outokummin tori.

oletko rasisti.torip

tånåån.hyppi keskustan toripoliisi torilla.uhkasi poliseilla,minua toriasiakasta.eikö tämä palkkionmetsästä.on puhunut,ettå ryssät käyttäähyväkseen.meidän lentopalloa,ja,hän ei kuuntele kieltä,joka,eie miellytä.ei verkko.onko kaupungin määräys..vaan se on lahjoitus taloyhtiön puolesta,

4

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rökäle

itse en ole rasisti. yhtä asiaa minä en käsitä tässä tori-asiassa. Yritän laskea miten paljon ihmisen tulopuoli pitää olla, että voi viettää vilkasta torielämää, ja siinä tulee tenkkapoo. osa torielon viettäjistä kun mukama saa pientä eläkettä, sossutukea...
      Jokin mättää yhtälössäni.

Pysähdyin itsekin torille, mutta ei edes pienesti duunii tehden saa kasaan sellaisia tuloja, että torielämää voisi silleen viettää kuin mitä monesti näen, kesäisin.

Ja toivoisin kyllä monenlaista muutakin torielämää. Miten ois pienet karaoket joka toinen vko? Tai jokin huvijuttu muute vaan, vaikka huonot vitsinkerrontapäivät? tms. kun nyt tuohon systeemiin kyllästyy kun hetken siin pysähtyy.
      Ja jos ihmiset tahtoisivat veroja maksaa asioista, joilla eiole tekoa toisten juopottelun seurausten selvittämisten kanssa. Mummoja ja pappoja, pikkulapsia oikeesti terveyden huoltookin, jne riittää...

Että näin... Mitä lämpimämpi niin vielä, sitä enämpi ilmiöt torilla on esillä. Ja mikään ei puutu.

• torimyyjä

olen aina sanonut;"en ole rasisti mutta moni on vielä vihainen itä-naapurille, joten elä mene joensuuta kauemmaksi. jos menet, aja suoraan kuopion ikeaaan".

Pienemmissä kylissä on veteraaneja elosa ja viha on KOVA.

• Suomenkoira

No eipä tästä rimpsusta paljon asiat selviä ,mutta samaa mieltä , ryssiä ei täällä tarvita.

• rökäle

En puhunut nyt maahanmuuttajista. En mistään etnisistä. Laki kieltää eläinten tuonnin toriaikana, mutta... ihminen saa huonot housuissa olla siellä, ja ihan julkisesti usea oikein tankkaa etanolia. Näitähän minä laskin, että minun yhtälöt ei toimi jos tosiaan mitää työtä tekemättä voi normisti asua/elää, ja juoda pullon, toista päivään keväästä syksyyn. Kummasti tori tyhjenee sitten kun lämpö laskee.
      Mistä arvelitte että olen venäjältä tullut?
      En, olen pidemmältä kummastakin suvusta katsoen karjalaisia- ja äsken kattelin ihmeissäni hetken torielämää, enkä YMMÄRRÄ. Vesikin lämmin, luontoa minne kulkee, kuka voi irtauitua ja- mitä se totuus sitten monilla on...2 kpl sammuneina, eikä mikään korjaa selviimään tms.
      Itse en voi irtautua kuin illasta, syistä joista saan tuntiliksan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7512
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe