Omistan elisa viihteen ja käytän modeemin kautta pöytäkoneeseeni nettiä. Pari viikkoa sitten netti alkoi sammuilla eikä se nykyään toimi yhtään . Tietokone ei tunnista yhteyttä ja näytössä lukee vain tunnistetaan..... Eikä mitään tapahdu, olen kokeillut kaikkea ja kaapeli toimii muiden tietokoneiden kanssa eikä siinä ole vikaa. Sama juttu tapahtuu kun yritän käyttää iphoneani yhteyspisteenä, eli näyttöön tulee edelleen teksti tunnistetaan....
Tietokone ei tunnista yhteyttä
4
315
Vastaukset
- toimiiko muiden kans
Toimiiko siis yhteys muiden koneiden kanssa? Ainakin näin ymmärsin tekstistäsi..
- Toimii kyllä
Juu kyllä toimii muiden kanssa hyvin.
- darawr
Juu, eli jos se toimi ennen sinun koneessasi , voi olla siinä että siihen on tullu vika. Mutta siis , minun vanhassa koneessani ei ollut mitään millä se ottaisi netin joten ostin REALTEK 11n USB Wireless LAN yhteyden joka yhdistää minut siihen modeemiin. Voisit yrittää, ei se REALTEK maksa kuin kympin tai kaksi. Suosittelen yrittämään.
- Huijaus etänä ?
Vaivaton etähuolto ?
Millä huollatte koneen etänä jos netti ei toimi ?
Mielummin soitan IT-Huolto Helsinki Oy:lle ja tilaan jannun paikanpäälle.
Maksaa mulle 35 euroo ja on ihan Suomalainen kaveri joka korjaa.
Ei etähuoltoja ihmiset. Ihminen & Ruuvari on se millä ongelmat korjataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566