Hei. Olen 14 vuotias, luotettava tyttö Ruskolta. Tarjoan koiran, kissan ja muiden eläinten hoitoapua kesällä ruskon alueella. Kokemusta eläimistä on paljon. Olen valmis mahdollisesti käymään lenkillä, ruokkimaan, leikkimään ja eläimen tarpeista riippuen huolehtimaan sen hyvinvoinnista. Voin hoitaa eläintä kun olet esim. matkalla tai kiireinen. Olen valmis hoitamaan useaa samassa taloudessa asuvaa eläintä. Jos tarvitset apua, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse:
e-mail: [email protected]
TARJOTAAN KOIRAN JA MUIDEN ELÄINTEN LENKITYS, - JA/TAI HOITOAPUA
-Ida-
2
124
Vastaukset
- koiraaat on ihaniii <3
En voi auttaa koska minulla ei ole koiraa mutta minäkin haluisin lenkittää koiria. Minä olen noin 11v ;3
- Sammarihoitsu
Mä oon 12v ja hoitsuna ihana samojedikoira :) Toivottavasti löytyy lenkitettävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385