Bimmerparty

BMW325i

18

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Särki BeeäMdouble-u

Voisin lähteä. Tulen tykilläni Särkisalmelta. Voitasko ennen lähtöä näyttää japsikottero-pojille, miten takagummi sauhuaa kun BMW huutaa hoosiannaa?

• sananselitys

Takagummi sauhuaa = bmw-homppeli painaa parrua toisen samanlaisen aanukseen.

• Särki BeeäMdouble-u
        sananselitys kirjoitti:

Tarkennus:
        BMW on heteromiesten kiesi, joita ajaa machot . BMW kuskit pokaavat aina parhaimmat ja upeimmat naiset.
        Tämähän se yleensä ottaa pattiin perus VW tai Toyota heeboja.
        No miten he purkavat pahaa oloaan? No tietysti homottelemalla.
        Eihän näiden kanssa toinna inttää.
        Antaa hevosvoiman puhua, ja jatketaan entiseen malliin.

• tarkennus
        sananselitys kirjoitti:

BMW ei yleisesti ole homppeleitten auto. Netistä löytyy erinäköisiä tutkimuksia ja äänestyksiä aiheesta ja yleensä niissä on kärkipäässä - tai voittajana - Audi.

Bemarien ajajat kyllä vähän liippaavat aihetta, ainakin jos on uskominen seuraavaa

Large BMW Small penis

• sampsa itte

Sinne ei näemmä voikaan mennä jos kone on lastutettu mutta ei muutoskatsastettu?

"SÄÄNTÖJEN RIKKOJAT POISTETAAN ALUEELTA JA LAITTOMUUDET ILMOITETAAN POLIISLLE!"

• bmw fägärit

homojen juhlat

• JN4

Minä varmaan lähen myös,jos ei oo työhommia :)

• bmw-mammarit...

Ette varmaan uskalla matkalla ylittää 220 km/h.

• Etkö sie tollo

oo kuluneen vuoden aikana yhtään kehittynyt? Samat jutut kuin viime vuonnakin. Voi voi lapsirukkaa ja samanlaisia ääliöitä ilmoittautuu ympäri maakunnnan. Hankkikaa pojut oikea elämä välillä. Ei näitä oikein jaksa vaikka miten yrittäis ymmärtää.

• lättähatturavi

Todellisille ääliöille auto on elämän oleellisin asia.
        Katsotaanpa sitten miten heräätte unestanne kun eurooppa alkaa palaa pian. Siinä jää autot kertaheitolla toissijaisiksi.

• M507

Kai tämä on provoa koko keskustelu? Olen itse menossa partyille, mutta toivottavasti aloittajan kanssa eri aikaan. Olen kohta 10-vuoden ajan omistanut bmw-merkkisiä autoja ja nauttinut harrastamisesta, mutta sydän itkee verta kun samaan aikaan osa kanssaharrastajista perseilevät sen minkä kerkeävät. Savonlinnassa liikkuessa saa monesti hieroa kämmentä naamaan kun katsoo bmw-kuskien ajonäytteitä kaupungilla, mutta on siellä samalla tavalla VAG-konsernin sekä muiden valmistajien kuljettajat myös perseilemässä. Onko oikea ongelma ikä ja koulutus eikä automerkit?

• Kai se ongelma
        M507 kirjoitti:

Kai tämä on provoa koko keskustelu? Olen itse menossa partyille, mutta toivottavasti aloittajan kanssa eri aikaan. Olen kohta 10-vuoden ajan omistanut bmw-merkkisiä autoja ja nauttinut harrastamisesta, mutta sydän itkee verta kun samaan aikaan osa kanssaharrastajista perseilevät sen minkä kerkeävät. Savonlinnassa liikkuessa saa monesti hieroa kämmentä naamaan kun katsoo bmw-kuskien ajonäytteitä kaupungilla, mutta on siellä samalla tavalla VAG-konsernin sekä muiden valmistajien kuljettajat myös perseilemässä. Onko oikea ongelma ikä ja koulutus eikä automerkit?

