Siilin asumus

kysyjä

Käykö siilin asumukseksi ihan vaan huoneesta vaneriseinällä rajattu alue kunhan huoneen lattianrajassa ei ole vetoisaa? Kuinka paljon siili aiheuttaa yöllä ääntä, että voisiko sen aitaus olla samassa huoneessa missä itse nukkuu? Ajattelin hankkia kaksi siiliä niin, jos ne eivät tule toimeen keskenään voiko niitä pitää niin, että huoneen keskellä on vaneriseinä ja toinen siili on seinän toisella puolen ja toinen toisella vai häiriintyvätkö ne esim. toistensa hajuista ja äänistä?

6

490

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VkfojfojkceL

Tuo asumus kuulostaa ihan hyvältä jos se on tarpeeksi suuri:)

• kysyjä

Juu on tarpeeksi suuri. Jos huoneen rajaa keskeltä niin jää ainakin 3- 4 neliömetriä liikkumatilaa per siili ja tietty päästän niitä välillä ulos aitauksesta. Onko kylpyhuone muuten hyvä paikka siileille asustaa? Mietin vaan, että siellä ois ainakin lattian siivominen helppoo.

• kysyjä
        kysyjä kirjoitti:

Juu on tarpeeksi suuri. Jos huoneen rajaa keskeltä niin jää ainakin 3- 4 neliömetriä liikkumatilaa per siili ja tietty päästän niitä välillä ulos aitauksesta. Onko kylpyhuone muuten hyvä paikka siileille asustaa? Mietin vaan, että siellä ois ainakin lattian siivominen helppoo.

Niin ja sitten haluisin tietää vielä sen, että voiko niitä siilejä pitää niin, että niillä on pelkästään se vaneriseinä niiden välissä vai häiriintyykö ne toistensa äänistä tai jotain?

• Anonyymi

Voiko siili elää tavallisessa kanin häkissä? Haluaisin ostaa siilin ja olen kerännyt jo tarvittavat rahat silloin mutta tarvitsen asuin paikan siilille mutta ne ovat mielestäni liian kalliita ja olen nähnyt guuglesta kuvia kun jollakulla on siili kani häkissä

• Anonyymi

• Anonyymi

Siiliä ei saa pitää häkissä, loukkaa itsensä kun yrittää kiipeillä kaltereissa ja kaikenlisäksi häkki on aivan liian pieni.
      Siili vaatii paljon tilaa, ison 40cm halkaisijaltaan olevan juoksupyörän jne.
      Lisäksi siili on yöeläin.
      Vaativa lemmikki kaikenkaikkiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      163
      1494
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      100
      970
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      894
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      835
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      43
      756
    6. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      109
      658
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      22
      584
    8. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      52
      574
    9. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      563
    10. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      393
      554
    Aihe