Onx saviksesta lähössä jengii partyhin? Vois taas skabailla matkalla jos pokka kuskeja löytyy.hyvältä vaikuttaa meininkitaas.
http://www.btcf.fi/?page=bimmerparty
Bimmerparty
18
414
Vastaukset
- Särki BeeäMdouble-u
Voisin lähteä. Tulen tykilläni Särkisalmelta. Voitasko ennen lähtöä näyttää japsikottero-pojille, miten takagummi sauhuaa kun BMW huutaa hoosiannaa?
- sananselitys
Takagummi sauhuaa = bmw-homppeli painaa parrua toisen samanlaisen aanukseen.
- Särki BeeäMdouble-u
sananselitys kirjoitti:
Tarkennus:
BMW on heteromiesten kiesi, joita ajaa machot . BMW kuskit pokaavat aina parhaimmat ja upeimmat naiset.
Tämähän se yleensä ottaa pattiin perus VW tai Toyota heeboja.
No miten he purkavat pahaa oloaan? No tietysti homottelemalla.
Eihän näiden kanssa toinna inttää.
Antaa hevosvoiman puhua, ja jatketaan entiseen malliin. - tarkennus
sananselitys kirjoitti:
BMW ei yleisesti ole homppeleitten auto. Netistä löytyy erinäköisiä tutkimuksia ja äänestyksiä aiheesta ja yleensä niissä on kärkipäässä - tai voittajana - Audi.
Bemarien ajajat kyllä vähän liippaavat aihetta, ainakin jos on uskominen seuraavaa
Large BMW Small penis
- sampsa itte
Sinne ei näemmä voikaan mennä jos kone on lastutettu mutta ei muutoskatsastettu?
"SÄÄNTÖJEN RIKKOJAT POISTETAAN ALUEELTA JA LAITTOMUUDET ILMOITETAAN POLIISLLE!" - bmw fägärit
homojen juhlat
- JN4
Minä varmaan lähen myös,jos ei oo työhommia :)
- bmw-mammarit...
Ette varmaan uskalla matkalla ylittää 220 km/h.
- Etkö sie tollo
oo kuluneen vuoden aikana yhtään kehittynyt? Samat jutut kuin viime vuonnakin. Voi voi lapsirukkaa ja samanlaisia ääliöitä ilmoittautuu ympäri maakunnnan. Hankkikaa pojut oikea elämä välillä. Ei näitä oikein jaksa vaikka miten yrittäis ymmärtää.
- lättähatturavi
Todellisille ääliöille auto on elämän oleellisin asia.
Katsotaanpa sitten miten heräätte unestanne kun eurooppa alkaa palaa pian. Siinä jää autot kertaheitolla toissijaisiksi.
- honta koltvingi
- M507
Kai tämä on provoa koko keskustelu? Olen itse menossa partyille, mutta toivottavasti aloittajan kanssa eri aikaan. Olen kohta 10-vuoden ajan omistanut bmw-merkkisiä autoja ja nauttinut harrastamisesta, mutta sydän itkee verta kun samaan aikaan osa kanssaharrastajista perseilevät sen minkä kerkeävät. Savonlinnassa liikkuessa saa monesti hieroa kämmentä naamaan kun katsoo bmw-kuskien ajonäytteitä kaupungilla, mutta on siellä samalla tavalla VAG-konsernin sekä muiden valmistajien kuljettajat myös perseilemässä. Onko oikea ongelma ikä ja koulutus eikä automerkit?
- Kai se ongelma
M507 kirjoitti:
Kai tämä on provoa koko keskustelu? Olen itse menossa partyille, mutta toivottavasti aloittajan kanssa eri aikaan. Olen kohta 10-vuoden ajan omistanut bmw-merkkisiä autoja ja nauttinut harrastamisesta, mutta sydän itkee verta kun samaan aikaan osa kanssaharrastajista perseilevät sen minkä kerkeävät. Savonlinnassa liikkuessa saa monesti hieroa kämmentä naamaan kun katsoo bmw-kuskien ajonäytteitä kaupungilla, mutta on siellä samalla tavalla VAG-konsernin sekä muiden valmistajien kuljettajat myös perseilemässä. Onko oikea ongelma ikä ja koulutus eikä automerkit?
