Nyt on tullut kyllä itkettyä koko päivä. Suru ja huoli on niin suuri! Pappani joutui sairaalaan viikko sitten sillä hänellä munuaiset eivät toimineet, lääkkeet eivät ole nyt yhtään tehonneet ja papan odotetaa menehtyvät pian:(:( minulla on käsittämättömän kamala tunne... Jos papasta nyt aika jäättää mammani joutuu jäämään ilman rakasta miestään vanhainkotiin ja on muutenkin nii huonossa kunnossa jo:'( Pappa oli minulle kuin paraskaveri ja juttelimme aivan kaIkesta!:) nyt hiljalleen papan kunto on viime vuosina heikentynyt mutta silti pappa jaksoi olla ilonen:) mutta ei enää.. Menen katsomaan häntä tänää sairaalaan ja minua pelottaa... Näänkö rakkaan pappani viimeistä kertaa? Peljään sitä! Ei kesäloma iloisesti alkanut. Voi pappa kaikkea hyvää sinulle, RAKASTAN SINUA!
Voi pappa... :'(
5
511
Vastaukset
- prov odeition
Ett' lapsenlapsi kirjoittaa isovanhempien palstalle? Provo.
- Ohilukija
...ja vielä myönteiseen sävyyn. Miten se sopii S24:n keskustelukulttuuriin!
Täällä pitää olla aina negatiivinen, kuten prov o... osoittaa. - Oon menny pöljään
Ohilukija kirjoitti:
...ja vielä myönteiseen sävyyn. Miten se sopii S24:n keskustelukulttuuriin!
Täällä pitää olla aina negatiivinen, kuten prov o... osoittaa.Eikö tuo "peljään" ole hiukan liian runollista vai onko jotain murretta? Eikö pitäisi sanoa pelkään?
- En ymmärrä
Vanhat, kyyniset isovanhemmat taas äänessä. Kuvaa hyvin tämä palsta tätä sukupolvea. Hävettää. Kaunis teksti tuo, oli totta tai ei.
- luulottelet!
Mistä tiedät että isovanhemmat taas äänessä? Sitä minä en usko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2073556Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen133246Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä632499Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92145Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411960Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61868Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue401698- 901581
- 721143
- 741120