Onko pääkaupunkiseudulla

Mika Neppi

muita asiallisia huoltopaikkoja Citroeneille, kuin Rekara...?

9

6708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vts

www.vantaanautokorjaamo.fi

Oma kokemus paikasta hyvä, kokeile tätä.

• Xsaran omistaja

Olen kuullut Automekaniikasta Vuosaaressa (Hki)Laivanrakentajantie 2 puh 0400 450715
      Tasosta en tiedä, kun en ole asioinut heidän kanssaan.
      Voihan Vehokin olla tuurilla, nimittäin kerran huollossa käyttänyt, auto tuli kuntoon, eikä edes maksanut mitään :)
      No vika/ongelma ei ollut suuri, mutta hinta oli loistava :)

• virtane

Vihdin autotalo nummelassa,hyvää palvelua

• Pablo

Myös sitikan merkkihuolto, jos sellaista takuun säilyttävää kaipaat... Itse käytin 20tkm huollossa tuolla ja ei valittamista. Tosin ei vaivojakaan ollut ;)

• vts

Eli Vantaan Autokorjaamollakin takuu säilyy mikäli oikein muistan. Juttelin omistajan kanssa viimeksi ja sanoi että maahantuojakin suhtautui positiivisesti hommmaan. Myös takuunalaisia autoja oli jo käynyt hänellä huollossa. Katso nettisivut, kaveri on entinen Koivuhaan Citroen kaveri.

• TURBO
        vts kirjoitti:

Eli Vantaan Autokorjaamollakin takuu säilyy mikäli oikein muistan. Juttelin omistajan kanssa viimeksi ja sanoi että maahantuojakin suhtautui positiivisesti hommmaan. Myös takuunalaisia autoja oli jo käynyt hänellä huollossa. Katso nettisivut, kaveri on entinen Koivuhaan Citroen kaveri.

Vantaan Autokorjaamo on sen näköinen MURJU että sinne en ainakaan vie autoani huollettavaksi.Joku taso pitää näissäkin hommissa olla!!!!!

• citikka
        vts kirjoitti:

Huollatin takuualaisen citikkani Vantaan Autokorjaamolla. Kaikki OK. Huoltolasku oli alle Vehon hintojen ja jopa pienempi kuin aikoinaan japanilaisissa autoissani. Korjaamo on pieni ja eikä siisteydeltään vedä vertoja esim. Veholle. Aamulla, autoa viedessäni huoltoon, jouduin odottamaan tovin huoltomiestä paikalle...
        (kannattaa sopia monenko aikaan auton voi tuoda !)

• M_Pallo

Niin, minkä mallin käytit tuolla ja mitä kustansi?

• vts

No minä ainakin kiinnitän huomoin työn jälkeen/laatuun ja hintaan enkä siihen minkänäköinen rakennus tai työtila on.
      Mutta ehkä toisille on sitten tärkeämpää nähdä sairaalan steriilit tilat ja uudet hallit.

Vehon huollon hinta/laatusuhde on ainakin mulla ollut ihan perseellään, hinnat on kovat mutta ei edes muisteta/huomata tehdä sovittuja työhön kuuluvia hommia.

Ehkä sitten olen muista poikkeava näiltä osin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      11
      12436
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11193
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      32
      3734
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3159
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2884
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2468
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      53
      2185
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1975
    Aihe