Dyykkari-ravintoloitsija Turussa...että näin.

PeterPan

Kyllä se kohta virallisesti julki tulee, kunhan saadaan tutkinta ns. päätökseen? Mut kiinalaista veikkaan ;) mut ei tukussakaan kovin tuoretta tavaraa ole aina, esim justiinsa noi vihannekset voi välillä olla aika kauheessa kunnossa...arvaatteko missä tukussa? :) välillä meina lentää itekkin polvilleen kun pitäis ostaa sellaista...

12

4361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YÄK

Varsinkin puutorin ja kauppatorin Heset on todella oksettavia, myyjät pitelevät pihvejä paljain käsin ja välillä rahastavat kassalla. Kauppatorilla riesana pulut jotka ulostavat grillin ympärillä.

• Know

Kyseinen ravintola on Wiklundin sisäpihan pienempi kiinalaisravintola. Varma tieto.

• Ruokamyrkytys

• turkulainen
        Ruokamyrkytys kirjoitti:

http://www.turunsanomat.fi/osasto/?ts=1,2,0,0,178809,2004-08-31

Kyllä se ikävästi vaan niin on, että sitä jätettä on käyttänyt Wiklundin sisäpihalla toimiva kaksikerroksinen pieni kiinalaisravintola.

Eli Turun Sanomissa kerrottu SYYTÖN kiinalaisravintola Chine&Thai on se toinen joka sijaitsee tämän toisen kiinalaisen vieressä. Chine&Thai on yksinkerroksinen ravintola ja siellä tarjotaan niin kuin nimi kertoo, kiinalaista ja thaimaalaista.

• turkulaine

Kaikki tietävät ton nykyään. Joku oli ollut epätietoinen siitä, kumpi se niistä paikoista oli. Se laadukkaampi kiina/thaipaikka kuitenkin oli valittanut poliisille, että he menettävät nyt turhan takia asiakkaita ja Turkkarissa sanottiin, ettei kyseessä ole kiina/thaipaikka, joten nyt jokainen tietää, että se on se 2-kerroksinen pieni paikka. Itse tiesin tästä jo ainakin vuosi ennen tätä kohua:-)

• riisi

Mikä sen pienen 2-kerroksisen kinkkiksen nimi nyt sitten oikein on? Eli ette tarkoita sitä kinupaikkaa, jonne on sisäänkäynti Kauppiaskadulta? Sekin on muistaakseni 2-kerroksinen ja joku nainen sielläkin aina huseeraa.

• Turkulaine

En musita nimeä, mutta se on Wikken vieressä olevan, toria vastapäätä olevan sisäpihan, wikken puoleisella seinustalla. 2-kerroksinen ja siellä on sellainen ponnaripäinen nainen, joka latelee koko ajan "okei, okei" :-)

Mun täytyy kyllä sanoa, että siellä kyllä on ihan kohtalaiset ruuat. Itse olen aina ottanut pelkää uppokeitettyä tavaraa, joten kyllä siinä bakteeritkin ovat saaneet kyytiä:-)

• vai niin

Mulle on taas kerrottu että se jätteitä käyttävä paikka olisi Eerikinkadulla sijaitseva kebab paikka Martella. Salmonellaa sielt on ainakin saatu.

• Turkulaine

Ei ole kebupaikka. Tuollaista hyhya levittävät lähinnä skinnarit ja ulkomaalaisvihaajat. Kelaa nyt itsekin: Martella on 2 korttelin päässä siitä kuuluisaasta Wikken roskiksesta, kun taas tämän kiinalaisen takaovi lienee muutaman metrin päässä. Lisäksi Martelan jengi ei todellakaan alentuisi dyykkaamaan roskiksia:-)

• repe
        Turkulaine kirjoitti:

Ei ole kebupaikka. Tuollaista hyhya levittävät lähinnä skinnarit ja ulkomaalaisvihaajat. Kelaa nyt itsekin: Martella on 2 korttelin päässä siitä kuuluisaasta Wikken roskiksesta, kun taas tämän kiinalaisen takaovi lienee muutaman metrin päässä. Lisäksi Martelan jengi ei todellakaan alentuisi dyykkaamaan roskiksia:-)

Onkos se sanottu jossain, että se olisi Wiklundin roskis? Eihän tosta ole kai muuta lehdissä ollut kuin, että on etninen paikka ydinkeskustassa ja että se ei ole toinen niistä kiinalaispaikoista.
        Ja mitä tohon Martellaan tulee, niin eikö valkonen saa sanoa, että siellä tarjoillaa paskaa ilman, että on heti joku skinnari tai ulkomaalaisvihaaja? En tiedä, jos ne ovat paranteneet niitä viime aikoina, mutta ennen siellä tarjoiltiin aivan täyttä sontaa.

• Emmi
        Turkulaine kirjoitti:

Martellan vieressä on vapaavalinta ja roskikset sielläkin...
        Mikä on terveysviraston kanta HIV sen työskentelystä kebabpaikassa, tietääkö kukaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe