Siis kun painaa ctrl alt delete ja valitsee Käynnistä tehtävien hallinta niin siellä ei ole enään nykyisin kun käynnissä olevat tehtävät. Kun ennen sieltä näki välilehdestä myös mm. muistin ja prossun käytön. Miten nämä on hävinnyt ja miten ne saa takasin?
Tehtävienhallinnan välilehdet häippäs?
13
1515
Vastaukset
Näkyykö sen yläpuolella ollenkaan niitä "Tiedosto" "Asetukset" ym kohtia?
- jamporeino
Ne löytyvät tehtävienhallinan suorituskyky- välilehdeltä.
- jamporeino
Taisinkin lukea hieman huolimattomasti ongelmasi, siis tuo välilehti on hävinnyt?
- ei ymmärrä
jamporeino kirjoitti:
Taisinkin lukea hieman huolimattomasti ongelmasi, siis tuo välilehti on hävinnyt?
Se juurikin on ettei siellä ole muuta kun enään yläällä "Tehtävä" jonka alla Chromet sun muut, tehtävät vieressä on "Tila" jonka alla on käynnissä ja alareunassa napit "lopeta tehtävä", "vaihda" ja "uusi tehtävä" Kaikki muu on hävinnyt.
- ei ymmärrä
ei ymmärrä kirjoitti:
Se juurikin on ettei siellä ole muuta kun enään yläällä "Tehtävä" jonka alla Chromet sun muut, tehtävät vieressä on "Tila" jonka alla on käynnissä ja alareunassa napit "lopeta tehtävä", "vaihda" ja "uusi tehtävä" Kaikki muu on hävinnyt.
ei edes ruksia mistä sulkee mut en kyllä muista oliko sitäkään aikaisemmin.
Tupla-klikkaa Tehtävienhallinta ikkunan ulkoreunaa tyhjästä kohdasta.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-security/my-task-manager-has-somehow-lost-all-the-tabs/2e10c83f-c8d0-4f64-b085-ec19777a7651- apouuu
thx mulla oli kanssa tuo ongelma. neuvosi auttoi !
- helpottunut
nii mullakki luulin et o joku paha virus....kiitos !
- Bugihelvetti
Voi voi vvoi..
Bugi päivittynyt sun seiskaan :(- SuperHassu
Kiitoksia kaverit, sama ongelma oli täällä ja ratkesti!
- epätoivoinen_alkuperäine
Nyt on WIN 10 saanut bugipäivityksen tehtävienhallintaan. Ei auta vaikka kuinka klikkailee sivusta tai vaikka mistä. Mitä nyt?
- ToimiiSe
Tehtävienhallinta-ikkunan tyhjän reunan tuplaklikkaaminen toimii ainakin minun Windows 10:ssä. Onkohan minun koneellani joku virus?
- epätoivoinen_alkuperäine
Win 10 ratkesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883284Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3292894Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421334Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741010
- 791007
- 117970
- 72934