Peniksen keskipaksuus?

Pää kipeä

Mikä on mistä kohtaa mitataan?

5

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaalimato.com

      Hei,
      Yleensä peniksen ympärysmitta on erektiossa 8–12 cm, keskimäärin 10 cm. Ympärysmitta mitataan peniksen tyvestä. Peniksen halkaisija (paksuus) saadaan kun jaetaan ympärysmitta piillä (n. 3,14).

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • VMP!!!

        Mun täytyy sanoo kyllä, että toi on kertakaikkiaan toiseksi mittavin määrä paskapuhetta, mitä mä olen ikänä kerta kuulemalta vastaanottanut.

        Miten on mahdollista, että normaali kondomien ympärysmitta on 10,6 cm ja keskimääräisen erektiopeniksen ympärysmitta vain 10 cm? Sehän tahtoo sanoo sitä, että vain harva voisi käyttää normaalikumeja, kun ei ne pysyis päällä keskimääräisessä peniksessä. Neuvohan, että nykäsee nyytit messiin kortsuun, niin repee jo perse!! xD

        Toisekseen, on täysin virheellistä puhua peniksen halkaisijasta tai piistä, sillä penis ei ole symmetrinen ympyrä, vaan on poikkileikkaukseltaan epäsymmetrinen ympyrä, joten pii EI TOIMI tässä tapauksessa.

        Ehkä voidaan puhua peniksen _LEVEYDESTÄ_ mutta sekin on harhaanjohtavaa, sillä peniksiä on monen muotoisia. Peniksen paksuudesta puhuessa _AINOA_ ja oikea tapa on ympärysmitta ja se ei tosiaankaan ole 10 senttiä keskimäärin, vaan 12-13cm, ehkä 12,5cm on todella lähellä totuutta, jota tukee myös normaali kondomien ympärymitta 10,6cm. Keskimääräisen peniksenhän tulee olla suurempi, kuin kumin ympärysmitta, jotta kumi puristuu ja pysyy paikoillaan.

        Oletkohan ihan varmasti asiantuntija?


      • VMP!!!
        VMP!!! kirjoitti:

        Mun täytyy sanoo kyllä, että toi on kertakaikkiaan toiseksi mittavin määrä paskapuhetta, mitä mä olen ikänä kerta kuulemalta vastaanottanut.

        Miten on mahdollista, että normaali kondomien ympärysmitta on 10,6 cm ja keskimääräisen erektiopeniksen ympärysmitta vain 10 cm? Sehän tahtoo sanoo sitä, että vain harva voisi käyttää normaalikumeja, kun ei ne pysyis päällä keskimääräisessä peniksessä. Neuvohan, että nykäsee nyytit messiin kortsuun, niin repee jo perse!! xD

        Toisekseen, on täysin virheellistä puhua peniksen halkaisijasta tai piistä, sillä penis ei ole symmetrinen ympyrä, vaan on poikkileikkaukseltaan epäsymmetrinen ympyrä, joten pii EI TOIMI tässä tapauksessa.

        Ehkä voidaan puhua peniksen _LEVEYDESTÄ_ mutta sekin on harhaanjohtavaa, sillä peniksiä on monen muotoisia. Peniksen paksuudesta puhuessa _AINOA_ ja oikea tapa on ympärysmitta ja se ei tosiaankaan ole 10 senttiä keskimäärin, vaan 12-13cm, ehkä 12,5cm on todella lähellä totuutta, jota tukee myös normaali kondomien ympärymitta 10,6cm. Keskimääräisen peniksenhän tulee olla suurempi, kuin kumin ympärysmitta, jotta kumi puristuu ja pysyy paikoillaan.

        Oletkohan ihan varmasti asiantuntija?

        Sen verran otan takaisin, että ympärysmitan kun jakaa piillä (3,14) saadan tosiaankin keskimäräinen halkaisija, mutta on ylipäätään harhaanjohtavaa puhua halkaisijasta, sillä toisin päin kyseinen laskutoimitus ei toimi. Moni kun mittaa leveyden ja kertoo piillä saadakseen ympärysmitan, mutta tämä tapa on virheellinen.


    • luikki2

      Vessapaperirulla testillä hyvä selvitää onko paksu vai normaali.
      Jos ei mahdu tyhjän vessapaperirullan sisään niin on normaalia paksumpi.
      Nyt kaikki kokeilemaan

    • meikä

      Vessapaperi rullat ovat hieman erikokoisia riippuen valmistajasta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1682
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1312
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      893
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      821
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      812
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      776
    Aihe