Siilin asumus

kysyjä

Käykö siilin asumukseksi ihan vaan huoneesta vaneriseinällä rajattu alue kunhan huoneen lattianrajassa ei ole vetoisaa? Kuinka paljon siili aiheuttaa yöllä ääntä, että voisiko sen aitaus olla samassa huoneessa missä itse nukkuu? Ajattelin hankkia kaksi siiliä niin, jos ne eivät tule toimeen keskenään voiko niitä pitää niin, että huoneen keskellä on vaneriseinä ja toinen siili on seinän toisella puolen ja toinen toisella vai häiriintyvätkö ne esim. toistensa hajuista ja äänistä?

6

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VkfojfojkceL

Tuo asumus kuulostaa ihan hyvältä jos se on tarpeeksi suuri:)

• kysyjä

Juu on tarpeeksi suuri. Jos huoneen rajaa keskeltä niin jää ainakin 3- 4 neliömetriä liikkumatilaa per siili ja tietty päästän niitä välillä ulos aitauksesta. Onko kylpyhuone muuten hyvä paikka siileille asustaa? Mietin vaan, että siellä ois ainakin lattian siivominen helppoo.

• kysyjä
        kysyjä kirjoitti:

Juu on tarpeeksi suuri. Jos huoneen rajaa keskeltä niin jää ainakin 3- 4 neliömetriä liikkumatilaa per siili ja tietty päästän niitä välillä ulos aitauksesta. Onko kylpyhuone muuten hyvä paikka siileille asustaa? Mietin vaan, että siellä ois ainakin lattian siivominen helppoo.

Niin ja sitten haluisin tietää vielä sen, että voiko niitä siilejä pitää niin, että niillä on pelkästään se vaneriseinä niiden välissä vai häiriintyykö ne toistensa äänistä tai jotain?

• Anonyymi

Voiko siili elää tavallisessa kanin häkissä? Haluaisin ostaa siilin ja olen kerännyt jo tarvittavat rahat silloin mutta tarvitsen asuin paikan siilille mutta ne ovat mielestäni liian kalliita ja olen nähnyt guuglesta kuvia kun jollakulla on siili kani häkissä

• Anonyymi

• Anonyymi

Siiliä ei saa pitää häkissä, loukkaa itsensä kun yrittää kiipeillä kaltereissa ja kaikenlisäksi häkki on aivan liian pieni.
      Siili vaatii paljon tilaa, ison 40cm halkaisijaltaan olevan juoksupyörän jne.
      Lisäksi siili on yöeläin.
      Vaativa lemmikki kaikenkaikkiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      36
      13311
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      652
      3340
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      183
      2378
    4. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      197
      2079
    5. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      105
      1549
    6. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      116
      1485
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      116
      1351
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      340
      1270
    9. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      80
      1248
    10. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      41