Kalajoen Juhannus 2013

kesämies.

Enpä ole Kalajoen Juhannusfestareilla ennen käynyt. Kannattaako?

18

1574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supertikis

liekö ihan varteen otettavat kekkerit ihmisiä tosi paljon mutta juhlinta alue on niin iso että tasaisesti ihmiset hajaantuu jotenka siltä kannalta hyva juttu.
      että kannattaa tulla kauempaakin katsastamaan minkälainen juhannus ja poltteleeko hiekka jalkapohjia muun muuassa.

• kesämies.

eipä mulla oo edes pitkä matka. kolme tuntia autolla menee. Olis mahdollisuus tulla hyvissä ajoin, milloin alkaa telttapaikat täyttymään todenteolla?

• kestikeijo

hiekka polttelee jos on hellettä nytkin poltteli tänään hiekka kovasti meressä viileny jalan pohjat juhannuksenahan kannattaa miettiä montako makkaraa syö ettei tule ähky

suosittelen Tapion Tupa majoitus palvelua majoitus palveluksi tai ruokailu paikakasi ja matka muiston osto paikaksi kaikille

budjetti matkalaisen majoitus on teltta majoitus tai sautin karin mökki hyvä mokki saunalla 60 ilman saunaa 45 ja hyvin riittä rahat juku juku maahan ja suomen maahankin

• kestomainos

Tapion Tupa on ilmeisesti sinuun tehnyt erityisen hyvän vaikutuksen kun olet useassa viestiketjussa sitä mainostamassa.

• kesämies.

Oliskohan Tapion Tuvan luhtiaitta parempi nukkumapaikka kuin teltta. Varmaan vielä sais sieltä varattua...

• mainos-poika

Kyllä, Tapion Tuvan luhtiaitta kannattaa varata yöpymispaikaksi.

• Jussinjuhlija

Kannattaa :) Mutta majoituksen kanssa on varmasti jo kiire.

• Eiainakaansärkille

Niin jos tappeleminen ja juopottelu kiinnostaa, niin tottakai Kalajoki on helppo valinta.
      Minä olen mieluummin kotona Juhannuksena nauttimassa Rauhasta...

• sika kallista

Niin jos rahaa on, niin kannattaa mennä särkille.
      Siellä on kaikki aivan sika kallista juhannuksena.

• mikkse ja sanna

sanon suoraan että ei kannata,ahneet kalajokiset sielä nyhtää ja rosvoaa juhannuksen viettäjiä kaikella tavalla ja ne kojujen ruokamyyjät myy kaikkea mikä aiheuttaa mahatauteja myy kräääsää samaa juhannuyksesta toiseen paska meno en mee toista kertaa

• Plassin poika.

Ei tarvi mennä edes itse festarialueelle, ulkopuolellakin on mukavaa, eväät voi tuoda itse mukaan.

• jee:)

Tarttisin kyydin sinne Seinäjoelta päin! Tiedättekö bussiaikatauluja tai olisitteko halukkaita ottamaan kyytiin? :)

• super-setämies

liekö kovinkaan turvallista matkan tekoa kimppa kyyditys. itse en vieraan kyytiin menisi,
      onko tänä viikon loppuna beahc futis kävin eilen ajeleen särkillä mutta kovin oli tyhjän oloista siellä liekö missä pelaajat ja katsojat sateensuojassako.

• ,,,

Tänään oli beachfutista :-)

• Tapion Tupa

Juhannuksena 20.6-23.6.2013 majoitusta vielä vapaana

Kysy lisää puh. 08 4666 22 tai sähköpostilla [email protected]

• Kysyvänä

Voikos siellä lentokentän metsässä majoittua teltalla?
      Tai lähipöpelikössä muuten?

Joku laskuvarjohyppyleiri siellä ilmeisesti...

• super-hänes

ei saa, teltat pystyyn vain teltta paikoiksi osoitetuille paikoille. muuten jok ikinen metsikkö kauheassa siivossa jos missä sattuun telttaillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe