Kyllä se kohta virallisesti julki tulee, kunhan saadaan tutkinta ns. päätökseen? Mut kiinalaista veikkaan ;) mut ei tukussakaan kovin tuoretta tavaraa ole aina, esim justiinsa noi vihannekset voi välillä olla aika kauheessa kunnossa...arvaatteko missä tukussa? :) välillä meina lentää itekkin polvilleen kun pitäis ostaa sellaista...
Dyykkari-ravintoloitsija Turussa...että näin.
12
4361
Vastaukset
- YÄK
Varsinkin puutorin ja kauppatorin Heset on todella oksettavia, myyjät pitelevät pihvejä paljain käsin ja välillä rahastavat kassalla. Kauppatorilla riesana pulut jotka ulostavat grillin ympärillä.
- Know
Kyseinen ravintola on Wiklundin sisäpihan pienempi kiinalaisravintola. Varma tieto.
- turkulainen
Ruokamyrkytys kirjoitti:
http://www.turunsanomat.fi/osasto/?ts=1,2,0,0,178809,2004-08-31
Kyllä se ikävästi vaan niin on, että sitä jätettä on käyttänyt Wiklundin sisäpihalla toimiva kaksikerroksinen pieni kiinalaisravintola.
Eli Turun Sanomissa kerrottu SYYTÖN kiinalaisravintola Chine&Thai on se toinen joka sijaitsee tämän toisen kiinalaisen vieressä. Chine&Thai on yksinkerroksinen ravintola ja siellä tarjotaan niin kuin nimi kertoo, kiinalaista ja thaimaalaista. - turkulaine
Kaikki tietävät ton nykyään. Joku oli ollut epätietoinen siitä, kumpi se niistä paikoista oli. Se laadukkaampi kiina/thaipaikka kuitenkin oli valittanut poliisille, että he menettävät nyt turhan takia asiakkaita ja Turkkarissa sanottiin, ettei kyseessä ole kiina/thaipaikka, joten nyt jokainen tietää, että se on se 2-kerroksinen pieni paikka. Itse tiesin tästä jo ainakin vuosi ennen tätä kohua:-)
- riisi
Mikä sen pienen 2-kerroksisen kinkkiksen nimi nyt sitten oikein on? Eli ette tarkoita sitä kinupaikkaa, jonne on sisäänkäynti Kauppiaskadulta? Sekin on muistaakseni 2-kerroksinen ja joku nainen sielläkin aina huseeraa.
- Turkulaine
En musita nimeä, mutta se on Wikken vieressä olevan, toria vastapäätä olevan sisäpihan, wikken puoleisella seinustalla. 2-kerroksinen ja siellä on sellainen ponnaripäinen nainen, joka latelee koko ajan "okei, okei" :-)
Mun täytyy kyllä sanoa, että siellä kyllä on ihan kohtalaiset ruuat. Itse olen aina ottanut pelkää uppokeitettyä tavaraa, joten kyllä siinä bakteeritkin ovat saaneet kyytiä:-)
- vai niin
Mulle on taas kerrottu että se jätteitä käyttävä paikka olisi Eerikinkadulla sijaitseva kebab paikka Martella. Salmonellaa sielt on ainakin saatu.
- Turkulaine
Ei ole kebupaikka. Tuollaista hyhya levittävät lähinnä skinnarit ja ulkomaalaisvihaajat. Kelaa nyt itsekin: Martella on 2 korttelin päässä siitä kuuluisaasta Wikken roskiksesta, kun taas tämän kiinalaisen takaovi lienee muutaman metrin päässä. Lisäksi Martelan jengi ei todellakaan alentuisi dyykkaamaan roskiksia:-)
- repe
Turkulaine kirjoitti:
Ei ole kebupaikka. Tuollaista hyhya levittävät lähinnä skinnarit ja ulkomaalaisvihaajat. Kelaa nyt itsekin: Martella on 2 korttelin päässä siitä kuuluisaasta Wikken roskiksesta, kun taas tämän kiinalaisen takaovi lienee muutaman metrin päässä. Lisäksi Martelan jengi ei todellakaan alentuisi dyykkaamaan roskiksia:-)
Onkos se sanottu jossain, että se olisi Wiklundin roskis? Eihän tosta ole kai muuta lehdissä ollut kuin, että on etninen paikka ydinkeskustassa ja että se ei ole toinen niistä kiinalaispaikoista.
Ja mitä tohon Martellaan tulee, niin eikö valkonen saa sanoa, että siellä tarjoillaa paskaa ilman, että on heti joku skinnari tai ulkomaalaisvihaaja? En tiedä, jos ne ovat paranteneet niitä viime aikoina, mutta ennen siellä tarjoiltiin aivan täyttä sontaa. - Emmi
Turkulaine kirjoitti:
Martellan vieressä on vapaavalinta ja roskikset sielläkin...
Mikä on terveysviraston kanta HIV sen työskentelystä kebabpaikassa, tietääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181