Voi ei..ennustaja Jarmo!

Surullinen nyt

Löysinpä netistä vesimiehen vuosihoroskoopin tälle vuodelle ja kun luin siltä vaikutti liiankin tutulta..

Tilasin ihan vähän aikaa sitten ennustuksen Jarmolta , jonka tietysti on tallessa mulla s-postissa ja sitten luin senkin tekstin vielä uudelleen, niin eikös vain ollut 24 riviä ihan TISMALLEEN samallalailla kuin tuossa vuosihoroskoopissa!! ÄÄÄÄÄÄ! Voi Ei...Ja Jarmo oli siihen kirjoittanut vielä että katson nyt korteista hieman lähitulevaisuuttasi! KORTEISTA MUKA!

Voiko tuon Jarmon sanomisiin nyt sitten edes uskoa, haluaisin kyllä kun siinä oli nin paljon hyvääkin... NYYH!

10

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi vitsit!

      et kai vaan maksanut mitään? Jos maksoit, vaadi ihmeessä kaikki rahat takaisin. Toihan on hirveetä petkutusta käyttää toisen laatimaa tekstiä ja rahastaa sillä! Eiks lehdessä ollut, että google on väärentäjien pahin vihollinen, tässä se myös nähtiin. Sano sille jarmolle, että ilmoitat verottajalle ja kuluttajansuojaihmisille, jos ei lähetä rahoja takaisin. Prkle mikä huijari!

      • Hyvä että toit asian esille. Eihän Jarmo ole ottanut kuin kympin ennustuksistaan, kuvastaako hinta nyt sitten myös laatua. Monet tulkitsijat ottavat 30-50 €. En nyt tarkoita että korkeampi hintakaan takaisi laatua, enhän toki.

        Itse en muistaakseni antanut Jarmolle horoskooppimerkkiäni, mutta selvästi hän oli googlannut mut; koko nimenhän saa selville kun maksaa tilille. Ja nimeni on erikoinen (Suomessa vain yksi samanniminen) ja ammattinikin ei ihan tavallinen jos ei superharvinainen..joten googlesta sai kyllä selville että olen musiikkialalla ja instrumenttini on tuo mikä kuvassa näkyy..että sellaista. Tosin kaksi naispuolista tulkitsijaakin on maininnut minun varmaankin olevan musiikinopettaja :-). Näin tarkka näkeminen on epäilyttävää :-D

        Mutta täytyy sanoa että Jarmo kyllä mainitsi sellaisiakin juttuja joita ei voi arvata tai googlata. Ja sitten oli sitä "täytettä " kuten sulla toi mainitsemasi horoskooppi

        :-(. Ehkä näkee jotain ihan oikeasti ja runoilee osan..? Lakiasioihin en omalta osaltani ota kantaa


    • PETTYNYT...

      ONKO JARMO ANTANUT ONNENNUMEROITA...OLISI MIELENKIINTOISTA TIETÄÄ ETTÄ ONKO KAIKILLE SAMAT

      • Eräs unto...

        Minulla sellainen kokemus, että kertoi myös hyvin minun työstäni, joka googlettamalla nimen löytyy. Harmi kun sen jälkeen olen vaihtanut tehtäviä, joten oli nyt kyllä ennustuksessa ihan menneet työasiat, eikä mitään tekemistä tulevan kanssa...


      • Eräs unto... kirjoitti:

        Minulla sellainen kokemus, että kertoi myös hyvin minun työstäni, joka googlettamalla nimen löytyy. Harmi kun sen jälkeen olen vaihtanut tehtäviä, joten oli nyt kyllä ennustuksessa ihan menneet työasiat, eikä mitään tekemistä tulevan kanssa...

        no voi vitsit...eli jäi oikein rysän päältä kiinni! Sääli, sillä uskon edelleen että niitäkin ennustajia on jotka näkevät oikeasti. On niitä huonompiakin harrastuksia kuin selvittää se kellä on oikeasti lahjoja :-D. Tuloksia odotellessa...


    • Voihan Jarmo...

      Tilasin myös Jarmolta ennustuksen muutama kuukausi sitten. Siinä oli aika paljon yleisluontoista lätinää, mutta myös ennustukseksi tarkoitettuja asioita päivämäärineen. Ne ajat on nyt ohi, vaan eipä ne ennustukset toteutuneet. Sain myös lottorivin. Ei tärpännyt. Jos tietäísin, että jollain rivillä voittaa, niin lottoaisin sen rivin kyllä ihan itse! Haluaisin tietää, minkälainen mies kätkeytyy Jarmon taakse. Ihan mukavasti kirjoitteli kuitenkin...ihan kympin edestä, heh.

    • Kyllä sitä

      lätinää kirjoittelee kympinkin edestä. Yhdelle maksajalle ei 10 e ole suuren suuri summa, mutta sata kysyjää maksaa Jarmolle jo tonnin lätisemisestä. Jos vaikka tuhat kysyjää, niin sitten nettoaakin jo kymppitonnin! Että ihan hyvä bisnes tälle Jarmolle, kirjoittaa ihmisille mitä sattuu. Onneksi tuli täällä puheeksi, en tilaa luentaa häneltä.

    • tiuhtijaviuhti...

      Minulla myös löytyy puhelinnumero ihan eniron kautta, se numero on vissiin vieläkin minun vaikka olen ollut vuoden työttömänä. Kovasti puhui työasioista ja niiden etenemisestä. Samaa taitaa tehdä kristallisilta. Eipä ole töitä näkynyt, enkä kyllä aijo hakeakkaan. Kumpikaan eivät nähneet yhtään niistä vaikeuksista joita elämässäni on eikä sairauksista. Heidän mielestään olen terve kuin pukki, työasiat hyvin ja rakkauselämäkin loistaa. En ole suhteessa enkä hetkeensä aijo ollakkaan, ei sellaista urosta vastaan tulekkaan. Nämä ovat omia päätöksiäni en halua suhdetta enkä nyt töitä, vaan minun pitää saada itseni kuntoon. hassua etteivät kumpikaan nähneet näitä asioita. Mutta ei Jarmo ole kallis, kristallisilta on eikä vastaa lisäkysymyksiin

    • nanna....

      Ennustaja Nina on kanssa ihan samanalainen tämän perusteella. Hänenkin ennustuksessa on vähintään puolet jostain kopsattua lätinää. Olen täällä lukenut että joillain olisi ollut jopa koko ennustus.

      Hän myös antaa näitä "lottonumeroita". Ties vaikka olisi yksi ja sama henkilö.

      Olen kurkkunani myöten täynnä näitä huijareita, hyvä vain että tuodaan täällä esille.

    • kovinkiinnostais

      vieläkö jarmo ennustaa? itse sain häneltä onnen numerot ja voitinkin niillä. [email protected] on antanut myös onnennumerot ja sain niilläkin, tuo pauliina tekee vieläkin, mutta olisi kiinnostavaa saada jarmolta myös jos hän tekee vielä, vai onko sposti muuttunut? tietääkö ketään? jarmolle kun lähettää spostia niin se tulee takaisin että ei ole osoite enää voimassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe