Mistä "Sitkeä sydän"-laulussa kerrotaan?

tau----((((

24

2367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tau----((((

ymmärtäiskö joku, itse kun en oivalla. vaikea kappale.mutta kaunis.

• k/k

Kuuntelin uteliaisuuttani ja ekaks tuli mieleen et paljon sanoja et saaraan soinnut kohilleen.
      Kai siin joku nainen on kehumisen kohteena puolittain enkeli ilman siipiä kun kyyhkynenkin mainitaan.

• löysä sydän

Varmaan jotain hienoa, kun laittaa paljon sanoja, samoja, jokainen löytää oman tulkintansa.
      Mummulla oli sitkeä sydän, vaikka muu ruumis lahoi, sydän jaksoi nakuttaa.
      Vaikka varmuudeksi oli digoxinia syönytkin melkein koko elämänsä

Juha Tapiolla on paljon hyviä, minun kuuntelemattomia biisejä, uskon.

• roskapostiropotti

Heti miinuksia,,,, Älkää olko noin... !!!

• tau----((((

sii miinuksiako on täss?

Täytyy nyt kyllä sanoa että koskaan en ole huomannut tuota miinuskohtaa. en ole katsonutkaan tuota lokeroa.
        Ja jos se tarkoittaa että tässä viestissäni on jotain ikävää niin, mitä, olisin halukas kuulemaan.
        Kysyn täältä asiaani jota en itse tiennyt, niin miks ei saa kysyä, jos olisitte muut viisaampia kuin minä ja vositte sano laulun viestin.

• löysä sydän
        tau----(((( kirjoitti:

sii miinuksiako on täss?

Täytyy nyt kyllä sanoa että koskaan en ole huomannut tuota miinuskohtaa. en ole katsonutkaan tuota lokeroa.
        Ja jos se tarkoittaa että tässä viestissäni on jotain ikävää niin, mitä, olisin halukas kuulemaan.
        Kysyn täältä asiaani jota en itse tiennyt, niin miks ei saa kysyä, jos olisitte muut viisaampia kuin minä ja vositte sano laulun viestin.

Olet varmaan Googlettanut biisiä?
        Jos et, kovin moni siellä on samaa asiaa miettinyt, eli hyvän kysymyksen laitoit meille.

• tau----((((
        löysä sydän kirjoitti:

Olet varmaan Googlettanut biisiä?
        Jos et, kovin moni siellä on samaa asiaa miettinyt, eli hyvän kysymyksen laitoit meille.

Olen kuuklannut ja vaikka mitä mutta en tajua sanoista mikä on laulun "kertomus". Olen kai niin tyhmä sitten.

• löysä syön
        tau----(((( kirjoitti:

Olen kuuklannut ja vaikka mitä mutta en tajua sanoista mikä on laulun "kertomus". Olen kai niin tyhmä sitten.

Ei kai sitä tarvi niin nöpön nuukaan ymmärtääkään? Kukin ymmärtää, mitä ymmärtää.
        Hyvältä kuuluva biisi sinällään on hieno.

• plusmiinusnolla.
        tau----(((( kirjoitti:

sii miinuksiako on täss?

Jos jokin ketju sivuaa musiikkia ja laittaa linkin, tulee välittömästi miinus, täällä on vahti ympäri vuorokauden heti miinustamassa, kaikki musiikkia koskeva on hänen mielestään oltava määrätyssä paikassa.
        Miinusta ei ole enää kun laitoin plussan tilalle joten miinus poistui. Johtuu siitä että inhoan kartelleja, kaikilla on täällä samat oikeudet. Jos tämän joku ehtii lukemaan ennen poistoa, on ihme.

• uutuukainenn
        plusmiinusnolla. kirjoitti:

Jos jokin ketju sivuaa musiikkia ja laittaa linkin, tulee välittömästi miinus, täällä on vahti ympäri vuorokauden heti miinustamassa, kaikki musiikkia koskeva on hänen mielestään oltava määrätyssä paikassa.
        Miinusta ei ole enää kun laitoin plussan tilalle joten miinus poistui. Johtuu siitä että inhoan kartelleja, kaikilla on täällä samat oikeudet. Jos tämän joku ehtii lukemaan ennen poistoa, on ihme.

miks ei saisi musiikista kirjoitella?

• liipalaapaliipa
        uutuukainenn kirjoitti:

miks ei saisi musiikista kirjoitella?

Jos olet uusi niin opit vielä :)
        Täällä halutaan tehdä kirjoittajista omaan muottiin sopivia. Musiikipalsta, vain ja ainoastaan yksi, yleensä kaikki aloitukset on joskus käsitelty tai saavat aikaan valtaisan naurun puuskan.
        Nämä muutamat ovat omineet palstan, ovat äänekkäitä ja sinnikkäitä, onneksi suurin osa on kivoja ja älykkäitä ihmisiä jotka osaavat kunnoittaa erilaisuuttakin.
        Joten älä lannistu varoitin vain.

• ++++
        liipalaapaliipa kirjoitti:

Jos olet uusi niin opit vielä :)
        Täällä halutaan tehdä kirjoittajista omaan muottiin sopivia. Musiikipalsta, vain ja ainoastaan yksi, yleensä kaikki aloitukset on joskus käsitelty tai saavat aikaan valtaisan naurun puuskan.
        Nämä muutamat ovat omineet palstan, ovat äänekkäitä ja sinnikkäitä, onneksi suurin osa on kivoja ja älykkäitä ihmisiä jotka osaavat kunnoittaa erilaisuuttakin.
        Joten älä lannistu varoitin vain.

Narri ja hovineitinsä. Puhuu paljon, sanomatta mitään.

• Ehkä se kertoo ihmisen henkilökohtaisesta kamppailusta elämässä, tunteista, kriisistä, siitä miltä asiat juuri siltä hetkellä tuntuu. En tiedä, näin visi kuvitella.

Juha Tapio on ehdoton suosikkini, heti konserriin kun mahdollista :). Sympaatinen laulaja ja hyviä kappaleita.

• tauski----

tiu tau tiu tau tilitali tittan---------

• Ensi kuulemalla, tuntui, että paljon sanoja vaan peräkkäin tarkoittamatta mitään. Toisella kuulemisella... Yöllä herää unesta.. huomaa rakkaan vierellä. Kuuntelee kerrostalon ääniä, yläkerran tyhjä asunto, hiljainen.

Tään sanoma ei oikee aukee... Parempiakin lauluja Juhalla on...

• Sanat eivät riitä kertomaan yhtään mistään mitään.
      Teko-nykertävää vaikerrusta ovat ne, ilman sielua.
      K18

H.

• "toin sun kerran huoneeni hämärään, ei faija, mutsi kuullut mitään,
        sinä muistatko silloin sen ukon ilman, sinä pelkäsit jyrinää.

Mutsi,faija myi talon, mut ohitse sen, kuljen usein ja ukkonen aina soi,
        voi, voi, miksi ukkonen aina soi...

Myi talon, voi,voi,voi, taas sataa ja jylistää,
        vain ukkonen täällä soi...

voi, voi, ukkonen aina soi..
        voi ei, taas ukkonen taasen soi, voi.

Kuten akka ja ukkonen, mutsi ja faija,
        voi voi, sun muistosi sielussain soi.

voi,voi.....voi, voi.....
        Voi...oi..voi...voi,voi."

H.

• ,,m - m ..
        hunksz kirjoitti:

"toin sun kerran huoneeni hämärään, ei faija, mutsi kuullut mitään,
        sinä muistatko silloin sen ukon ilman, sinä pelkäsit jyrinää.

Mutsi,faija myi talon, mut ohitse sen, kuljen usein ja ukkonen aina soi,
        voi, voi, miksi ukkonen aina soi...

Myi talon, voi,voi,voi, taas sataa ja jylistää,
        vain ukkonen täällä soi...

voi, voi, ukkonen aina soi..
        voi ei, taas ukkonen taasen soi, voi.

Kuten akka ja ukkonen, mutsi ja faija,
        voi voi, sun muistosi sielussain soi.

voi,voi.....voi, voi.....
        Voi...oi..voi...voi,voi."

H.

Onko kuinkakin kehittävää lässyttää itsensä kanssa, kun kukaan muu ei viitsi?

Voe, voe, voe.

• ,,m - m .. kirjoitti:

Onko kuinkakin kehittävää lässyttää itsensä kanssa, kun kukaan muu ei viitsi?

Voe, voe, voe.

",,m - m .."

On se, usko pois, tuon laulun sanat saivat inspiraationi aikaan.
        Näköjään, minä inspiroin myös sinua.
        se on hauska huomata. aina.
        H.

• ,,m - m ..
        hunksz kirjoitti:

",,m - m .."

On se, usko pois, tuon laulun sanat saivat inspiraationi aikaan.
        Näköjään, minä inspiroin myös sinua.
        se on hauska huomata. aina.
        H.

Huvitat minua, aina. Itserakkautesi on ikinaure/attavaa.
        Jatka samaa rataa, saat pian omia palstan ihan issekseis.

• ,,m - m .. kirjoitti:

Huvitat minua, aina. Itserakkautesi on ikinaure/attavaa.
        Jatka samaa rataa, saat pian omia palstan ihan issekseis.

",,m - m .."

Ei minua raaskita jättää yksinäisyyteen.
        Aina on joku, joka haluaa mukavan kohteen kommenteilleen. :)
        Toivottavasti ihan monikossakin.
        H.

• :///
        hunksz kirjoitti:

",,m - m .."

Ei minua raaskita jättää yksinäisyyteen.
        Aina on joku, joka haluaa mukavan kohteen kommenteilleen. :)
        Toivottavasti ihan monikossakin.
        H.

Jotkut, tyhmät, ottavat vastauksesi ahnaasti, kun muut eivät kehtaa.

• :/// kirjoitti:

Jotkut, tyhmät, ottavat vastauksesi ahnaasti, kun muut eivät kehtaa.

":///"

Tuskin sinullakaan on syytä ujostella.
        Minä olen sinuakin varten olemassa.
        Enkä minä ole koskaan kiinnostunut taso-eroista.
        Ole siis ihan rauhassa vaan.
        H.

• ...

Hellarilässytystä.

Tyypillinen nykyaikainen uskishoilotus. Sisältö sotkettu. Vedotaan persoonaan, mutta hoilotetaan uskisjuttuja, korukielellä. Sinällään, hienosti sanoitettu piisi, mutta, sisältö on vaan uskis jargonia, puettuna "rock" ulkoasuun.

Ei tossa piisissä sanota yhtään mitään muuta, kuin että jesseen pitäis uskoa.

=DW=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe