Onko joku hyötynyt jotenkin ns. Leijonavaihtoautotakuusta? Näyttäisi olevan kyseiset autot jo myyntihetkellä ylihinnoiteltuja, elikä ostaja maksaa jo etukäteen mahdollisia vikajuttuja.
Pösön ostamista
6
1533
Vastaukset
- Ytimessä
Siihenhän se perustuukin. Maksat autosta kovemman hinnan ja saat paremman turvan. Jos autossa sattuu olemaan kalliita vikoja, se voi kannattaakin.
- Seppo
Kaikista karmeimmat hinnat on Korsumäen Autolla Ähtärissä.
Sillä ei taida olla vaihtoautoja netissa mutta Autopokkarissa olen niitä ihmetellyt että miten voi pyytää niin sikamaisia hintoja.
Esimerkiksi jotkin 80-luvunn lopun autot ovat järjestään hintaluokassa 7000 euroa. - Niina
Millaistas pösöä olet katsellut. meillä olis 306 2.0 HDI myynnissä.
- sulo
Onko sillä paljon ajettu ja millä hinnalla möisit?
- Niina
sulo kirjoitti:
Onko sillä paljon ajettu ja millä hinnalla möisit?
Niin, sillä on ajettu 123 000 km ja huollot on kaikki tehty (mm. jakohihna) joten sillä pääsee nyt taas huoletta ajelemaan pitkät pätkät. Auto on siistissä kunnossa ja kaikki tarvittava varustelukin löytyy. Hintapyyntö on nyt ollut 11900 euroa. Asiallisen tarjouksen saa tehdä.
- Simo
Itse hankin leijonavaihdokin ja se oli kyllä pelastus oman autoni kohdalla vaikka kaikesta pitikin tapalla. Kyllästyin ainaiseen korjaamolla juoksuun 8kk. kohdalla ja ostin auton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374