VASTAA HUUTOOSI, MUFFE!!!

iso d

kirjoitit toisessa vitjassa:

"Rasistisia stooreja on vaikka kuinka paljon. Itse olen rasistisuutta nähnyt - olen niitä kuullut ja täällä niitä kertonut."

en tiedä kenelle olet kertonut, muttet ainakaan täällä kellekään. innosta vavisten odotan havaintojasi ja kokemuksiasi rasismista. (nettikirjoittelu ei sitten kelpaa...)

estradi on sinun.

27

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daaapa daaaaa

      Ja mover vastaa diiipadaaaapadiiidaadaapadiiidaaa jne jne...............

    • Jos minulle ei ole yhtään rasistista juttua esittää, tarkoittaako se sitä, että rasismi on ihan jonkun bimbon keksimä huono pila?

      • ~¢~

        miksi sensuroit tästä asiallisen kommenttini?


      • Eikö sinun rasisti-inhosi alkanut kun joku huomautti jotain mustalle poika-ystävällesi joskus?


      • iso d

        eihän toki.

        mutta kun sanot: "Rasistisia stooreja on vaikka kuinka paljon. Itse olen rasistisuutta nähnyt - olen niitä kuullut ja täällä niitä kertonut." annat ymmärtää että sinulla on niitä esittää VAIKKA KUINKA PALJON?

        laittanet ensimmäisen heti tähän jatkoksi. hyperventilaatiopussini repeää muuten kohta...


      • ~¢~

        "Jos minulle ei ole yhtään rasistista juttua esittää, tarkoittaako se sitä, että rasismi on ihan jonkun bimbon keksimä huono pila?"

        -kyllähän sinulle on esitetty jatkuvasti rasistisia juttuja. Nehän ovat tämän palstan pääasiallinen anti. Rasistit vain ovat aina näitä sinun ystäviäsi, eli maahan rikollisesti tunkeutuneita mamuja.


        Oletko taksikuski, kun olet hereillä aina keskellä yötä?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11483031


      • Mover
        iso d kirjoitti:

        eihän toki.

        mutta kun sanot: "Rasistisia stooreja on vaikka kuinka paljon. Itse olen rasistisuutta nähnyt - olen niitä kuullut ja täällä niitä kertonut." annat ymmärtää että sinulla on niitä esittää VAIKKA KUINKA PALJON?

        laittanet ensimmäisen heti tähän jatkoksi. hyperventilaatiopussini repeää muuten kohta...

        Viittaan alla olevaan sentinmerkin viestiin, jossa hän realistisesti sanoo, että rasistisia juttuja on täälläkin ihan riittävästi!


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        Viittaan alla olevaan sentinmerkin viestiin, jossa hän realistisesti sanoo, että rasistisia juttuja on täälläkin ihan riittävästi!

        myönnät siis lopulta, että suomalaiset ovat sinunlaisten hyysäreiden ja tummien ystäviesi rasismin uhreja.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Viittaan alla olevaan sentinmerkin viestiin, jossa hän realistisesti sanoo, että rasistisia juttuja on täälläkin ihan riittävästi!

        muffe hyvä. kirjoitin:

        "kirjoitit toisessa vitjassa:

        "Rasistisia stooreja on vaikka kuinka paljon. Itse olen rasistisuutta nähnyt - olen niitä kuullut ja täällä niitä kertonut."

        en tiedä kenelle olet kertonut, muttet ainakaan täällä kellekään. innosta vavisten odotan havaintojasi ja kokemuksiasi rasismista. (nettikirjoittelu ei sitten kelpaa...)

        estradi on sinun. "

        ja tuoko oli siis parasta mihin pystyt?

        eli siis asia on kuin arvelinkin. huolimatta lukemattomista muffen omista ja hänen kavereittensa rasismihavainnoista ja kokemuksista niitä on tasan yhtä monta kuin bussicaustin todistajiakin.

        onhan se hienoa, että palstan seefferinä toimii mokukiimainen, puolueellinen valehtelija. tämä todistaa kiistattomasti sen, että hyysärin "totuudella" ja totuudella ei ole mitään tekemistä keskenään.

        itse asiassa ne ovat useimmiten täysin vastakkaisia asioita.


      • iso d kirjoitti:

        muffe hyvä. kirjoitin:

        "kirjoitit toisessa vitjassa:

        "Rasistisia stooreja on vaikka kuinka paljon. Itse olen rasistisuutta nähnyt - olen niitä kuullut ja täällä niitä kertonut."

        en tiedä kenelle olet kertonut, muttet ainakaan täällä kellekään. innosta vavisten odotan havaintojasi ja kokemuksiasi rasismista. (nettikirjoittelu ei sitten kelpaa...)

        estradi on sinun. "

        ja tuoko oli siis parasta mihin pystyt?

        eli siis asia on kuin arvelinkin. huolimatta lukemattomista muffen omista ja hänen kavereittensa rasismihavainnoista ja kokemuksista niitä on tasan yhtä monta kuin bussicaustin todistajiakin.

        onhan se hienoa, että palstan seefferinä toimii mokukiimainen, puolueellinen valehtelija. tämä todistaa kiistattomasti sen, että hyysärin "totuudella" ja totuudella ei ole mitään tekemistä keskenään.

        itse asiassa ne ovat useimmiten täysin vastakkaisia asioita.

        Vaikka toisin sata juttua tänne, se ei sinun juttujasi muuttaisi miksikään.

        Ihminen joka asettaa kyseenalaiseksi rasistisuuden olemassolon ylimalkaan, ei elä siinä todellisuudessa jossa itse elän - ja jonka kuvittelen myös ympäröivän meitä kaikkia.

        Sinä voit peräänkuulutella täältä mystistä rasismia tai vaikka lumimiestä - minä en siihen keskusteluun osallistu. Sallin sinun kommenttisi siinä mitassa kun ne - omasta mielestäni osin harhaanjohtavuudessaan - on sallittavissa.

        Toivotan kriittistä meininkiä - siinä sanan ihan vain ja ainoastaan alkuperäisessä merkityksessä.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Vaikka toisin sata juttua tänne, se ei sinun juttujasi muuttaisi miksikään.

        Ihminen joka asettaa kyseenalaiseksi rasistisuuden olemassolon ylimalkaan, ei elä siinä todellisuudessa jossa itse elän - ja jonka kuvittelen myös ympäröivän meitä kaikkia.

        Sinä voit peräänkuulutella täältä mystistä rasismia tai vaikka lumimiestä - minä en siihen keskusteluun osallistu. Sallin sinun kommenttisi siinä mitassa kun ne - omasta mielestäni osin harhaanjohtavuudessaan - on sallittavissa.

        Toivotan kriittistä meininkiä - siinä sanan ihan vain ja ainoastaan alkuperäisessä merkityksessä.

        en pyytänyt sinulta sataa juttua. yksikin olisi riittänyt. toisekseen, olen myöntänyt rasismin olemassaolon, olkoonkin että siihen syyllistyvät likipitäen ainoastaan maahanmuuttajat, varsinkin muslimit.

        mutta tottavie asetan kyseenalaiseksi rasismin olemassaolon siinä mittakaavassa ja yhteydessä mistä sinä jatkuvasti vouhotat.

        se, ettet kykene yhden yhtä esimerkkiä agendasi tueksi tänne laittamaan, todistaa vankkumattomasti kantani oikeaksi.

        tottakai minä peräänkuulutan todisteita sinun höyryämisellesi. niitä ei ole vielä tähän päivään mennessä ilmennyt. ei ainoatakaan. ei ole minun syytäni, jos se kovasti mainostettu lumimies ja suomalainen rasismi ovatkin samanlaisia ilmiöitä.

        kovasti niistä puhutaan, mutta harva on nähnyt.

        ja lopuksi, en usko että kukaan mieleltään terve, täysipainoista elävä ja normaalin järjenjuoksun omaava ihminen elää kanssasi samassa todellisuudessa.

        olet valehtelija, joka elää kiva-kiva maassa, kiva-kiva somalien kanssa.

        vaikka motiivisi ovatkin mielestäsi yleviä, olet silti pelkkä valehtelija.

        ja valehtelijan kannatta olla hiljaa. varsinkin silloin kun on juuri jäänyt valheesta kiinni.

        paina se kalloosi.


      • iso d kirjoitti:

        en pyytänyt sinulta sataa juttua. yksikin olisi riittänyt. toisekseen, olen myöntänyt rasismin olemassaolon, olkoonkin että siihen syyllistyvät likipitäen ainoastaan maahanmuuttajat, varsinkin muslimit.

        mutta tottavie asetan kyseenalaiseksi rasismin olemassaolon siinä mittakaavassa ja yhteydessä mistä sinä jatkuvasti vouhotat.

        se, ettet kykene yhden yhtä esimerkkiä agendasi tueksi tänne laittamaan, todistaa vankkumattomasti kantani oikeaksi.

        tottakai minä peräänkuulutan todisteita sinun höyryämisellesi. niitä ei ole vielä tähän päivään mennessä ilmennyt. ei ainoatakaan. ei ole minun syytäni, jos se kovasti mainostettu lumimies ja suomalainen rasismi ovatkin samanlaisia ilmiöitä.

        kovasti niistä puhutaan, mutta harva on nähnyt.

        ja lopuksi, en usko että kukaan mieleltään terve, täysipainoista elävä ja normaalin järjenjuoksun omaava ihminen elää kanssasi samassa todellisuudessa.

        olet valehtelija, joka elää kiva-kiva maassa, kiva-kiva somalien kanssa.

        vaikka motiivisi ovatkin mielestäsi yleviä, olet silti pelkkä valehtelija.

        ja valehtelijan kannatta olla hiljaa. varsinkin silloin kun on juuri jäänyt valheesta kiinni.

        paina se kalloosi.

        Ok. Vastasit oman kyselyysi. Se riittää minulle kertomaan, että et ole sitä mitä sanoin sinun edellisessä viestissäni olevan.

        En minä höyryä. Riittää, että rasismi tuomitaan silloin kun se eteen tulee.


      • ~¢~
        Mover kirjoitti:

        Ok. Vastasit oman kyselyysi. Se riittää minulle kertomaan, että et ole sitä mitä sanoin sinun edellisessä viestissäni olevan.

        En minä höyryä. Riittää, että rasismi tuomitaan silloin kun se eteen tulee.

        olen kyllä yrittänyt tuomita harjoittamasi rasismin ym syrjinnän tällä palstalla, mutta sinä vaan jauhat täyttä pas­kaa tajuamatta mistään mitään.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Ok. Vastasit oman kyselyysi. Se riittää minulle kertomaan, että et ole sitä mitä sanoin sinun edellisessä viestissäni olevan.

        En minä höyryä. Riittää, että rasismi tuomitaan silloin kun se eteen tulee.

        tuomitaan toki. ja kyllä höyryät. ja odotan edelleen havaintojasi ja kokemuksiasi rasismista. nettikirjoittelu ei edelleenkään kelpaa.

        kiemurtelusi ja saivartelusi ei nyt auta sinua lainkaan.

        totuus auttaisi, mutta se lienee kiusallinen moku-agendalle? myönnät siis että rasismiin syyllistyvät useimmiten mamut, ja varsinkin muslimit?


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Viittaan alla olevaan sentinmerkin viestiin, jossa hän realistisesti sanoo, että rasistisia juttuja on täälläkin ihan riittävästi!

        mitäpä jos et viittaile muitten viesteihin vaan kerrot niistä lukuisista rasismihavainnoista ja kokemuksista joita sinulla oman kertomasi mukaan on roppakaupalla.

        vai onko sittenkään??????????

        tätä kysymystä ei tulla vaikenemaan kuoliaaksi.


    • iso d

      kuule viivasee, sinä kun olet taksisofööri ja varmasti liikut paljon kaupungilla öisin, niin sinulla varmaan paljon kokemuksia ja havaintoja suomalaisten rasistisuudesta?

      muffe ei nyt jostain syystä ole halukas jakamaan havaintojaan ja kuulemiaan tarinoita meidän kanssamme, vaikka ahkerasti niitä vähänväliä mainostaa runsaasti olevankin.

      en saa unta ennenkuin joku kertoo minulle tositarinan rasismista.

      • ~¢~

        vastasin, mutta rasisti Mover on poistanut viestin.


    • iso d

      muffe armas, voisit myös pyytää monikulttuurisia ystäviäsi laittamaan sinulle rasismikokemuksiaan ja sitten voisit linkittää niitä tänne.

      eräässä vitjassa kerroit kuinka mamuystäväsi eivät väkivallan takia uskalla liikkua kaupungilla tiettyinä aikoina.

      heillä on varmaan lukemattomia kertomuksia rasismista.

      me suorastaan janoamme rasismihavaintoja ja -kokemuksia, sillä meillä ei niitä ole.

      niin kulttuuriköyhää on tavallisen suomalaisen elämä. ei ensimmäistäkään havaintoa rasismista, vaikka se leviää, räjähtää ja sitä on kaikkialla.

      • iso d

        tässä vielä muffen oma kommentti toisesta vitjasta:

        "Täällä keskustellaan rasismista! Siitä, että se on täyttä väkivaltaa, eikä ole vastaus mihinkään."

        odotamme edelleen innosta vavisten esimerkkejä mainitsemastasi väkivallasta.

        vai oletko sittenkin blondi bimbo?


      • iso d kirjoitti:

        tässä vielä muffen oma kommentti toisesta vitjasta:

        "Täällä keskustellaan rasismista! Siitä, että se on täyttä väkivaltaa, eikä ole vastaus mihinkään."

        odotamme edelleen innosta vavisten esimerkkejä mainitsemastasi väkivallasta.

        vai oletko sittenkin blondi bimbo?

        Saat pitää oman käsityksesi.

        En sinulle postaa yhtään mitään.


      • Känkkisränkkis
        Mover kirjoitti:

        Saat pitää oman käsityksesi.

        En sinulle postaa yhtään mitään.

        Moverilla on taas känkkäränkkä päivä voi hellanlettas sentään


      • iso d
        Känkkisränkkis kirjoitti:

        Moverilla on taas känkkäränkkä päivä voi hellanlettas sentään

        muffe käveli ansaan juuri niinkuin odotinkin. mitään havaintoja, tarinoita tai kokemuksia rasismista ei siis olekaan.

        HAHAHA!!!

        äläpä siis muffe enää lyö rumpua siitä kauheasta suomalaisesta "rasismista" enää kertaakaan, kun et kykene yhden yhtä esimerkkiä siitä tänne laittamaan.

        asia oli JUURI niinkuin ounastelinkin. olet mokukiimainen vouhottaja, jolle todisteeksi rasismista riittää että joku toinen vastaavanlainen öyhöttäjä hokee sitä olevan aivan kauheasti tai joku kirjoittaa keskustelupalstalla sanan n eekeri.

        olet menettänyt sen vähänkin uskottavuutesi, mitä sinulla nyt on ollutkaan.

        paljastit itsesi puolueelliseksi vääristelijäksi ja valehtelijaksi. sitten vielä kehtaat postailla linkkejä jostain iltalehdistä tänne. mihin unohtuivat linkit halliksen saamista tappouhkauksista?

        halveksin sinua jos mahdollista entistä enemmän. olet valehtelija.


      • ~¢~
        iso d kirjoitti:

        muffe käveli ansaan juuri niinkuin odotinkin. mitään havaintoja, tarinoita tai kokemuksia rasismista ei siis olekaan.

        HAHAHA!!!

        äläpä siis muffe enää lyö rumpua siitä kauheasta suomalaisesta "rasismista" enää kertaakaan, kun et kykene yhden yhtä esimerkkiä siitä tänne laittamaan.

        asia oli JUURI niinkuin ounastelinkin. olet mokukiimainen vouhottaja, jolle todisteeksi rasismista riittää että joku toinen vastaavanlainen öyhöttäjä hokee sitä olevan aivan kauheasti tai joku kirjoittaa keskustelupalstalla sanan n eekeri.

        olet menettänyt sen vähänkin uskottavuutesi, mitä sinulla nyt on ollutkaan.

        paljastit itsesi puolueelliseksi vääristelijäksi ja valehtelijaksi. sitten vielä kehtaat postailla linkkejä jostain iltalehdistä tänne. mihin unohtuivat linkit halliksen saamista tappouhkauksista?

        halveksin sinua jos mahdollista entistä enemmän. olet valehtelija.

        palstalla häiriköivä luotsi on ilmiselvä rasisti. Valehtelija, sensuroija ja rikollinen.


      • iso d
        ~¢~ kirjoitti:

        palstalla häiriköivä luotsi on ilmiselvä rasisti. Valehtelija, sensuroija ja rikollinen.

        muffe ei ole rasisti. tosin hän kategorioi kaiken rasismiksi.

        valehtelija, sensuroija ja rikollinen hän on.


      • iso d
        iso d kirjoitti:

        muffe ei ole rasisti. tosin hän kategorioi kaiken rasismiksi.

        valehtelija, sensuroija ja rikollinen hän on.

        muffe hoi! uusi päivä jo puolessa, mutta pientä uupeloa niistä rasismihavainnoissa on nähtävissä.

        jokohan niitä tänään jo alkaisi tulla?

        kaikkin mahdollinen apu on nyt annettu.

        viivasee (ja muutkin) voisivat liittyä kanssani samaan rintamaan vaatimaan muffea paljastamaan salaiset rasismihavaintonsa.

        tästä et muffe kiemurtelemalla ja vaikenemalla selviäkään.


    • Luis Carvalho
      • iso d

        muffe luulee että vaikenemalla kiusalliset tosiasiat katoavat pois.

        ei tule onnistumaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2359
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      1329
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      304
      881
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      72
      785
    Aihe