moi! Kun meidän naapurissa on settiksen varsa sen nimin Into! Mun pitää hoitaa sitä KOKO kesä loman oon ko tyhmä jos sanon että mulla on muuta menoa? Vai sanonko että "kyllä" vaikken aina ehtisi ruokkia sitä :| :)
oonko tyhmä?
Into varsas
2
78
Vastaukset
Jospa sanoisit suoraan ja rehellisesti, ettet ehdi aina sitä ruokkimaan koska sinulla on joskus muita menoja. Älä ota hoidokkia jos et sitten voi/jaksa/halua siitä kunnolla huolehtia.
- Into varsa
Okei! En vaan ehdi kun on omakin poni hoidettavanana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352210
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871799Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711703Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081576- 561292
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1781145- 571127
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942331077Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067