Sivupeilin lasi?

Vika Volvon omistaja

Volvo V70 vm 2004 kuskin puoleisen sivupeilin lasi lensi kesken ajon metsään. En löytänyt sitä, joten mistäköhän saisi parhaiten uuden?

12

5902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkjjm

      kaupasta

    • XCVS

      No vaikka biliasta. Hintaa n. 50 erkkiä

    • Niinpä niin

      Peilin hinta on 100€ koska on lämmitetävä malli.

    • parhaiten sieltä

      Semmonen iso talo jossa on iso sininen VOLVO logo katolla tai seinässä.

    • Minä taas

      Ei se lasi lämmitettävä ole, eli siitä irtosi vain pelkkä lasi. Näyyttäisi tuolta saavan edullisemmin, joten kiitoksia vaan kaikille viisastelijoille. Täytyy sanoa, että ei oo ikinä olut niin vikaherkkää autoa, kuin nykyinen V70. On uusittu alle 100 000 km pyöränkaakereita, takapyörän napaa yms............

      • Höperöt liikkeellä.

        Näköjään väännettävä rautalangasta sulle eli kyllä niissä yleensä on lämmitys jolla voi esim huurteen poistaa.No tietysti asia on näin että oletkin pelkkä trolli et näytä tietävän autosta mitään.


      • sinulle taas

        Ja tiedoksi vain, että autoon ei saa vaihdettua pelkkää kaakeria vaan aina vaihdetaan navan kanssa.


    • volvo v70 2005

      Aloittajalle. Et ole ainut peilinheittäjä. Meiltä lähti pari vuotta sitten lentoon vänkärin puolen peililasi. nyt 2014 alkaa jo ohjaajan puolenkin peili väpättämään uhkaavasti ajossa. Taidanpa liimata tällä kertaa ennenkuin tulee n100 e lasku.

      http://tinyurl.com/videoita

    • Mullakin_V70_2005

      Lasi irtosi, kun nyppäsin sen irti tärisemästä. Oli enää yhdestä kulmasta vähän kiinni.

      Miten noissa se lämmitys toimii? Ilmeisesti tausta, johon peili liimataan, lämpiää.
      Saisko käytännön vinkkejä liiman valintaan ja liimaamiseen - ihan siltä varalta, ettei tietoa muualta löydy. Meen kuitenkin etsimään tietoja. On vähän alaston olo ajaa ilman yhtä peiliä.

      • liimanäppi-

        Saabiin tilasin skruvat.fi:stä lasin taustoineen (lämmitys on tosiaan siinä taustassa johon lasi liimataan). ei maksanut paljon. lämmitys oli hiukan alkuperäistä huonompi, mutta ok kuitenkin.
        Lasin liimaaminen ei onnistunut. Ensin liimasivat merkkihuollossa jollain....kesti noin vuoden. sitten kokeilin 120kg kantavalla (lämmönkesto -40c - 90c) 2-puoleisella teipillä....kesti myös noin vuoden.


    • Taatelintallaaja-

      Peilinlasi lämpenee koska siinä lasissa on vastuslangat takapuolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe