Mistäköhän johtuu moinen luulo/uskomus? Nykypäivän Volvot ovat mitä hienoimpia autotekniikan luomuksia ja ajettavuudeltaan aivan huippuluokkaa. Luulen, että nämä humpuukijannut jotka vertailevat Volvoja traktoreihin, eivät ole koskaan edes ajaneet Volvolla tai istuneet Volvossa. No, en kyllä minäkään ole koskaan ajanut traktoria, joten en tiedä miten hienoja pelejä ovat... Onko se siis sittenkin enemmänkin kehu kuin moite?
Volvo=traktori?
14
3042
Vastaukset
- mikko
Täyttä asiaa, Volvo on paras automerkki!
Kateelliset (Ladakuskit, Mersukuskit) eksyvät välillä väärälle palstalle, pysykää omilla palstoilla. Ette ole ikään päässeet ajamaan laatuautolla, joten verratkaa toistenne saaste läjät jossain muualla.- 740
Miten Volvoa haukutaan traktoriksi kun on olemassa sellaisiakin autoja kuin vanha 200:n Mese joka on todella rattori! Kiihhtyy kuin täi tervassa ja äänetkin paljolti rattorin puolelta........
- Moni autoja kokeillut
Nimityksen kuulin ekan kerran 60-70 luvulla, kun sanoivat volvoa traktoriksi, kun sitä ei saanut rikki millään. Niin ja olihan se vähän raskas ohjata varsinkin jos rengaspaineet oli alakantissa. Siinä on auto joka kestää isältä pojalle. Kyllä volvo on yks parhaimpia autoja mitä on valmistettu kestävyyden ja turvallisuuden kannalta koskaan.
- joku
tulee varmaan tuolta juuri -70 ja -80 luvulta kun 200-sarjalaiset ja 700-sarjalaiset olivat. Painavia autoja ja laatikon näköisia ja kuluttivat aivan perkeleesti, ja etenkin koska se ulkonäkö ei välttämättä ollut kaikkein parhaasta päästä.
- tepi
ja se, että eivät ole kyseisellä automerkillä ajaneet/omistaneet,ovat olleet jonkin taksin kyydissä,ja miettineet,,,onpa hieno,,laskeneet aamulla rahansa,sen,mitä kapakkareissulta jäi,ja todenneet,,ei tällä saa volvoa,p....le, se on...
tostahan se kiinni on,pitkälti.
olen itse ajanut traktoria montakin kertaa,ja voin sanoa,että jos yksikin volvo on ajettavuudeltaan samaa tasoa kuin massey ferguson,niin niitä ei olisi myyty koskaan yhtään,tai kai yksi olis myyty.
vanha kysymys tuli mieleeni,mikä ei tosin kuulu asiaan,,mitä varten ensimmäinen puhelimen ostaja osti sen puhelimen ! no meni kauas,,hyvää syksyä kaikki onnelliset volvon omistajat.- ex-mb
... kukaan niin huonossa jamassa on että kaverin Volvoa kadehtisi!
Mulla on ollut 16 autoa sen jälkeen kun sain ajokortin, joista 4 on ollut Volvoja (siis 3 nykyinen). Kaikki edelliset 3 Volvoa ovat AINOAT autot näistä 16:sta, jotka ovat jättäneet minut tien päälle. Nykyinen V on ollut vasta 2 kk, joten se ei vissiin ole vielä ehtinyt...
Kadehdi sitä sitten! - Outoheppu
ex-mb kirjoitti:
... kukaan niin huonossa jamassa on että kaverin Volvoa kadehtisi!
Mulla on ollut 16 autoa sen jälkeen kun sain ajokortin, joista 4 on ollut Volvoja (siis 3 nykyinen). Kaikki edelliset 3 Volvoa ovat AINOAT autot näistä 16:sta, jotka ovat jättäneet minut tien päälle. Nykyinen V on ollut vasta 2 kk, joten se ei vissiin ole vielä ehtinyt...
Kadehdi sitä sitten!Jos mut olisi joku automerkki jättänyt tielle kolme (3) kertaa, niin en perkele vieköön enää sillä merkillä ajelisi. Luulenpa siis että heittelet vain läppää... tai sitten olet todellakin tyhmä mies.
- // //
Volvon maine traktorina juontanee juurensa merkin historiasta - ihan oikeitakin traktoreita on valmistettu. Lisäksi varsinkin isommat mallit ovat olleet varsin raskaita ajettavia, eivätkä samanlaisia ajajan autoja kuten esim. vastaavankokoiset BMW:t. 200- ja 700-sarjan autoja ajaneet tietävät kyllä mistä puhun. Uudemmat isot Volvot ovat olleet jo parempia, mutta tietty tarktorimaisuus niitäkin vielä vaivaa.
Uusi 40/50-sarja on ensimmäinen askel oikeaan suuntaan. Vihdoinkin Volvo joka ihan oikeasti on hyvä ja hauska ajettava muuallakin kuin moottoritiellä.- tepi
vikaa on uudemmissa 800/70 sarjalaisissa!!!tehostin hoitaa homman,ei mitään jäykkyyttä,paitsi etuvedon tuoma rajoitus kääntösäteesen.
Jos olet sitä mieltä että iso auto on traktorimainen,niin se on aivan oma mielipiteesi,siihen en tosin itse yhdy,sillä 850:llä kääntelee kaupungissakin aivan loistavasti,en toki moiti siitä että vertasit vanhempaa kalustoa,mutta vertaukset 40/50 sarjaan on ontuva,koska on myös olemassa painoero,ja silti 800/70 sarjan autot on erittäin hyviä kaupungissakin,,,on vain oma mielipiteeni. - Autoilija
tepi kirjoitti:
vikaa on uudemmissa 800/70 sarjalaisissa!!!tehostin hoitaa homman,ei mitään jäykkyyttä,paitsi etuvedon tuoma rajoitus kääntösäteesen.
Jos olet sitä mieltä että iso auto on traktorimainen,niin se on aivan oma mielipiteesi,siihen en tosin itse yhdy,sillä 850:llä kääntelee kaupungissakin aivan loistavasti,en toki moiti siitä että vertasit vanhempaa kalustoa,mutta vertaukset 40/50 sarjaan on ontuva,koska on myös olemassa painoero,ja silti 800/70 sarjan autot on erittäin hyviä kaupungissakin,,,on vain oma mielipiteeni.Volvosta käytettävän nimitystä "maailman nopein traktori", ainakin sen maavaransa/koneen voiman takia. Tiedä sitä sitten, onko ko. ilmaisu huumoria vai mitä, kun itse en ole kuitenkaan Volvon omistaja...mutta kyllä Volvot ovat ns. rautaa!
- T5
Nimitys juontaa juurensa tosiaakin jostain 70-80 luvulta. Kun vertaa jotain 200/700 sarjaan saman ikäiseen mersuun tai saabiin niin siinä tulee mersun miehellä tunne ajavansa traktorilla kun istutaan hiukasen korkeammalla ja ohjaus tottelee joka liikettä aivan eri tahtiin kuin mersussa jossa on todella tahmea ohjaus ja kankea ajaa muutenkin. Saabbi on saman tyylinen kuin mersu (99/900)
- T-5
En tiedä mutta enpä ole ennen traktorilla ajanut joka kulkee 260km/h mittariin ;)
- Mark Harley
Itselläni on 244 gle 82 ja en ole parempaa
löytäny.
Auto on todella vakaa ja vaivaton ajaa ja se ottaa mutkati kuin kiskolla
- Valtra
kyllä Valtra hi-tech hakkaa Volvon mennen tullen konttoritiloillaan ja ajettavuudellaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724949Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164669- 804143
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223074- 352808
- 282747
- 372722
- 402713
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232554