Ainio mikä KIAssa arveluttaa on

Delta-Auto

Olen täällä pääkaupunkiseudulla kuullut niin paljon negatiivisia kommentteja Fiatin omistajilta Delta-Autosta, että se on ainoa mikä Kiassa arveluttaa.

Tosin sama koskee myös Länsi-Autoa, jota Opelin omistaja kaverini haukkuvat kilpaa...

4

2252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YoHannes

Eli tässäkin kohtaa lienee järkevintä käydä itse vierailemassa liikkeessä ja arvioimassa.
      Mitään täällä internetissä kerrottua en suosittelisi ottamaan kovin vakavasti ja muodostamaan mielipidettä näiden palstojen tai "kaverin kaverilta kuullun" perusteella.
      Kuten itse sanoit - sama "koskee" myös toista autoliikettä.
      Itse muodostan mielipiteeni aina omakohtaisten kokemusten perusteella enkä juoruna kulkevan tiedon kautta.

Asiakaspalvelutehtävissä on erilaisissa yrityksissä erilaisia ihmisiä ja samasta liikkeestä voit joltain saada hyvää palvelua ja joltain toiselta huonoa kohtelua.
      Autot ovat erittäin tunneherkkä alue meille miehille vaikkemme sitä myönnäkään.
      Oman auton valintaa pönkitetään arvostelemalla muita kuin omaa merkkiä sekä muita merkkejä myyviä liikkeitä.

Olen 100% varma, että merkistä riippumatta autoliikkeissä voi saada kaikissa sateenkaaren väreissä todella kirjavaa palvelua.
      Eli Kia kannattaa ottaa vastaan mielenkiinnolla ja käydä tutustumassa.
      Näitä palstoja pitkään seuranneena voin kertoa luottamuksella, että vain murto-osa täällä kirjoitetusta pitää sisällään järjen siemenen, joten asiallisiin viesteihin vastaaminen asiallisesti on aina mukavaa.
      Älä anna siis Deltan arveluttaa, se on vain yksi autoliike muiden joukossa eikä sen palvelu ole sen huonompaa tai parempaa kuin muillakaan.
      Autoja myydään, autoja ostetaan, autoja huolletaan ja autoilla on takuu
      - mikä tärkeintä niillä myös ajetaan ja kuljettaja siinä ratin ja penkin välissä määrittelee itse miten hyvältä hänen autonsa tuntuu tai miten hyvältä hänen ostoksensa kokonaisuutena (tuote myynyt liike) on.

Autoliikkeitten ja automerkkien arvostelu on ilmeisesti verrattavissa tietyntyyppiseen uskonnolliseen toimintaan
      - itse uskon mihin uskon (eli suhtaudun kovin kriittisesti kaikkeen) enkä mielelläni halua, että joku toinen tuputtaa minulle omaa uskoaan, jos asian voi vaikka näin kärjistetysti esittää.
      Otetaan itse selvää.

• C3 -03

Minulla oli pari vuotta sitten kaksi vuotiaana ostettu Brava, jossa oli ongelmia vaihteiston ja moottorielektroniikan kanssa. Autossa ei saanut kakkosvaihdetta alaspäin vaihdettaessa ollenkaan päälle ja moottori sammuili itsekseen jopa kesken ohituksen. Paikallisen Delta-auton huoltopäällikön mielestä autossa ei ollut mitään vikaa. Viimeisessä takuukorjauksessa valitin vaihteistosta, moottorin sammuilusta, toimimattomasta kuljettajan istuinlämmityksestä ja pyyhkijöistä, jotka liikahtivat pari milliä ja sitten pysähtyivät. Autoa hakiessani huoltopäällikkö kertoi, ettei moottorissa, vaihteistossa ja pyyhkijöissä havaittu mitään vikaa ja saatteli minut matkaan yhdeksän kuukauden aikana kymmenellä korjaamokäynnillä tutuksi tulleilla sanoilla: "Ei siinä mitään vikaa löytynyt, mutta tarkkaile tilannetta ja tilaa sitten parin viikon päähän aika takuukorjaukseen, jos siinä sinun mielestä on jotain vikaa, niin katsotaan."... Lähdin sitten ajamaan räntäsateessa ja huomasin heti, etteivät pyyhkijät toimi kunnolla.. Muutaman sadan metrin päässä aloin vaihtamaan risteystä lähestyessä kakkoselle ja vaihde ei mennyt ollenkaan päälle ja samassa moottori sammui, eikä käynnistynyt pariin minuuttiin. Mutta peffanlämmitin toimi.. Vaihdoin auton sitten Toyotaan ennen takuun loppumista.

Tuo KIA on kyllä muuten ihan mielenkiintoinen auto ja varsinkin tuo pitkä takuu kiinnostaa. Ja jos laatu on japanilaisten tasolla, ei huollonkaan kanssa tarvitse tapella. Mielenkiinnolla kyllä odotan, mille tasolle hinnat täällä Suomessa asettuvat.

• Jussi

Volvo ja etenkin Rellu-autoilijat arvostelevat pääkaupunkiseudulla Biliaa. Eipä taida teille "maailmanvaltiaille" nirppanokille mikään kelvata.

• Franz-setä

Minulla oli noin puoli vuotta Fiat Punto, jota jouduin käyttämään kaksi kertaa takuukorjauksessa Malmin Delta-Autossa (huono auto vai huonoa säkää, en tiedä). Toinen oli pienempi korjaus, toisella kerralla vaihdettiin kytkin. Viat tuli korjattua, kaikki sujui asiallisesti, eikä rahaa yritetty pyytää missään vaiheessa. Eli oman kokemukseni mukaan takuuhommat sujuvat kyseisessä puljussa erinomaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      19
      12471
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      7
      11222
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      178
      5141
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3770
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3584
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3218
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2924
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2558
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1995
    Aihe