on peräisin kasvatuksen puutteesta. Kun pelisäännöt puuttuvat kotona ja koulussa, ei sellaisia tiedetä olevan muuallakaan elämässä. Se, miksi ongelmat korostuvat Bmw-merkkisten autojen omistajissa, ei ole minulle selvinnyt. Olisivatkohan ne isien pojille ostamia autoja joita voi polkea surutta kun pappa betalar. Ajotyylin perusteella poikasilla ei näytä olevan mitään käsitystä siitä, kuinka paljon esim. renkaiden polttaminen rasittaa koko voimansiirtoketjua. Heikon itsetunnon kohotusyritykset autoaan särkemällä on kyllä jo edeltäkäsin tuomittu epäonnistumaan. Sellaisesta saa vain pellepojan maineen. Jotain siinä on kun en ole nähnyt koskaan Lexus- tai vaikka Jaguar-omistajien rääkkäävän autojaan yleisillä teillä jalommista autoista puhumattakaan. Silläkin on varmaan jotain tekemistä itsetunnon kanssa.

• Turbo-power
        Kai se ongelma kirjoitti:

on peräisin kasvatuksen puutteesta. Kun pelisäännöt puuttuvat kotona ja koulussa, ei sellaisia tiedetä olevan muuallakaan elämässä. Se, miksi ongelmat korostuvat Bmw-merkkisten autojen omistajissa, ei ole minulle selvinnyt. Olisivatkohan ne isien pojille ostamia autoja joita voi polkea surutta kun pappa betalar. Ajotyylin perusteella poikasilla ei näytä olevan mitään käsitystä siitä, kuinka paljon esim. renkaiden polttaminen rasittaa koko voimansiirtoketjua. Heikon itsetunnon kohotusyritykset autoaan särkemällä on kyllä jo edeltäkäsin tuomittu epäonnistumaan. Sellaisesta saa vain pellepojan maineen. Jotain siinä on kun en ole nähnyt koskaan Lexus- tai vaikka Jaguar-omistajien rääkkäävän autojaan yleisillä teillä jalommista autoista puhumattakaan. Silläkin on varmaan jotain tekemistä itsetunnon kanssa.

Kaikenmerkkisiä ja -mallisia ajoneuvoja määrättömästi saatavilla ja hintatasolla jokaisen kukkarolle sopivia. Kaikenkaikkiaan, tälläinen eipäsjuupas-keskustelu automerkkien paremmuudesta/huonoidesta, onko jokin automerkki homojen suosikkimerkki ja jokin muu sitten alfaurosten, rotunaisten, persjalkaisten , maalaisten, kaupunkilaisten ym.. suosimia.

Tälläisiä bemareitakin, jolla nimimerkki "bmw325i" leveilee; tuollaisia saa pikkurahalla, jos joku sellaisen haluaa. Jokainen ostaa sellaisen ajoneuvon jonka tarvitsee kuljetustarpeisiinsa tai "imagoonsa" sopivaksi.

Ajellaan siis kaikki sovussa, näillä Suomen huonoilla, kurvisilla ja kuoppaisilla teillä. Itse ostin 1,5 vuotta sitten uuden auton kaikilla varusteilla ja viimeinen maksuerä oli tällä viikolla. Olisin saanut n. 11 kpl tuollaista (n. 3000euron) bemaria tällä rahalla, jonka laitoin nyt uuteen. Saipahan pers'aukinen valtio hieman täytettä pohjattomaan kassaansa. :-D

• rs666+

Skabailla matkalla?Bemarit voi skabailla keskenään,eipä tarvii sit hävitä nopeille audoille.....

• tojota tero

Tulisin mielelläni mutta kun minulla on tojota.

• M507

Kylläpä oli mukavat partyt taas kerran. Tero vaan ensi vuonna mukaan, kyllä sinne voi tulla myös muiden merkkien autoilijat. Auto tulee jättää vaan vierasparkin puolelle.

Tämä aodikuski nyt vaan itse hyvällä esimerkillään näyttää, että he ovat ottaneet bemaristeilta tämän kusipääviitan kannettavakseen. Ole hyvä vaan, se sopii sinulle/teille!

• rs666+

Kovaa peliä savonlinnassa,ette uskalla ylittää 220km/h.
      Herra jee,onko taas tullu pelattua GTA2,tai muuta vastaavaa?
      Saksan vapailla autobahneilla on tullut mittarinopeutena koitettua
      295 km/h,silti ohittavaa autoa löytyi,ei kyllä yhtään bhommeria...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe