Hörhöt linnaan

Cluso627

Kappas vaan näin siinä ukko ex- taivaanrannanmari
LÄY.Laki teidänki hihhuli toiminnalle on olemassa
Nou problem.Olen pulestasi tehny jopa verottajalle pyynnön tarkistaa Wgi verostustasi,entinen maalari nykyinen fakiiri.No tehkääpäs noita wgi-1 kilpiä linnassa lisää,niin joku käski kysyä miksi käytit toisia naisia pohjanhovissa?Vaikka käsittääkseni sulla on oma eukko ja lapset...'
tv Cluso

10

1280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso mies

kyllä ois mukava nähdä sut ja vetästä kunnolla lättyyn.Kyllä oot raukka ja arka.

• Cluso627

Kirjoittaja iso-mies.Painaako jokin asia sinua?
        Eihän näissä veli kulta tarvi hermostua.Hengität rauhallisesti 1,2,3 puhalla paha ilma pois 1,2,3
        hyvä ilma sisään.Tätä kyseistä harjoitusta jatkamalla.Läyttyjäkään tuskin tarvii paistaa
        Ja kyllä se aurinkokin vielä risukasaan paistaa.
        tv.Rakkaudella Isolle miehelle
        tv.Cluso

• WGI-1 omistaja
        Cluso627 kirjoitti:

Kirjoittaja iso-mies.Painaako jokin asia sinua?
        Eihän näissä veli kulta tarvi hermostua.Hengität rauhallisesti 1,2,3 puhalla paha ilma pois 1,2,3
        hyvä ilma sisään.Tätä kyseistä harjoitusta jatkamalla.Läyttyjäkään tuskin tarvii paistaa
        Ja kyllä se aurinkokin vielä risukasaan paistaa.
        tv.Rakkaudella Isolle miehelle
        tv.Cluso

Mitäs kuuluu? Kiva lukea sun mukavia kirjoituksia, kiitos niistä. Oletko miettinyt ikinä jos olisitkin väärässä?

Mitäs nyt olet sitten mieltä kun mä ajelen tuolla ympäri Suomea ja mun autossa on WGI-1 rekisteri kilpi. 2kertaa poliisit on pysäyttänyt, ensimmäisellä kerralla mulla oli sumarit päällä jonka takia pysäytettiin ja toisella kerralla ylinopeutta hiukan. Luulis että kun tuo ylinopeus tapahtui oli kyseessä LAHDEN poliisi ja varmasti tiesi että olen ehkä WGI:n jäsen. Miksi minua ei pidätetty? Olenhan minä sinun mielestä valtava rikollinen.

Olisi todella kiva tavata sinut ihan kasvotusten ja jutella näistä asioista face to face, mutta sinusta ei varmasti siihen ole.

Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja jos millään viitsit niin mieti sitä jos sittenkin olet reagoinut hiukan liian ankarasti WGI:tä vastaan ja voisi olla mahdollista että sinä olisitkin väärässä.

Tietääkseni sinua ei näkynyt helsingin tilaisuudessa, niinkun ei näkynyt Loikalaa tai Laihoa jotka sinne oli kutsuttu.

Keskisuomalaisen juttu oli sen verran hyvä että ihan kävi Keijoa sääliksi. No mitä nyt Kiejo ei tekisi rahasta. Kun ISO pomo sanoo että kirjoita niin Keijo ottaa kynän ja kirjoittaa.

Minä jatkan mukavaa harrastustani vielä enemmän intoa täynnä.

Nyt pitääkin mennä nukkumaan jotta jaksaa huomenna taas kouluttaa muutamaan ystävää, jotta he varmasti tietävät paremmin missä he ovat mukana ;)

Älä cluso välitä meistä WGI:läisitä sillä mekään EI välitetä susta.

• Cluso627
        WGI-1 omistaja kirjoitti:

Mitäs kuuluu? Kiva lukea sun mukavia kirjoituksia, kiitos niistä. Oletko miettinyt ikinä jos olisitkin väärässä?

Mitäs nyt olet sitten mieltä kun mä ajelen tuolla ympäri Suomea ja mun autossa on WGI-1 rekisteri kilpi. 2kertaa poliisit on pysäyttänyt, ensimmäisellä kerralla mulla oli sumarit päällä jonka takia pysäytettiin ja toisella kerralla ylinopeutta hiukan. Luulis että kun tuo ylinopeus tapahtui oli kyseessä LAHDEN poliisi ja varmasti tiesi että olen ehkä WGI:n jäsen. Miksi minua ei pidätetty? Olenhan minä sinun mielestä valtava rikollinen.

Olisi todella kiva tavata sinut ihan kasvotusten ja jutella näistä asioista face to face, mutta sinusta ei varmasti siihen ole.

Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja jos millään viitsit niin mieti sitä jos sittenkin olet reagoinut hiukan liian ankarasti WGI:tä vastaan ja voisi olla mahdollista että sinä olisitkin väärässä.

Tietääkseni sinua ei näkynyt helsingin tilaisuudessa, niinkun ei näkynyt Loikalaa tai Laihoa jotka sinne oli kutsuttu.

Keskisuomalaisen juttu oli sen verran hyvä että ihan kävi Keijoa sääliksi. No mitä nyt Kiejo ei tekisi rahasta. Kun ISO pomo sanoo että kirjoita niin Keijo ottaa kynän ja kirjoittaa.

Nyt pitääkin mennä nukkumaan jotta jaksaa huomenna taas kouluttaa muutamaan ystävää, jotta he varmasti tietävät paremmin missä he ovat mukana ;)

Hei veli WGI-1 Kilvenomistaja.Minä olen niin imarreltu kun te Suomen parhaiten tienaava wgiläinen
        Vielä jopa minulle otat yhteyttä.Niin mitäs mulle kuuluu.Ihan hyvää kiitos kysymästä.On muuten hienoa huomata,ette te Suomen myyntitykki wgi-1 jopa luetta minun kirjoituksia,no jos saanen kertoa olen kirjoittamassa raakavedosta tulevaa kirjaa tästä jerry-WGI muista liittyvistä jutuista.Eli voit lukea minun kirjoituksia jatkossakin, singeeraan teille omakätisesti jopa kirjani,kun se tulee yheltä kirjailijalta sitten takaisin, ja sen jälkeen aikaa menee tietysti,kirjan kustantamiseen ja painamiseen,luulisin,että kirjaa menee kaupaksi ainakin 627 kpl?Vai oikein ylinopeutta olet ajanut
        En ole sanonu,että olet valtava rikollinen.
        Paitsi vain niistä henkilöistä teidän WGI perheessä,jotka omaavat hyvät rikollistaustan.
        Ja sitä minä ihmettelen,eikö teillä yleensä kysellä esim.Henkkareita henkilöltä,joka on liittymässä?Eli jopa alaikäinen voi liittyä?
        Entäs rahojen laittaminen sinne Wgin tilille?
        Sinnekkään ei varmaan kysellä pahemmin rahan alkuperää mistä se tulee.Esim. Vaikka kannan jätekassilla, teille rahat niin ,nehän voi käsittääkseni siirtää (sopimalla )Käyttäen edustajanluotto pankkikorttia? Hyväksi?Toki me voidaan nähdä. Topteam.cc
        ylläpito on minulle mailiini luvannu,että voin tulla vaikka teidän juttusille,kun olen niin yksinäinen.Ja olenhan minä teitä monta kasvotusten nähnytkin, jopa yhessä mik#d# paikassa.
        Missä yleensä tämä minun sponsorini tykkäsi liikkuakin paljon.
        Terveiset:Clusolta koko topteam-WGI-1 kilvelle
        ps.Tuohon en voi ottaa kantaa ketä siellä Wgin tilaisuudessa oli:)

• aurinkoinen
        WGI-1 omistaja kirjoitti:

Joo ajelet tosiaan. Viikonloppuna Oulun seudulla törkeästi ohittelit poikani autoa ja kilpesi huomattiin. Kerroin pojalle että antaa vielä ajella, kohta ei ajele enää....leikki loppuu aikanaan...

• omistaja
        aurinkoinen kirjoitti:

Joo ajelet tosiaan. Viikonloppuna Oulun seudulla törkeästi ohittelit poikani autoa ja kilpesi huomattiin. Kerroin pojalle että antaa vielä ajella, kohta ei ajele enää....leikki loppuu aikanaan...

Olen todella pahoillani jos olen loukannut poikaasi ohittamalla hänet!

• aurinkoinen
        omistaja kirjoitti:

Olen todella pahoillani jos olen loukannut poikaasi ohittamalla hänet!

valitse turvallisempi tilanne ohitukseen ens kerralla. ei muuta!!!´

• koko ketjulle,

että vaikka teillä WGI:ssä olisi mikä nokkapokka tahansa, on todella törkeää tulla tänne haukkumaan tai muutenkaan arvostelemaan ihmisiä heidän NIMILLÄÄN. Jos ette pysty välejänne selvittelemään keskustelemalla muuten, niin voin vain todeta, että raukkoja te olette KAIKKI, jos täytyy tällaisille foorumeille tulla ihmisiä arvostelemaan julkisesti NIMILLÄ. HÄVETKÄÄ!!

Mulla ei ole osaa eikä arpaa koko WGI:hin sen paremmin kuin mihinkään muuhunkaan vm-puljuun, vaan olen huvikseni vain seuraillut teidän kissanhännän vetoa toistenne paremmuudesta. Isot ihmiset ja käyttäytyy kuin pahaset kakarat hiekkalaatikolla; "Mullapas onkin isopi tikkari, kun sulla, lällällää..." Ei h**tti teijän touhuja!

• jamo

En ole kyllä kenenkään muun antavan nimiä ja osotteita, yms. tunnuksia kuin Cluson.

• uudestaan
        jamo kirjoitti:

En ole kyllä kenenkään muun antavan nimiä ja osotteita, yms. tunnuksia kuin Cluson.

eli kyllä tuon nim. "WGI-1 omistaja":n kirjoituksessa pari nimeä vilahtaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe