Oudosti nyt menee, kun pensaan oksista osa on jäänyt ilman lehtiä. Tietääkö kukaan, mikä tässä voi mättää ?
Koristearonian oksat
6
136
Vastaukset
- Eedenistä itään
Ehkä talven viimat.
- ruskeepeukalo
Niissä näyttää ihan ku niissä olis kyl silmut, ku tänään tutkin niitä. Jostain syystä ne ei avaudu. Pitäskö ne sit leikata vaan kylmästi pois ?
- Eedenistä itään
ruskeepeukalo kirjoitti:
Niissä näyttää ihan ku niissä olis kyl silmut, ku tänään tutkin niitä. Jostain syystä ne ei avaudu. Pitäskö ne sit leikata vaan kylmästi pois ?
Odottele rauhassa.
- ruskeepeukalo
Eedenistä itään kirjoitti:
Odottele rauhassa.
Juu...Tässä onkin nyt muuta mietittävää, kun Norjanangervon lehdet on taas syöty. Pienet vihreät madot vetäsee taas pensaan suihinsa. Samoin kävi viime kesänä. :/
- Eedenistä itään
ruskeepeukalo kirjoitti:
Juu...Tässä onkin nyt muuta mietittävää, kun Norjanangervon lehdet on taas syöty. Pienet vihreät madot vetäsee taas pensaan suihinsa. Samoin kävi viime kesänä. :/
Suihkauta raidia matojen naamaan.
- ruskeepeukalo
Eedenistä itään kirjoitti:
Suihkauta raidia matojen naamaan.
Pikkulinnut on nyt pensaan kimpussa nauttimassa. Viime vuonnakin linnut söi noi madon näköset ja sen jälkeen pensas sai taas rauhassa kasvaa. Tietäispä vaan, että mitä matoja tai toukkia ovat ja miksi ne aina menee tuohon samaan pensaaseen...Vieressä kasvaa Virpiangervo ja se saa olla ihan rauhassa.
Kiitos Eedenistä itään vastauksistasi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499