Mikä vikana?
Mittaritaulussa lukee moottori vaatii huollon ja tehot häviää kiihdytyksessä.
Jos sammuttaa moottorin, tehot tulee takaisin mutta taas kiihdytyksessä ne häviää.
Onko suurikin vika?
Kiitos etukäteen vastauksesta.
volvo v 70 diesel 2005
6
473
Vastaukset
- juutans
Turbon letku...........
- Waltravoimaa
Turbon siivet jumittaa, tai moottorityynyt vuotaa. Yleisin syy kyseiseen vikakoodiin.
- 1+1
Jos vika johtuu karstaisesta turbosta tai egr:stä, siihen auttaa kun kierrättää normilämpöistä konetta punarajan tuntumassa muutaman minuutin 2. tai 3. vaihteella riippuen nopeusrajoituksesta.
- Pillkates
Olisi viisaampaa käydä huollossa luetuttamassa vikakoodi ennen kuin alat punaselle rääkkäämään, voi tulla isompi remppa jos vaikka turbo sanoo sopimuksen irti 5000 kierroksen kohdalla.
- Palovartiokoira volo
Miksi tällaisiin kysymyksiin liittyy aina arvailukerho jonka mukaan kysyjä saa periaatteessa vaihtaa koko moottorin?
Aja autosi Volvon korjaamolle ja pyydä heitä lukemaan vikakoodit. He kertovat sitten mikä on vikana eikä tarvitse tuhlata aikaa ja varoja toimiviin paikkoihin. - Anonyymi
Kannattaa vaihtaa pari kolme kertaa öljyt ja filtteria jos turbon laakerit paskaiset. Monesti auttaa se ja vanhemmilla dieseleillä en ajaisi 30000 km samoilla öljyillä 15000 ihan maksimi. Filttrei tukossa ja karsta kiertää koneessa niin ei ihme jos jumii.
Tuohon sain itse vinkin Kokneelta verstaspäälliköltä . Se kahvikupin kokoinen filtteri kun ei pysy auki kovin kauan . Uusilla voi ajaa alkuun se 30000 km kun kone on vielä kutakuin puhdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1076679Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25544580Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243053Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1331281- 451204
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.112949Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49882Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50844Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26811Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e26810