moi. ni oon 15wee muija ja mulla on sellane ongelma et mul on pakarois ja yläreisis sellasii niinku finnei.. mut niis on vaa harvoin se valkonen osa.. siis niit ei oikee voi puristaa.. ni et mitä ne on ja miten ne sais pois..?? neuvoja..??
"finnejä" pakarois ja reisis..
7
655
Vastaukset
- tyhmä
Mutta mulla on sama ongelma. :( Pakaroissa semmosia näppyjä, eikä ne oikein mitään finnejäkään oo. Punasia ja rumia. Että apua tosiaan kaivattais.
- wendy
..on kohtalotovereita..!! :D no ei nyt kai.. :D
- tytti15*
mullakin on niitä...onhan ne tietty ärsyttävii,mut minkäs voi..ei kai niit oikee mitenkää saa pois...=/
- jeah
tytti15* kirjoitti:
mullakin on niitä...onhan ne tietty ärsyttävii,mut minkäs voi..ei kai niit oikee mitenkää saa pois...=/
suurinosa niistä näppylöistä voi olla ihohuokosia..mulla on sama juttu.. ei ne kyllä finneiltä vaikuta..ja jos ei muutenkaan oo "finnimäistä-tyypiä" niin tuskinpa niitä nyt noin vain ois reisissäkään... ja niitä on mulla ainaki ollu jo melko kauan..eli uskonpa että ne on jotain ihohuokosia tms..:)
- hkopter
olla ontelosyyliä, ne lähtee kun rasvaa ne joka ilta novalanilla (saa apteekista, normaalia perusvoidetta)rasvaa täytyy laittaa näppyjen päälle reilusti niin ne "tukehtuu". puristaa ei kannata, ne vaan leviää.
- Minä vaan
En tuolla kuvauksella kutsuisi niitä finneiksi. Onko sinulla muuten kuiva iho? Ovatko ne enemmän ihottuman näköisiä kuin tulehtuneita näppyjä?
Jos näin, rasvaa hyvin. Toisella puoliskolla näitä reisissä, säärissä ja selässä, ja johtuvat kuivasta ihosta. - Poka
Kuulkaahan leidit, olen poka eli poika ja mulla on naamassa finnejä! Miltä teistä tuntuisi sellainen?!?
Ei ole kivaa kun tuntuu, etttei tytöt pidä sellaisista ojista joilla on finnejä ku ne luulee et se on joku syöpä mukamas! Olen niin yksinäinen, voih!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636