Tiina kallio vai Unil Iiris? Kokemuksia?

kumpiparee

Eli onko siis kenelläkään kokemuksia näistä kahdesta? Kumpi on parempi yksityiskohdissa? Kummatkin ennusti ensivuoden samallalailla, mutta tämän kesän ennustukset poikkesivat.

8

3154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunispelto

      Lue noista ketjuista alempaa niin saat tietoa mitä etsiit. Ei taida olla näissä hirveästi kehuumista.

    • dingdong

      Minä molemmilta kysynyt. Iiris näkee hyvin - tosin aika heittää hänen näkemisessään muutamia kuukausia. Jos puhuu kesästä voi olla että loppusyksyllä tapahtuu.
      Tiina puhuu paljon yleisemmällä tasolla, ehkä ajat paremmin pitävät paikkansa.

    • Huoh,.

      huoh,huoh.

    • Anonyymi

      Soitin Tiinalle, marraskuun puolessa välissä piti alkaa hyvä kausi etenkin ihmissuhteissa. Mitään ei ole tapahtunut. Olen kuullut että erittäin hyvä juuri aikojen kanssa?

    • Anonyymi

      Nuoko nyt sitten vaihtoehdot. Onhan niitä näkijöitä. Minulla on ollut sama joka katsonut minulle pian 12 vuoden ajan niin eipä ole tarvinnut arpoa.

      • Anonyymi

        Kerrohan niin tiedän soittaa


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Iiris, molemmista ainakin itsellä kokemusta. Iiriksen kertomasta itselle tullut monia asioita vastaan eli oikeastii nähnyt tulevia asioita. Tiina Kalliolle soitin reilut viisi vuotta sitten ja mikään suuremmista linjoita ei ole pitänut paikkaansa ainakaan minulle.

      • Anonyymi

        Tiina kertoo rohkeasti aikoja, vuosia heittävät hänelläkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe