Mitä sinulle tuo mieleen firma nimeltä VALMET? Traktorit tai jotain muuta maatalouteen liittyvää? Hienot VALMET-merkkiset seinäkellot, joita valmistettiin 1900-luvun puolivälissä?
VALtion METallitehtaat oli aikoinaan menestyvä ja arvostettu yritys, joka myöhemmin vuonna 1999 yhdistettiin Rauma oy:n kanssa uudeksi yritykseksi nimeltä Metso. Nyt Metso jakautuu kahteen osaan, ja sen suuremman, paremman osan nimeksi otetaan taas VALMET. Paluu menneisyyteen, eikä huono!
Jokainen Metson osakkeiden omistaja saa jakautumisen yhteydessä ilmaiseksi, kaupan päälle, yhtä monta VALMETin osaketta kuin mitä hänellä on aiemmin ollut Metson osakkeita.
Lue lisää:
http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/metson herattaa valmetin henkiin/a905857?s=r&wtm=_-31052013&
VALMET - se ELÄÄ!
Varavaraanі
4
2963
Vastaukset 4
- Kohta saa
osakkeita ilmaiseksi!
- 1+1=6
Joo, Metson markkina-arvo vähintään tuplaantuu ihan tuosta vaan, kun se jaetaan kahtia. Osakemarkkinoilla menee nyt muutenkin, niin vahvasti että ilmaiset lounaat ovat joka päiväisiä.
- 418
Valmet = Valtion metallitehtaat. Vähän arveluttaa tuo nimi. Valtiolla tosin on Metsosta Solidiumin kautta 11 %:n omistus.
- Anonyymi
Valmet muuten yhdistyy Neleksen kanssa. Hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1141596Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja145740Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö220582- 67579
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567