itäsärkkä???

numero hukku

Mitä sille nykyään kuuluu?

28

1632

Vastaukset

• tää on vähän väärä paikka näille,,

• löytyy. :D

• Googleta, sieltä kirjoitti:

löytyy. :D

pahoinpitelysyytteistä ihan talonsa polttamiseen asti! Sama kaljamahagubbe esiintyi X-factorissakin, vou vou vou vou jeeeeeee. :D Pateettista! :D Ja siinä missä älliä,olisi vaadittu myös karismaa ja aitoutta,puhumattakaan että pärjäämiseen olisi vaadittu myös nuotissa pysyminen ja vähemmän vakava puheripuli... Ou Ou ou jeeee. Ehkä ei tarpeeksi Wauhtia, mitä blues-tai sossupummielämä vaatii... Kenkä ei lähde hiertämään, kun vaan malttaa kotonansa kärrynpyöriä ja petoksia hiertämään... ;D

• Löytyy muuten kirjoitti:

pahoinpitelysyytteistä ihan talonsa polttamiseen asti! Sama kaljamahagubbe esiintyi X-factorissakin, vou vou vou vou jeeeeeee. :D Pateettista! :D Ja siinä missä älliä,olisi vaadittu myös karismaa ja aitoutta,puhumattakaan että pärjäämiseen olisi vaadittu myös nuotissa pysyminen ja vähemmän vakava puheripuli... Ou Ou ou jeeee. Ehkä ei tarpeeksi Wauhtia, mitä blues-tai sossupummielämä vaatii... Kenkä ei lähde hiertämään, kun vaan malttaa kotonansa kärrynpyöriä ja petoksia hiertämään... ;D

Talokin on komia kun vertaa niihin pikkutorppiin siinä ympärillä

• Onko tuo vesseli ollut joskus nimeltään Kari Kuusisto?? No jos on ei tiikeri raidoistaan irti pääse.

• on joskus ollut.

• Käsittääkseni kirjoitti:

on joskus ollut.

Minkä takia se ei pyrkinyt sinne? X-factorista joutui lähtemään tyhjin käsin vaikka mölyä piti. Ja miksi sitä ei löydy YouTubesta? Olis hauskaa kattella ja kuunnella! :D

• On se silti kylän komeimpia miehiä!

• Taisi Kari käydä ottamassa "lainaa" Lempäälän kaupassa ja Akaan R-kioskissa pyssyn kanssa?

• Ei annettu. Ei ollu luottoa. Nuorempaan luotettiin vähän enempi, mut se olikin Toijala...

• Harrastaa postimerkkeilyä. Erittän pragmaattinen ja tietävä harrastaja.

• Hän on taiteilija,joulupukki,kynttilänvalaja,promoottori,puuseppä ja isä ainakin tituleerattu.Hyvin hänellä menee.Valkeakosken Mickey Rourke.

• Paitti Mickey Rourke on nätimpi.

• Eli siis samanlainen kuin Jari Kaasalainen?

• Missä kaasu on nykyään ?

• Köysissä ja hoidossa.

• Taitaa nykyään elellä rauhallista ja päihteetöntä elämää oken kuullu.

• Juu, alkoholi on poissa ilmeisesti kuvioista. Mutta erittäin vahva neurolepti lääkitys päällä. Ei voi ajaa autoa.tms

• mikä on itäsärkkä

• Mä oon komee ja vahva jätkä, ja vaikka nakkifakiiri on mun eno niin oon silti seksikäs. Ja mettikääs, vaikka ootte heitelly sitä hampurilaisilla keskusgrillillä niin ne on aina maksettu sitä ennen. Et ne kaikki rahat tulee sataan MUN taskuun. HAH HAH! T:Ripe

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oon komee ja vahva jätkä, ja vaikka nakkifakiiri on mun eno niin oon silti seksikäs. Ja mettikääs, vaikka ootte heitelly sitä hampurilaisilla keskusgrillillä niin ne on aina maksettu sitä ennen. Et ne kaikki rahat tulee sataan MUN taskuun. HAH HAH! T:Ripe

Ripe. Painu nyt vittuun kehumasta jotain vitun nakkifakiiri sukuas ja niiden rahoja. Ja toisekseen, tämä on Itäsärkkä ketju. Ja ne joilla sitä rahaa on ei puhu siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oon komee ja vahva jätkä, ja vaikka nakkifakiiri on mun eno niin oon silti seksikäs. Ja mettikääs, vaikka ootte heitelly sitä hampurilaisilla keskusgrillillä niin ne on aina maksettu sitä ennen. Et ne kaikki rahat tulee sataan MUN taskuun. HAH HAH! T:Ripe

Mis on keskusgrilli?

• Anonyymi kirjoitti:

Mis on keskusgrilli?

Vittu mitä paskaa
        kun oon tuntenu 35v tyypin
        eikö hävetä kirjotella tollasia juttuja

• Anonyymi kirjoitti:

Vittu mitä paskaa
        kun oon tuntenu 35v tyypin
        eikö hävetä kirjotella tollasia juttuja

Ei hävetä.😅

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hävetä.😅

Mä tiedän tyypin 40 vuodentakaan ja häpeä ei kuulu tuon jampan tunne skaalaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tiedän tyypin 40 vuodentakaan ja häpeä ei kuulu tuon jampan tunne skaalaan.

Samoin, tunnen sinut 40 vuoden takaa ja tiedän sinun tietävän, ettei mitkään kuulu tämän jampan tunneskaalaan.*

• On hyvin käyttäytyvä herrasmies ainakin vanhempia ihmisiä kohtaan. Hänestä olisi vaikka kansanedustajaksi!

• Olihan se joskus ehdokkaana sai kokonaista 16 ääntä kommunistien listoilla.sillä ei edustajaksi päästä;)

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      127
      4476
    2. Ovatko ihmiset unohtaneet että edustatte omaa työpaikkaanne myös omalla vapaa-ajallanne?

Hävytöntä käytöstä, törttöilyä ja yksityisiä asioita julkaistaan someen. Sietäisi hävetä. Ettekö ymmärrä että tekonne vaikuttaa työpaikkanne imagoon j
      Maailman menoa
      129
      4068
    3. Stefan on onnellisempi kuin koskaan!

Keväällä Martina Aitolehdestä, 37, eronnut Stefan Therman, 34, on elänyt jo kuukausia parisuhteessa ex-missi Sofia Belórfin, 30, kanssa. – Olen todel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1126