Miksi olette haukkuneet Klasariopiskelijan kirjoituksia Beatles-keikkojen alushousujen heittelystä, pissailusta ja muusta?
Ne jututhan olivat tavanomaisia ja kertovat BEATLES-KEIKOISTA.
Kyse on siis teidän harrastuksenne ja elämänne idolin oheistoiminnasta. Te itse tuette tätä meininkiä.
Kyllähän nuo ilmiöt kertovat siitä, että Beatles-ilmiö on primitiivinen. Materiaali, jolla he koittivat vaikuttaa, on sekin hyvin primitiivistä. Rytmi jankuttaa, sointuja on vähän, melodiat ovat lapsellisia.
Miksi haukkua jotakuta, vaikka itse olette osallisia järjettömyydessä?
Lapsellinen Klasariopiskelijan arvostelu
Dhommi´´
4
91
Vastaukset
- dhönni
miksi tämä kirjoitus?
Koska dhommishow jatkuu...
Sitäpaitsi valokuva pikkuhousuista olis kiva. Olen nähnyt vain hedelmäkarkkeja beatleslavalla.
Pyörtyvä neito - kuin mieskin - muuten laskee allleen. Klasarikonsertissa kuuluu kuorsaus ja haisee viina. - Dhommi´´
Klasarikeikoilla ihmiset käyttäytyvät ja kuuntelevat musiikkia.
Myönnä jo, että populaarimusiikki on rahvasta ja alkuapinamaista, musiikillisesti huonoa. - hyvvee!
hyvveepäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265