on peräisin kasvatuksen puutteesta. Kun pelisäännöt puuttuvat kotona ja koulussa, ei sellaisia tiedetä olevan muuallakaan elämässä. Se, miksi ongelmat korostuvat Bmw-merkkisten autojen omistajissa, ei ole minulle selvinnyt. Olisivatkohan ne isien pojille ostamia autoja joita voi polkea surutta kun pappa betalar. Ajotyylin perusteella poikasilla ei näytä olevan mitään käsitystä siitä, kuinka paljon esim. renkaiden polttaminen rasittaa koko voimansiirtoketjua. Heikon itsetunnon kohotusyritykset autoaan särkemällä on kyllä jo edeltäkäsin tuomittu epäonnistumaan. Sellaisesta saa vain pellepojan maineen. Jotain siinä on kun en ole nähnyt koskaan Lexus- tai vaikka Jaguar-omistajien rääkkäävän autojaan yleisillä teillä jalommista autoista puhumattakaan. Silläkin on varmaan jotain tekemistä itsetunnon kanssa.
- Turbo-power
Kai se ongelma kirjoitti:
on peräisin kasvatuksen puutteesta. Kun pelisäännöt puuttuvat kotona ja koulussa, ei sellaisia tiedetä olevan muuallakaan elämässä. Se, miksi ongelmat korostuvat Bmw-merkkisten autojen omistajissa, ei ole minulle selvinnyt. Olisivatkohan ne isien pojille ostamia autoja joita voi polkea surutta kun pappa betalar. Ajotyylin perusteella poikasilla ei näytä olevan mitään käsitystä siitä, kuinka paljon esim. renkaiden polttaminen rasittaa koko voimansiirtoketjua. Heikon itsetunnon kohotusyritykset autoaan särkemällä on kyllä jo edeltäkäsin tuomittu epäonnistumaan. Sellaisesta saa vain pellepojan maineen. Jotain siinä on kun en ole nähnyt koskaan Lexus- tai vaikka Jaguar-omistajien rääkkäävän autojaan yleisillä teillä jalommista autoista puhumattakaan. Silläkin on varmaan jotain tekemistä itsetunnon kanssa.
Kaikenmerkkisiä ja -mallisia ajoneuvoja määrättömästi saatavilla ja hintatasolla jokaisen kukkarolle sopivia. Kaikenkaikkiaan, tälläinen eipäsjuupas-keskustelu automerkkien paremmuudesta/huonoidesta, onko jokin automerkki homojen suosikkimerkki ja jokin muu sitten alfaurosten, rotunaisten, persjalkaisten , maalaisten, kaupunkilaisten ym.. suosimia.
Tälläisiä bemareitakin, jolla nimimerkki "bmw325i" leveilee; tuollaisia saa pikkurahalla, jos joku sellaisen haluaa. Jokainen ostaa sellaisen ajoneuvon jonka tarvitsee kuljetustarpeisiinsa tai "imagoonsa" sopivaksi.
Ajellaan siis kaikki sovussa, näillä Suomen huonoilla, kurvisilla ja kuoppaisilla teillä. Itse ostin 1,5 vuotta sitten uuden auton kaikilla varusteilla ja viimeinen maksuerä oli tällä viikolla. Olisin saanut n. 11 kpl tuollaista (n. 3000euron) bemaria tällä rahalla, jonka laitoin nyt uuteen. Saipahan pers'aukinen valtio hieman täytettä pohjattomaan kassaansa. :-D
- rs666+
Skabailla matkalla?Bemarit voi skabailla keskenään,eipä tarvii sit hävitä nopeille audoille.....
- tojota tero
Tulisin mielelläni mutta kun minulla on tojota.
- M507
Kylläpä oli mukavat partyt taas kerran. Tero vaan ensi vuonna mukaan, kyllä sinne voi tulla myös muiden merkkien autoilijat. Auto tulee jättää vaan vierasparkin puolelle.
Tämä aodikuski nyt vaan itse hyvällä esimerkillään näyttää, että he ovat ottaneet bemaristeilta tämän kusipääviitan kannettavakseen. Ole hyvä vaan, se sopii sinulle/teille!
- rs666+
Kovaa peliä savonlinnassa,ette uskalla ylittää 220km/h.
Herra jee,onko taas tullu pelattua GTA2,tai muuta vastaavaa?
Saksan vapailla autobahneilla on tullut mittarinopeutena koitettua
295 km/h,silti ohittavaa autoa löytyi,ei kyllä yhtään bhommeria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894