Heipsis! :)
Oon luultavasti tuossa heinäkuussa muuttamassa rivitaloon.
Haluaisin kissoilleni häkin pihalle, jossa saisivat olla päiväs aikaan n.1 tunnin tai alle keskenään, ilman valvomista.. esim. jos siivoan tms.
Olisiko kenelläkään ideaa, miten rakentaisin tai rakennuttaisin miehelläni kissan häkin? Ohjeita?
Ei tarvitse olla iso kokoinen, muttei mikään kanin häkkikään.. :D
Kiitoksia vastauksistanne! :)
2 kissalle häkki rivitalon takapihalle?
4
2088
Vastaukset 4
- miuku@mauku
Moi!
Meillä on Jämpti koiranaitaus elementeistä tehty kissanhäkki.
Mieheni on sisustanut sen eri tasoisilla "hyllyillä", siis tehnyt ne laudasta.
Ensiksi siinä oli kanaverkosta tehty katto, mutta lumet tippuivat katolta päälle ja se meni rikki joten nyt siinä on myös tuota samaa elementtiä kattona.
Kyllä kissat viihtyy eivätkä pahasti ole haukkuneet vaikka ovatkin koiranhäkissä :D
Googeltamalla löytyy erinäisiä versioita häkeistä.
Onnea rakennusurakalle! - Sekalinjainen
Hei,
meillä on Epelit-kissatarha, mutta saattaa olla että niiden valmistus on lopetettu.
Googlettamalla löytyy sekä ohjeita omatoimisille rakentajille että muiden valmistajien valmiita kissatarhoja. Koiratarhaelementeistä saa varmasti hyvän kissatarhan, kunhan verkon silmäkoko on riittävän pieni, etteivät kissat voi jäädä kiinni tai muutoin loukkaantua. Meillä on kattoverkon päällä vielä tavallista kirkasta valokatetta, talvella on siis muistettava poistaa lumi häkin katolta ettei painoa kerry liikaa.
Tarha on niin lähellä talon seinää, että olemme rakentaneet ikkunaan kissaluukun ja siitä eräänlaisen kulkutunnelin suoraan kissatarhaan. Näin kissat pääsevät halutessaan sisään ja ulos milloin vain. No talvipakkasella ikkuna ja luukku ovat tietysti suljettuina.
Kunpa kaikki kissanomistajat olisivat yhtä valveutuneita ja järjestäisivät kissoilleen turvallisen ulkoilumahdollisuuden :-).- 8+8
Sillä ei ole valveutuneisuuden kanssa mitään tekemistä, jos rakentaa pihaan pienen häkkyrän, jossa kissa kököttää vailla mitään mahdollisuutta lajityypilliseen käyttäytymiseen.
- gfdghgjghhh
Hienoa että ihmiset välittää kissoistaan ja linnuistakin siinä samalla ja ajattelevat luonnonsuojelua. :)
Itselläni kissa jäänyt auton alle (näin sen mutta en voinut tehdä mitään estääkseni sitä) enkä toiste haluaisi niin käyvän ja toisellekin kissalle kävi huonosti sai rotanmyrkkyä jostain hiiriapajoistaan(todella upea kissa). :(
Todellakin valveutunutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407