Tollanen teksti tulee ja menee aina aika ajoin. Mistähän mahtaapi juhtua/ onko tehtävissä mitään? Vaikuttas et jossain olis huono kosketus mut missä. Kosteet ilmat ja kuoppaiset tiet lisää herjausta. Nestettä on ja jarrut toimii ihan normaalisti. Auto on vm. 01 ja moottoriltaan 2.4T .
Jarruvika pysähdy heti
Stoppia
5
322
Vastaukset
- Sercap/Vekatroninics
Jonkun pyörän ABS-anturikehä ilmeisesti poikki tai ABS-yksikön tinaukset huonoja.
- Stoppia
Pystyykö tota ABS- anturikehää ehjäämään miten ja missähän toi abs-boxi sijaitsee?? Kolvi käteen =)
- joojoo
Vie se merkkiliikkeeseen vikakoodien lukuun niin tiedät mistä se johtuu ja voit korjata/korjauttaa.
- Stoppia
Vikakoodin luvussa käytetty mut ei jää mitään tost viasta muistiin.
- LEif_fa
Stoppia kirjoitti:
Vikakoodin luvussa käytetty mut ei jää mitään tost viasta muistiin.
Kyllä varmasti jää vikakoodi jarruviasta. Kävithän nyt aikuisten oikeasti Volvolla lukee koodit etkä millään AD:n Boschin testerillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808