Tunteet kadounnut, miten takaisin?

feels22

Olen 22 vuotias mies ja tyttöysvätäni on 16 vuotias. Alussa kun tapasimme niin olimme rakastuneita ja nähtiin 1-2 kertaa viikossa, siksi noin vähän koska tyttöystävä on alaikäinen ja opiskelija. Puoli vuotta meni hyvin mutta sitten alkoi pikku hiljaa tunteet katoamaan ja nyt kevään jälkeen sanoin että pidetään taukoa kun ei suhde toimi noin. Haluan olla villi ja vapaa, katella naisia ilman että miettii mitä tyttöystävä ajettelisi. Tyttöystäväni on minulle juuri oikea nainen ja meillä on paljon yhteistä mutta minulla ei ole tunteita häntä kohtaan, tämä on vähän kaksisuuntainen juttu koska haluan olla tyttöystäväni kanssa ja sitten haluan myös olla vapaa samaan aikaan.

Suhteeseen vaikutti se että hänen äitinsä antoi luvan nähdä tyttöä vain 1-2 kertaa viikossa muutaman tunnin. sitä jatkui noin 8 kuukauden ajan väsyin semmoiseen ja tunteet katosi koska kaipaan ihan semmoista suhdetta missä olisin saanut elää tyttöäystäväni kanssa ihan normaalia elämää.

4

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteet ratkaisevat

Jos ei ole tunteita, ei ole mitään järkeäkään olla suhteessa. Uusi naikkonen tulee vielä elämääsi, joka herättää tunteiden palon sinussa ;D

• 245765742

Eipä taida tyttöystäväs olla juuri oikea sulle, jos sul ei oo tunteita ees häntä kohtaan. Mielenkiintoinen yhtälö ja tarkoitus ei ole olla hyökkäävä toteamuksellani.
      Jos et vielä tiedä haluatko ollla villi ja vapaa, mutta samaan aikaan suhteessa, niin suosittelen sitten ihan huolella sitä villinä ja vapaana olemista, nottei kukaan pahoita mieliään. Voit sitten kiimaisen kesän jälkeen funtsia huoliiko tyttöystäväs vielä takasi.

• Me emme koe oikeaa rakkauttakaan,tässä "suhteessa"....., Joka, vain on hänelle pelkkää pahaa oloa kanssani, Kuin fyysisen kelpaa sen hetken. mitä kivaa kestää ja Onneksi kuvittelen kutsuvani, Vain pienessä päässäni odottanut, niin kauan enemmän ja väsyneenä,kuin ilmeisesti, koskaan saan ja tulenkin vain kokemaan menetyksen jälleen häpeän tunteiden kera...... kuullen vahingoniloisilta silloin tällöin asiasta kuinka hän ja hän on vain onnen tarpeessa ja he ketkä eivät ole kinnostuneita minun tunteistani saatika niitä ymmärrettäisiin aidoiksi.... En jaksa, että olen aina roikkujan asemassa.
      jollain ilveellä väännetty.......
      Siksi olen kyllä toki omissa oloissani niinkuin tälläkin hetkellä, kun lähdin tätä ajan kanssa kirjoittamaan....Toki itse pitää yrittää, mutta monesti minusta ei ole kiinnostuttu kuin ainoastaan hyväksikäyttö mielessä tai silloin, kun asioitani udellaan kaikenlaista no sama asia sinänsä tämäkin.
      Olen niin yksin kunnon ihmissuhteiden ulkopuolella.....
      ja Minä itse tahtoisin en kykene moninaisista syistä, joko se . olen vain hiljaa rapistumalla arvottomaan ja väsyneesen kuntoon toivonut pääseväni jo omaan rauhaan, enkä tälle mitään voi muuta, kuin sen, että jonain päivänä jos ja jos........., Mutta silti hän hakee jotain luotani mitä, minulta en voi tarjota

• Me emme koe oikeaa rakkauttakaan,tässä "suhteessa"....., Joka, vain on hänelle pelkkää pahaa oloa kanssani, Kuin fyysisen kelpaa sen hetken. mitä kivaa kestää ja Onneksi kuvittelen kutsuvani, Vain pienessä päässäni odottanut, niin kauan enemmän ja väsyneenä,kuin ilmeisesti, koskaan saan ja tulenkin vain kokemaan menetyksen jälleen häpeän tunteiden kera...... kuullen vahingoniloisilta silloin tällöin asiasta kuinka hän ja hän on vain onnen tarpeessa ja he ketkä eivät ole kinnostuneita minun tunteistani saatika niitä ymmärrettäisiin aidoiksi.... En jaksa, että olen aina roikkujan asemassa.
      jollain ilveellä väännetty.......
      Siksi olen kyllä toki omissa oloissani niinkuin tälläkin hetkellä, kun lähdin tätä ajan kanssa kirjoittamaan....Toki itse pitää yrittää, mutta monesti minusta ei ole kiinnostuttu kuin ainoastaan hyväksikäyttö mielessä tai silloin, kun asioitani udellaan kaikenlaista no sama asia sinänsä tämäkin.
      Olen niin yksin kunnon ihmissuhteiden ulkopuolella.....
      ja Minä itse tahtoisin en kykene moninaisista syistä, joko se . olen vain hiljaa rapistumalla arvottomaan ja väsyneesen kuntoon toivonut pääseväni jo omaan rauhaan, enkä tälle mitään voi muuta, kuin sen, että jonain päivänä jos ja jos........., Mutta silti hän hakee jotain luotani mitä, minulta en voi tarjota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe