Eli tuo on ongelma ja se pysyy. Eniten huolettaa etten tule ikinä löytämään elämänkumppania...Ikää on jo 21v enkä ole edes koskaan seurustellut, en pitänyt tyttöä kädestä kiinni tai suudellut tai halannut. Alkoholia en voi käyttää lääkityksen takia, kännissäkään en koskaan ole pystynyt lähestymään tyttöjä vaikka kuinka paljon olisin juonut. Estot ovat liian suuret. Ei sille vaan voi mitään, peli on jo menetetty.
Ujous estää tutustumisen naisiin
3
260
Vastaukset
- Ujomies20
" Estot ovat liian suuret. Ei sille vaan voi mitään, peli on jo menetetty".
Perskeles jätkä nyt sun pitää muuttaa asennettas! "Peli on jo menetetty"... EIKÄ OLE!!! Jmankauta itsesääli on se suurin estos mun mielestä!
Minäkin olen ujo mies, mutta minä en todellakaan suostu ajattelemaan, että peli olisi osaltani menetetty! Vaikka olenkin erittäin ujo, niin olen silti pystynyt ajoittain tekemään naisten suhteen aloitteita. Ikinä mua ei ole täysin tyrmätty, vaikka ujo olenkin... naiset jopa tykkää siitä, kun ujot miehet uskaltaa lähestyä niitä. Ihan oikeasti. En ole ikinä kumminkaan kenenkään kanssa seurustellut.
Itse asiassa kerran olen uskaltautunut keikalle yksin ja sillonkin mun tarvi seisoskella puoli tuntia paikallani ja eräs tyttö tuli mulle juttelemaan... pidemmittä puheitta tyttö kehui minut maasta taivaisiin, että kuinka ihana minä olen. Halailua, kädestä kiinni pitämistä yms. Tämä tyttö oli aivan kusessa minuun useamman kuukauden ajan ja olisi halunnut jatkuvasti tapailla. Ongelma oli vain se, että tunne ei ollut molemminpuoleinen.
Ymmärrän kumminkin sen, että ujona on aivan älyttömän vaikea lähestyä ylipäätään ketään, mutta sun täytyy vain ryhdistäytyä. Tsemppiä sulle! :) - Ujomies21
Kiitos kannustuksesta! Toivotaan että tilanne muuttuu ajan kanssa paremmaksi.
- ...
Sama juttu paitsi että olen jo 24-vuotias mies enkä uskalla lähestyä naisia ollenkaan enkä ole tehnyt ainuttakaan aloitetta elämäni aikana. Minulla pelko on niin paha ettei siinä auta mitkään asenteen muutokset. Kynnys naisten lähestymiseen on iän myötä vain kasvanut kun ei se onnistunut minulta nuorempanakaan. Olen aivan varma että jään yksin koko loppuelämäkseni ja se siitä sitten. Pakko kai vaan opetella hyväksymään kohtalonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446