Kyllä.Se on todistettu.On täysin mahdotonta tehdä rahaa pitkällä juoksulla.
Niinkuin tällä palstalla aiemmin kirjoitin...(tekstiin ei yllättäen otettu mitään kantaa)Kaverini rahoitti Jormaksen lohileipiä kokonaiset kolme vuotta ja hiukan yli.Kaveri soitti intensiivisesti koko tämän ajan Jormaksen vihjepalveluun ja näin rahoitti Jortikan elämää,jotta Jormas saisi ostaa sämpylänsä päälle makkaraa.Tämän yksinkertaisemmin asiaa ei enää voi ilmaista.Pitkä juoksu on yksinkertaisesti TÄYSI FLOPPI.Vailla minkäänlaista totuuden perää.Surutta suositeltiin pelaamaan välillä suosikkeja joiden kerroin oli 1,2/1,3 ja näiden kautta rahat taskuun.Tämähän ei pitänyt olla pitkään juoksuun kuuluvaa?Kuinkas olikaan?Pelit meni muutamia euron voittoja lukuunottamatta täysin poskelleen.
Kolme vuotta ja rapiat ei ilmeisesti ollut riittävän pitkä juoksu aika.Paska puhetta koko pitkä juoksu.Luottokorttien lisäksi lompakosta löytyi ainoastaan puhelinlaskut,joista rahat valuivat Jormaksen tilille.On totisesti hienoa,että meillä on super-jortikka joka pitää palvelua rahoittaakseen oman elämänsä.Välillä käy julkisuudessa päästelemässä sanoja pitkä juoksu,aina voittaa,välillä enemmänkin,jos ei tosi paljon jne.Puhetta näillä riittää,ei mitään muuta.Juttu on todistettu täydeksi huijarimeiningiksi.Adios.Soitellaan.
Mahdotontako?
7
441
Vastaukset
- Kurikan Ahma
.."tekstiin ei yllättäen otettu mitään kantaa"..
Ehkä syynä kannanottojen puuttumiseen:
Viestillä EI MITÄÄN TEKEMISTÄ voitollisen vedonlyönnin kanssa. Pikemmin vaikuttaa kuluttajavalituslautakunta asialta?
Tai, osoittaa Aku Ankassa esiintyvän Teppo Muriston sanat: "Toisia ei kylvetä tai kynnetä, kasvavat ihan itse" todeksi.
Jopa 1x2 -peleissäkin oman järjen käyttö suotavaa. Suosittelen kaverillesi saldorajan hankkimista.- seppo
Aikaisemmin kirjoittelit täällä että PITKÄ JUOKSU on ainoa tapa jäädä vedonlyönnissä voitolla.Ainoa tapa pelata voitollisesti on PITKÄ JUOKSU.
Nyt kirjoitat (kun täällä on useammassa kirjoituksessa todistettu sinunkaltaiset ihmiset täysin huijareiksi)että tällä kirjoituksella ei OLEKAAN MITÄÄN TEKEMISTÄ VOITOLLISEN VEDONLYÖNNIN KANSSA.
Nyt menee jo liian pitkällä.Oletko aivan oikeasti hullu?
PITKÄ JUOKSU ON TODISTETTU TÄYSIN HUUHAAKSI!!!
Nyt sinä vedät ässän hihasta ja esittelet uuden paremma tavan pelata vai?
Laita kuvasi nettiin,niin nauretaan yhdessä sinulle.Sinä olet koomikko.Aivan huippua.Sinä olet oikeasti hauska ihminen.Hauska.
Kaikki jotka lukevat nämä tekstit täällä tästä pitkästä juoksusta ja vedonlyönnistä niin luuletko että ihmiset uskovat pätkääkään näihin sinun tarinoihin?Sinä aiheutat ihmisille hyvää mieltä.Sinä olet elävä vitsi.Laita kuvasi nettiin,minä haluan nähdä kuka SPEDE sinä olet.Ei millään pahalla mutta vielä kerran sinä olet HAUSKA. - käyttäjä
On sinulla tosiaan otsaa.Osaatko edes hävetä?
Olet oikeasti täysin solmussa kirjoituksiesi kanssa.Minä juoksisin sinun asemassasi todella kovaa. - käyttäjä
Minä myös haluaisin nähdä kuvasi.
- 2polven sopupeluri
Tämä henkilö on ilmiselvästi täysin kuutamolla.Olen seurannut näitä viestiketjuja missä tämä tyyppi on vastaanottavana osapuolena,enkä ihmettele yhtään miksi.Aivan kuutamolle ja pussiin itsensä puhunut.Eiköhän tämä pitkän juoksun taktiikka ole jo kuollut ja kuopattu syvään maahan.Tyypin housuissa muuttaisin todella kauas.Kuka näitä jää kaipaamaan?En minä ainakaan.
- perttin murttus
Aika veijari.Suu vaahdossa kerroit pitkän juoksun hienouden ja nyt täydellinen takin käännös.Juoksisitko nyrkkiini pitkässä juoksussa?
- bussikuski
Minne huijarit voisi taluttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249