Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pidänkö vai en..? auttakaa :(

melinaaa

moooooooooooooi

eli mulla on pienipieni ongelma.. mä oon raskaana. yritän selittää tän nyt mahd. tarkasti :D oon 16.vuotias tyttö. pääsin juuri peruskoulun läpi juuri ja juuri olin uhalla jäädä luokalle mutta en onneks :D opiskelupaikankin sain, vaikka ei mikään paras mutta sain vaikka keskiarvoni ei olekkaan mikään hyvä :DD mut sit juu asiaan.. eli pikaystäväni on 19.vuotias ja hän on töissä. tapasin hänet siten, että häneltä saan hankittua bissee, röökii ja tän kautta myös viinaa yms. sit me rakastuttiin

5

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh..

      Ongelmasi ei todellakaan ole mikään pienipieni kuten alussa toteat....Taitaa olla provo kun noita hymiöitäkin on sellaisissa paikoissa joihin ei niitä normisti kaiketi laittelisi.

      Koskas sinulla alkoivat ne viimeksi tulleet kuukautiset? Oletko laskurista katsellut monesko viikko jo on meneillään.

      Pakkohan sinun on kumppanillesi kertoa.

    • fjfffffffffff

      ... en jaksanu lukee loppuu,. aloittaja teki turhan työn kun keksi tämän

    • huono homma

      Ensinäkin lapsi ei oo hyvä jos ryyppäät ja miksi noin nuori edes tekee lapsen?? Ja hei koulu jää kesken.

    • Päivänselvää

      Ei teistä ole kummastakaan vanhemmaksi.

    • Kupla28

      Juttelet asiasta luotettavan ja ulkopuolisen aikuisen kanssa, esim neuvolan tädin. Suhteen kesto on epävarmaa, mutta lapsiasian kanssa elät tavalla tai toisella loppuikäsi. Opiskella ehdit vielä ja tehdä kaikkea muutakin, vaikka antaisit lapsen tulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe