Autokorjaamo Turussa?

kiki3

Missähän korjaamossa Turussa tehdään korjaustyö suhteellisen halvalla? Pitäisi vaihtaa jakoketjusarja, ja itse hommaisin osat, mutta asennukseen tarvitsisi ammattilaisen. Vinkkejä halvoista korjaamoista otetaan vastaan.

9

3429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahgoahgoa

Paras vihje: Nyrkkipajojen tuntiveloitus on halpa, mutta vie silti merkkikorjaamoon. Nyrkkipajan tollot puurtavat autosi kanssa puoli päivää, kun merkkikorjaamo tekee työn ammattitaitoisesti rutiinilla. Laskun summa on lopulta sama. Toisesta saat takavalotakuun ilman kuittia ja toisesta kuitillisen takuutyön...

• znznznznzn

Voin kertoa että merkkikorjaamoissa palvelu voi olla mitä tahansa. Kesällä kokeneemmat korjaajat lomalla ja heitä tuuraa kesäpojat ammattikouluista. Kiire on kova ja heidän peräänsä ei ehditä katsoa.

• turha pelko pois
        znznznznzn kirjoitti:

Voin kertoa että merkkikorjaamoissa palvelu voi olla mitä tahansa. Kesällä kokeneemmat korjaajat lomalla ja heitä tuuraa kesäpojat ammattikouluista. Kiire on kova ja heidän peräänsä ei ehditä katsoa.

ei ne kokeneet ole kaikki yhtäaikaa lomalla. Kyllä amispoika osaa ohjattuna öljyt vaihtaa ja tehdä normihuollot.

• serv
        turha pelko pois kirjoitti:

ei ne kokeneet ole kaikki yhtäaikaa lomalla. Kyllä amispoika osaa ohjattuna öljyt vaihtaa ja tehdä normihuollot.

No toi on kyllä vale ja paha sellainen! 2 vuotta olen amiksessa ollut autopuolella ja syksyllä lähtee kolmas vuosi käyntii. Olen vaihtanut fordista alatukivarren takimmaisen puslan vasemmalta ja oikealta, jousi vaihtui ja alatukivarsi ja yksikään ammattimies ei ohjannut minua mitenkään ellen itse koennut neuvoa tarvitsevan. Amiksessakin tehdään asiakastöinä jakopää remontteja ja kytkimen vaihtoja.

• kate pitää saada

osia ei yleensä kannata ostaa itse, sillä korjaamolta ne saa halvemmalla, eikä heillä ole enään tarvetta lisätä tehtyjä tunteja laskuun.

• vanharomu

Halpa, hyvä, nopea ja ammattitaitoinen autokorjaamo on itäharjulla voimakadulla sharif cars. Perusveloitus heillä 50 euroa tunnissa ja urakastakin voi sopia kiinteällä hinnalla. Suosittelen.

• J.K.L

www.car-online.fi

• road warior

autokorjaamo hurme

• Turuskäynyt

Www,autojerry.fi palvelulla saa vertailla itse ennen huoltoon menoa mihin korjaamoon kannattaa mennä. Sanovat että palvelu aukee toukokuussa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe