Elikkä kaverit perui lähtönsä niin ois 4 hengen mökistä 2 paikkaa vapaana kyytikin onnistuu Stadin kulmilta.. Kunnon stereot ja kajarit ja Jutin vertainen rillimestari.. Liput 3pv ja kyyti ja mökki yhteernsä 50€ .. Ottakaa yhteyttä jos kiinostaa Nico 0400 413 980 .. PS: meitä on 2 jätkää.. Emme ole homoja.
Kalajoken Juhannus mökki+ kyyti
3
173
Vastaukset
- TiiaT91
Onko mökki festari alueella ? Onko kusetus kun noin halpa ?? Kiinnostas oikeesti !
- kaffijoki
Festari alueella :) eli menon keskipisteessä!! Ei kusetusta kun kaverit peru niin siks niin halpa voi maksaa enemmänkin :) soittamalla selviää ei o tapana huijata
. Terv. Nico
- saunavihta1
No hei! mies- vai naisseuraako haluatte sinne mökille, ei käy ilmi viestistä, ja minkä ikäisiä oletta? täälltä oulusta on tulossa tumma ja vaalea kypsään ikään ehtineet naiset sinne särkille juhannuksenviettoon, siitä majoitus ei vielä mitään varmaa. joten kelpaisko vai oottako jo saaneet mökkiseuraa.me olla hauskoja, kauniita ja huumorintajuisia naisia ja sinkkuja. ´kaunis, rietas, onnellinen´jne.
vastatkaa jottain torstaihin mennessä tähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221