Kokemuksia kaivataan... Millainen vaakamies on sängyssä? Kiihkeä vai makaako kuin lahna?
Vaakamies sängyssä?
18
8173
Vastaukset
- sara
kannattaa kokeilla!!viime yöstä hyviä kokemuksia. teki mut ihan hulluks!! paitsi herran piti laittaa mut käsirautoihin ja lopulta joutu niihin ite,joten ehkä hieman alistuva.taisi kyllä tehdä sen tahallaan et saisin paremman mielen.
Ehdottoman luotettava ja ottaa naisen huomioon koko ajan. Osaa nauttia itse mutta myös tuottaa nautintoa, pyyteettömästi. Kekseliäs ja innokas, ei todellakaan mikään lahna!
- kultsini
Juuri näin on vaimonikin kertonut minulle omasta vaaka-persoonastani. Ja yhdyn itsekin luonnehdintaasi.
//vakaa vaakamies - Oonab
Ainakin minun mieheni on lahna! Vaikkakin valmis kokeilemaan kaikkea uutta, mutta kaikki pitäisi tehdä hänen puolestaan, hän vain odottaa että häntä miellytetään, ei untakaan että ottaisi naisen huomioon. Seksin jälkeen mehulle ja tv:n ääreen...
- astrologi
Vaakamies on sängyssä vaaka-asennossa, eli hän ei ole mitenkään erityisen aktiivinen.
- Milla
Monista mieskokemuksista voin sanoa että ex-vaakapoikaystäväni lukeutuu yhä edelleen parhaisiin sänkykumppaneihin, lukuunottamatta nykyistä Oinastani ;)
Tosin yhdeksi ärsyttäväksikin piirteeksi vaakamiehessä voi muodostua hänen kiihkeä tarpeensa tyydyttää nainen keinolla millä hyvänsä=orgasmipakko. Muuten ei vaakamiestä voi todellakaan sanoa lahnaksi eikä vaaka-asennossa makaajaksi,kokeilunhalua ja estotonta seksiä saat taatusti!- kakkonen
Se tekee vaakamiehen mielettömän ihanaksi. Vieläkin, vaikka ikääkin on jo karttunut! En kadu, en totisesti!
- vaaka&vaaka
Oma vaakamieheni on juuri tällainen....
Orgasmipakko, tekee melkein mitä tahansa tyydyttääkseen minut. Erittäin kokeilunhaluinen :)
- Tellu
No onhan se ihan kestävä ja pestävä ja muutennii mukava ollut. Lahnaksi se heittäytyy joskus jos sitä vähän ärsyttää että aloitteen tein minä, ei Hän Itse...
Sanoivat jotkut täällä että tyydyttää naisen vaikka väkisin. No okei joo... Kovasti sille on tuntunut olevan tärkeää että peräti rakastellaan, ettei ole pelkkä pano.
Kyl mie tykkään.- Kukka
Että minusta tuntuu, ettet oikein ole tyytyväinen kumppaniisi. Minusta molempien täytyy pystyä tarjoamaan parastaan yhteiseen hyvään oloon. Kuka tekee aloitteen? Eipä sillä sen suurempaa väliä. Pääasia että kaikki toimii ja osaa ja saa nauttia täysillä.
- Tellu
Kukka kirjoitti:
Että minusta tuntuu, ettet oikein ole tyytyväinen kumppaniisi. Minusta molempien täytyy pystyä tarjoamaan parastaan yhteiseen hyvään oloon. Kuka tekee aloitteen? Eipä sillä sen suurempaa väliä. Pääasia että kaikki toimii ja osaa ja saa nauttia täysillä.
No tarkoitus ei ollut kuulostaa vähättelevältä tms. Ehkä sitä vaan useamman vuoden toista sukunkuluttajaa katseltuaan ei enää jaksa innostua että OOH JA AAH mikä raju rakastaja, oih minä vallan himosta räydyn ja lääh lääh...
xD
Siis oikeasti, kyllä tuo minun vaakani ihan hyvältä tuntuu käytössä... Pientä justeeraamista tietysti voi löytyä aina puolin ja toisin.
- Nainen
...sai ainakin minulle aikaiseksi.
Jaksoi silitellä ja pitää hyvänä, tosin tähän vaikuttaa myös ikä; vanhemmat miehet ovat yleensäkin kiinnostuneempia myös naisensa hyvinvoinnista, kun taas nuoremmat klopit keskittyvät enemmän itseensä. - N35
Ehdottomasti upeinta ja eroottisinta seksiä ikinä olen kokenut vaakamiehen kanssa. Ei mikään lepertelijä eikä "panomies", vaan omalla hiljaisen kiihkeällä tavallaan vahva ja hellä rakastaja. AAH!!!:) Ja todellakin otti huomioon naisen, halusi antaa nautintoa ja osasi ottaa myös vastaan. Ihana!!!!
- Leijonatar
Kuulostaa tutulta tuo, että vaakamies pitää tärkeänä naisen orgasmin. Joskus vain ei halua, että se ottaa niin hirveästi huomioon minut vaan nauttii itse, koska se voi hävittää ainakin minun kipinää paljon. Mutta hyvä vaaka on sängyssä - kiistämättä!!
- vaakamies
Leijonatar kirjoitti:
Kuulostaa tutulta tuo, että vaakamies pitää tärkeänä naisen orgasmin. Joskus vain ei halua, että se ottaa niin hirveästi huomioon minut vaan nauttii itse, koska se voi hävittää ainakin minun kipinää paljon. Mutta hyvä vaaka on sängyssä - kiistämättä!!
tuntuupa tutulta kommenttinne, mutta sille vaaka-asento kommentoijalle palautetta mä kyllä viihdyn joka asennossa.
PS kyllä toi mun naiseni hyrisee tyytväisenä. - AVUTON
Leijonatar kirjoitti:
meillä menee huonommin makuuhuoneen puolella, tää on tosi raskasta, vaakamihelläni on vakavan puoleinen orgasmipakko, ja siksi joskus jopa kieltäytyy seksistä kanssani, tai jotenkinin välttää asian. Tosiasia on etten ole koskaan hänen kanssaan orgasmia saanut, mutta muuten se tuntuu aivan taivaallisen hyvältä. Mutta tämä ei miehelleni kelpaa, suorituspaineet ovat hirmuiset. Vaikka monta kertaa olen yrittänyt selittää. Toki seksiä harrastamme, mutta se on vähentynyt. Luulee etten halua. Vaikka asia on aivan toisin. Onko vaakani kääntänyt kelkan lopullisesti? Alkuvaiheessa yritti kovin , ehkä liikaakin, mutta nyt tuntuu kelkka kääntyneen. Auttakaa!!!
- on namu!
AVUTON kirjoitti:
meillä menee huonommin makuuhuoneen puolella, tää on tosi raskasta, vaakamihelläni on vakavan puoleinen orgasmipakko, ja siksi joskus jopa kieltäytyy seksistä kanssani, tai jotenkinin välttää asian. Tosiasia on etten ole koskaan hänen kanssaan orgasmia saanut, mutta muuten se tuntuu aivan taivaallisen hyvältä. Mutta tämä ei miehelleni kelpaa, suorituspaineet ovat hirmuiset. Vaikka monta kertaa olen yrittänyt selittää. Toki seksiä harrastamme, mutta se on vähentynyt. Luulee etten halua. Vaikka asia on aivan toisin. Onko vaakani kääntänyt kelkan lopullisesti? Alkuvaiheessa yritti kovin , ehkä liikaakin, mutta nyt tuntuu kelkka kääntyneen. Auttakaa!!!
Viimeisin miesystäväni, tunnettu jo vuosia, on vaaka. Paras rakastaja tähän mennessä, kokeilunhaluinen, kestävä ja kekseliäs. Osaa nauttia seksistä antaumuksella. En muista saaneeni tällaisia orgasmeja koskaan ennen. Seksi on ihanaa ja läheistä.
- 1966
kokeilunhaluinen, ja riittävästi kokeilleena osaava, naisen huomioonottava, kestävä, ennakkoluuloton nautiskelija joka haluaa samaa palvelua naiseltaan. Ei milloin kuitenkaan unohda naisensa nautintoa. T. vaakamies -66
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1294845Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa163514Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583327Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302772Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882523Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351368Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky61354Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267