Moikka! Onko kellään kokemusta kyseisestä linjasta tai onko kukaan täällä hakenut linjalle?
Alkion lääketieteeseen suuntaavat opinnot
1
312
Vastaukset
- tykkäsin!
Hei! Vähän myöhässä vastailen, ehkäpä kuitenkin joku saa tästä viestistä jotain hyötyä?
Olin linjalla viime vuonna, ja suosittelen sitä ehdottomasti! En osannut fysiikasta enkä kemiasta mitään vielä viime syyskuussa, mutta loistavien opettajien ansiosta pääsykokeessa oli molemmat hallussa :) En voi kehua opettajia tarpeeksi, he todellakin osaavat hommansa!
Lisäksi meillä ainakin (kuulemma myös aiempina vuosina) oli todella hyvä ryhmähenki, laskettiin yhdessä ja vietettiin muutenkin aikaa. Lisäksi Alkio oli muuten paikkana tosi kiva, ruoka oli hyvää ja lääkikseen hakijoille varsinkin on hyvä, että Alkio on syrjässä (keskellä korpea), koska eihän siellä ole muuta tekemistä kuin lukeminen ;) no ei vaan, Jyväskylään ajaa 20min autolla.
Jos haluat koko vuoden linjalle, niin hae saman tien, se täyttyy todella nopeasti!
Jos haluat tietää jostain muusta, niin laita kysymykset sähköpostiini:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890