Ujous estää tutustumisen naisiin

Ujomies21

Eli tuo on ongelma ja se pysyy. Eniten huolettaa etten tule ikinä löytämään elämänkumppania...Ikää on jo 21v enkä ole edes koskaan seurustellut, en pitänyt tyttöä kädestä kiinni tai suudellut tai halannut. Alkoholia en voi käyttää lääkityksen takia, kännissäkään en koskaan ole pystynyt lähestymään tyttöjä vaikka kuinka paljon olisin juonut. Estot ovat liian suuret. Ei sille vaan voi mitään, peli on jo menetetty.

3

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujomies20

" Estot ovat liian suuret. Ei sille vaan voi mitään, peli on jo menetetty".

Perskeles jätkä nyt sun pitää muuttaa asennettas! "Peli on jo menetetty"... EIKÄ OLE!!! Jmankauta itsesääli on se suurin estos mun mielestä!

Minäkin olen ujo mies, mutta minä en todellakaan suostu ajattelemaan, että peli olisi osaltani menetetty! Vaikka olenkin erittäin ujo, niin olen silti pystynyt ajoittain tekemään naisten suhteen aloitteita. Ikinä mua ei ole täysin tyrmätty, vaikka ujo olenkin... naiset jopa tykkää siitä, kun ujot miehet uskaltaa lähestyä niitä. Ihan oikeasti. En ole ikinä kumminkaan kenenkään kanssa seurustellut.

Itse asiassa kerran olen uskaltautunut keikalle yksin ja sillonkin mun tarvi seisoskella puoli tuntia paikallani ja eräs tyttö tuli mulle juttelemaan... pidemmittä puheitta tyttö kehui minut maasta taivaisiin, että kuinka ihana minä olen. Halailua, kädestä kiinni pitämistä yms. Tämä tyttö oli aivan kusessa minuun useamman kuukauden ajan ja olisi halunnut jatkuvasti tapailla. Ongelma oli vain se, että tunne ei ollut molemminpuoleinen.

Ymmärrän kumminkin sen, että ujona on aivan älyttömän vaikea lähestyä ylipäätään ketään, mutta sun täytyy vain ryhdistäytyä. Tsemppiä sulle! :)

• Ujomies21

Kiitos kannustuksesta! Toivotaan että tilanne muuttuu ajan kanssa paremmaksi.

• ...

Sama juttu paitsi että olen jo 24-vuotias mies enkä uskalla lähestyä naisia ollenkaan enkä ole tehnyt ainuttakaan aloitetta elämäni aikana. Minulla pelko on niin paha ettei siinä auta mitkään asenteen muutokset. Kynnys naisten lähestymiseen on iän myötä vain kasvanut kun ei se onnistunut minulta nuorempanakaan. Olen aivan varma että jään yksin koko loppuelämäkseni ja se siitä sitten. Pakko kai vaan opetella hyväksymään kohtalonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6532
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      147
      6070
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3896
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2351
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1539
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      417
      1446
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1255
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1094
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      61
      1056
    10. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      143
      1033
    Aihe