moooooooooooooi
eli mulla on pienipieni ongelma.. mä oon raskaana. yritän selittää tän nyt mahd. tarkasti :D oon 16.vuotias tyttö. pääsin juuri peruskoulun läpi juuri ja juuri olin uhalla jäädä luokalle mutta en onneks :D opiskelupaikankin sain, vaikka ei mikään paras mutta sain vaikka keskiarvoni ei olekkaan mikään hyvä :DD mut sit juu asiaan.. eli pikaystäväni on 19.vuotias ja hän on töissä. tapasin hänet siten, että häneltä saan hankittua bissee, röökii ja tän kautta myös viinaa yms. sit me rakastuttiin
pidänkö vai en..? auttakaa :(
5
236
Vastaukset
- huoh..
Ongelmasi ei todellakaan ole mikään pienipieni kuten alussa toteat....Taitaa olla provo kun noita hymiöitäkin on sellaisissa paikoissa joihin ei niitä normisti kaiketi laittelisi.
Koskas sinulla alkoivat ne viimeksi tulleet kuukautiset? Oletko laskurista katsellut monesko viikko jo on meneillään.
Pakkohan sinun on kumppanillesi kertoa. - fjfffffffffff
... en jaksanu lukee loppuu,. aloittaja teki turhan työn kun keksi tämän
- huono homma
Ensinäkin lapsi ei oo hyvä jos ryyppäät ja miksi noin nuori edes tekee lapsen?? Ja hei koulu jää kesken.
- Päivänselvää
Ei teistä ole kummastakaan vanhemmaksi.
- Kupla28
Juttelet asiasta luotettavan ja ulkopuolisen aikuisen kanssa, esim neuvolan tädin. Suhteen kesto on epävarmaa, mutta lapsiasian kanssa elät tavalla tai toisella loppuikäsi. Opiskella ehdit vielä ja tehdä kaikkea muutakin, vaikka antaisit lapsen tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368630Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611213Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40774Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?69731- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657