan! En ole aiemmin tavannut yhtä taitavaa kompassinkäyttäjää! Tämähän on tahdon asia, saat vaikka molemmat sekä kompassin että kartan, mitä vain haluat.

Et tule? Epäiletkö sanaani? Jos muutat mielesi tiedät mistä minut löytää. Uuden auringon alta. Siellä minä istun ja odotan. Kerron tarinoita: sinusta ja minusta ja seikkailuistamme.

9

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttöohjeet

ja suunnistusopastus - jos ne kuuluvat mukaan kauppaan, olen oitis myyty

• 7+6

Naiselta miehelle?

• kos mos

Olen miettinyt tässä että mitä tekisin? Jos oikeasti rakastat minua, niin kyllä mä tulen sinun mukaasi minne vain.

Mä en tarvitse muuta kuin sinut.

Jos se kompassi menee rikki niin onhan meillä sitten toisemme, kyllä sieltä aina joku tie löytyy. Katotaan sitten yhessä mitä tie tuo tullessaan. On parempi kun ei tiedä. Jos perusasiat elämässä ovat kunnossa, tie seikkailuihin on rajaton....Miltä maailma voisikaan näyttää?

Elämä on tylsää jos aina tietää mitä seuraavan mutkan takaa paljastuu. Ainakin jos sieltä mutkan takaa tulee vain synkkyyttä tai surua.

En uskalla edes ajatella sitä kuplivaa ja huoletonta ilon tunnetta, jonka ajatus sinusta minun elämässäni toisi minulle.

• Sinuhe :=P

Ai niin mutta en mä tarvitse kompassia. Kun eksyy, on otettava vastaan se mitä tulee.

Enkä mä osaa lukea karttaa, tai osaan, mutta se on liian selkeä. Enkä tykkää matkaoppaista. Ne pitää tietää ihan yleissivistyksen kannalta, mutta mieti intian lehmää??!! Olisi mukava tavata lehmä jolla on identiteetti :D

Ja se jos mikä johdattaisi erittäin mielenkiintoisen ja oikeaan todelliseen vallitsevaan kulttuuriin, Mikä on pyhä? Ja millaisia ovat ihmiset.

Tee sä jotakin muuta, minä tarkkailen sitä lehmää!

Ei tämä ollut mulle, kunhan huvittelin ajatuksella.

• aurinkosioon

minä olen se rakkaus, kompassi, majakka ja energia. Et tarvitse muuta. Tai siis hän ei tarvitse.

• ei ap

Näin on. Joskus vielä lähden reissuun ja näen maailman sellaisena kuin se on.

• Tutkimusmatkailijalle

Olen vapaa alue ajatustesi lentää tai olla lentämättä. Olen kaivattu tuttu, jonka näkeminen ilahduttaa hetkessä. Et löydä minua kompassia ja karttaa käyttämällä, tulen kuitenkin niin halutessasi, aina tarvittaessa ja ajallaan.
      En ole turismin raiskaama, enkä viitoitettu mitenkään. Sellaisiakin on, tiedän sen. Löydät minut parhaiten eksymällä ja ohjautumalla sivuraiteelle.
      Yleensä löydyn vasta väsyneelle ja tarpeessa olevalle. Minussa riisutaan kengät ja lakki, availlaan kiristäviä nappeja ja hierotaan pois matkan aiheuttamat kivut ja säryt. Sanattomasti tiedät, on lupa astua peremmälle, olla ja nauttia.
      Minussa on läsnä voimien elpyminen ja levollisuus. Tunnet sen ja hetkeen pysähtymällä tiedostat, kuinka tarpeellinen olen. En ansioistani, vaan merkitykseni myötä - oivaltamalla.
      Etsit tietä, ystäväni, se minä en ole. Olen poikkeama, taukopaikka keskellä ei mitään. Kun tunnet jalkojesi rasittuvan
      matkasta, kaipaat taukoa ja istahdat, olet
      perillä minussa.
      Voin olla halutessasi suojainen paikka salatun metsän siimeksessä tai aaltojen tauoton pyörre, jatkuva liike loputtoman aavalla merellä. Voin myös olla kallio, tuulen pesä miljoonissa galakseissa, näkymien sokaistessa ja hengityksen salpautuessa pelkästä eksyneen hetken kauneudesta. Olen ei kenenkään maa.
      Olen tottunut siihen, että ajatuksesi harhailee ja suunnittelet jo uusia matkoja todellisiin elämyksiin. Et huomaakaan merkitystäni siinä aatoksiisi vaipuneena, mutta noustessasi tunnet rasituksen karisseen, voimiesi palanneen ja mielesi virkistyneen. Jatkat matkaasi, olit minussa tietämättäsi.

• nemo

"Valitessasi yhden tien hylkäät muut.
      Jos ajattelet kulkevasi kaikki tiet, et kulje lopulta ainuttakaan."
      -Paulo Coelho-

• enpä pääse kulkemaan, sitä ensimmäistäkään vielä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe