Suojausvarotus

Hilppa

Näytölle tulee suojausvaroitus kun esimerkiksi yritän mennä alypäätä pelamaan. Keskellä lukee Macromedia.lnc ja jotian, etttä luota aina tämän aineiston...jne. Ja ylhäällä jotain FlasPlayerin7 asentamisesta?

4

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asenna se

Älä laita ruksia, että luota aina tähän aineistoon, vaan asenna se FlashPlayer, tarvitset sitä jotta näkisit sillä ohjelmalla tehdyt asiat, se on turvallinen ja tarpeellinen pienen pieni ohjelma.

• täsmennys

Sinulla on koneessasi sen Flashplayerin vanhempi versio ja nýt se tarjoaa asennettavaksi sitä uudempaa FlashPlayer7-versioita joten kannattaa asentaa.

• Hilppa

Ei mulla ole tuota ohjelmaa koneella. Minulla on Internet-asetukset tiukilla. Jospa se liittyy siihen? Täytyy vielä netistä etsiä tietoa, olen joskus nähnyt tuo suojausvaroituksen jossain yhteydessä. Olen juuri asentanut käyttöjärjestelmän uudestaan enkä halua ylimääräisiä ohjelmia koneelle. Kiitos molemmille.

• kyllä se on

Kyllä se kannattaa tosiaan asentaa jotta näkisit nettisivuilta myös sillä tehdyt kuvat yms.
        Tässä siitä ohjelmasta enemmän tietoa:
        Ei se ole mikään ylimääräinen ohjelma joka sekoittaisi konettasi, sen suhteen voit olla aivan huoletta.
        http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

>Täytyy vielä netistä etsiä tietoa, olen joskus nähnyt tuo suojausvaroituksen jossain yhteydessä.<
        -Ainahan se suojausvaroitus tietenkin tulee kun asennat koneellesi ohjelmia tai uudempia versioita koneellasi oleviin ohjelmiin.

Kyllä on hyvä olla varovainen ohjemien latailun suhten mutta tuo ohjelma on todella tarpeellinen aivan kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe