Citymarket huijaa tarjoustuotteissa.

huijjaavat tarjouksi

Olen huomannut tämän moneen kertaan. Eli myydään tarjoksella tuotteita, mutta kuitenkin veloitetaan siitä kassalla normaali hinta. Taas tänään euron päivät ja monesta tuotteesta veloitettiin normaali hinta. Toinen on sitten sellainen, että nämä tarjoustueet loppuu keksen. Nyt niitä kyllä oli tarpeeksi

35

7955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valittajat

      Ne huippuhyvät tarjoukset on ns. sisäänheittotarjouksia joilla saadaan asiakkaat liikkeelle. Niissä tarjouksissa yleensä lukee rajoitettu erä tai vastaavaa. Kyseessä on silloin rajoitettu erä, eli tuotteiden loppumista on turha alkaa valittamaan ellet ole ollut tarpeeksi nopea liikkeissäsi. Ei tarjoustuotteita voida tarjota loputtomasti vaan rajansa niilläkin on.

      Olen ollut kaupan alalla (kassalla, osastoilla yms yms.) kolme vuotta ja aina jaksaa ihmetyttää ihmisten valitukset. Lehdessä on lukenut "tuote x nyt huippuedullisesti hintaan y. Erä! Tarjous voimassa to-su." Sitten sieltä saapuu joku Pirkko heiluttaen tarjousta nenäni edessä ja huutaa että miksi voivat olla loppu ku tarjous on vielä voimassa?! Niinpä niin... siinähän luki tosiaankin se erä eli jos tuotteet loppuu vaikka tarjous olisi voimassa niin se on sitten iso "voi voi". Opetelkaa lukemaan ja ymmärtäkää että me kassatkin ollaan ihmisiä joita voi kohdella ystävällisesti. Niin se metsä vastaa niin ku sinne huudetaan...

      • cittarikokemus

        Kassojen vika ei ole periaatteessa mikään vika, joka kaupasta löytyy.

        Paitsi jos ei osaa olla ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen.

        Itse huomasin tarjouksen koff-keskioluesta. Tölkki oli silloin jotain 0,87 eur.

        Otin siitä vierestä sit sellaisen 8 pakkauksen ja hinnaksi tulikin jotai 9,90.

        Huomautin kassalle, että mun siis kannattaa purkaa tämä pakkaus, niin saan sen halvemmalla.

        Kassa näytteli todella hyvin tilanteen ainutkertaisuutta ja sitä, että miten tämä on mahdollista...


      • seuraavana muyalle
        cittarikokemus kirjoitti:

        Kassojen vika ei ole periaatteessa mikään vika, joka kaupasta löytyy.

        Paitsi jos ei osaa olla ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen.

        Itse huomasin tarjouksen koff-keskioluesta. Tölkki oli silloin jotain 0,87 eur.

        Otin siitä vierestä sit sellaisen 8 pakkauksen ja hinnaksi tulikin jotai 9,90.

        Huomautin kassalle, että mun siis kannattaa purkaa tämä pakkaus, niin saan sen halvemmalla.

        Kassa näytteli todella hyvin tilanteen ainutkertaisuutta ja sitä, että miten tämä on mahdollista...

        Klo 15:30 cittariin hakemaan tarjous lihoja. Loppunneet tietysti, jos on rahaa mainostaa tarjoustuotteita, niin tavaraa pitäisi varata niin että riittää...


      • ass markettiin
        cittarikokemus kirjoitti:

        Kassojen vika ei ole periaatteessa mikään vika, joka kaupasta löytyy.

        Paitsi jos ei osaa olla ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen.

        Itse huomasin tarjouksen koff-keskioluesta. Tölkki oli silloin jotain 0,87 eur.

        Otin siitä vierestä sit sellaisen 8 pakkauksen ja hinnaksi tulikin jotai 9,90.

        Huomautin kassalle, että mun siis kannattaa purkaa tämä pakkaus, niin saan sen halvemmalla.

        Kassa näytteli todella hyvin tilanteen ainutkertaisuutta ja sitä, että miten tämä on mahdollista...

        Kaljat Kauppiiaan vastuulla ja elintarvike puoli CM : ssä hoidettu kautta aikojen vähän huonosti. Tarkkana vaan kassalla ;)


      • röyhkeää "palvelua"

        " Olen ollut kaupan alalla (kassalla, osastoilla yms yms.) kolme vuotta ja aina jaksaa ihmetyttää ihmisten valitukset. "

        Ehkäpä oletkin väärällä alalla. Itse olen ollut kaupassa töissä n. 20v. nyt olen ollut pois yli 10v. Siihen aikaan jos tavara loppui kesken asiakas sai lappua vastaan ko. tuotteen myöhemmin tarjoushintaan.

        Itse en citymarketissa käy , kuin 1-2 krt/vuodessa jos sitäkään.
        Mutta paikallinen K-market on lähellä ja siellä käyn sillointällöin, mutta tarjousten löytäminen on lähes mahdotonta, koska niistä kertovia lappuja ei ole laitettu tai jos on ei TAVARAA OLE.
        Hulluin tapaus oli joulukinkun ostaminen, lihamyyjä EI VOINUT LAITTAA HINTAA, koska kassa kuulemma tietää ! Mutta sanoi sen kyllä minulle.
        No menin kassalle, kassa (nuorehko nainen ) soitti lihatiskille sanoen: Mitä tämä läskinpala tms. maksaa ? No hinta oli jo nousut n. 2€ /kg siitä, minkä hän mulle hetki sitten sanoi.

        Eli kallistun sille kannalle, että tämä sisäänheitto politiikka ei kauan vedä, itse ainakin äänestän jaloillani. Ostan tuoteeni sieltä mistä ne saa oikeaan hintaan, ilman kerjäämistä.


    • Tyteli

      Kuukauden plussakorttitarjoukset ovat silloin tällöin lopussa CM:ssa ja se harmittaa, kun asun pirkän ajomatkan takana. Kerrankin lähdin hakemaan tarjousliivejä ja kävelykenkiä, kumpiakin löytyi, mutta ei sopivan kokoisia. Joten turha reisu sekin.

      • ass markettiin

        pitää olla rahaa kun menee K-Kauppaan / saa huonoa ja hidasta palvelua


      • Anonyymi
        ass markettiin kirjoitti:

        pitää olla rahaa kun menee K-Kauppaan / saa huonoa ja hidasta palvelua

        Hämeenlinnassa citymarketin palvelu on tosi alaarvoista. Hämeensaaren kauppiaalle soitin niin voi voi. Mitään parannusta ei tule joten ei tartte mennä kyseiseen kauppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa citymarketin palvelu on tosi alaarvoista. Hämeensaaren kauppiaalle soitin niin voi voi. Mitään parannusta ei tule joten ei tartte mennä kyseiseen kauppaan

        Ilmankos hämeensaaren kauppias vaihtuu niin usein


      • Anonyymi

        Niin isoille jaloille on kenkää pienille ei ja lapsille löytyy vaan ei aikuisille.


    • ölkölköl

      Monet citymarkettien "tarjoukset" saa Prismasta normaalihinnoin halvemmalla.

      • hyvät katteet

        Kävin tänään Linnainmaan citymarketissa.

        Valitettavasti erehdyin ostamaan "tarjoustuetteita" hyllyn reunasta löytyvien lappusten perusteella. Tarjoustuotteissa ei ole mitään valitettavaa vaan siinä, että kassalla se alennustuote olikin normaalihintainen.

        Kun Linnainmaan citymarketissa ei vaivauduta poistamaan vanhentuneita tarjouslappuja, niin tuote pitäisi myydä sillä hinnalla siihen asti kun virheellinen tarjouslappu on poistettu.

        Miksi ihmeessä käydä kaupassa, jossa tarjoustuotteet eivät ole tulleet kauppaan tai ne ovat loppuneet. Tarjouksen mentyä niitä tarjoustuotteita on vanhentuneen tarjouslapun kera, mutta kassalla tuotteeseen tuleekin normaali hinta. Asiakkaan on kovin vaikea tietää, milloin kyseessä on todellinen alennuslappu ja milloin hyllyn reunaan unohtunut roska. Olisi huomattavasti helpompaa kun kaupassa vanhentuneiden lappujen poistaminen ja muuttuneiden hintojen laittaminen hyllyn reunaan kuuluisi jonkun työtehtäviin.

        Linnainmaan citymarketin tuotteiden hinnat nousevat "jonkun toimesta", ja kaupassa ei yksikään ainoa henkilö tiedä, että joku "jossain muualla" on "kenellekkään asiasta mainitsematta" nostanut kassakoneille tulevia hintoja.

        Kauppias hyötyi jälleen kerran muutaman euron ja minä kävelen vastaisuudessa vielä useammin Prismaan.

        Kyseisessä citymarketeissa on todella vakavia toimintatapa ja johtamisongelmia. Taitavat laskea, että harvat viitsivät palata kauppaan valittamaan, mutta kovin on lyhytnäköistä toimintaa.

        Muutamia kertoja olen huomannut virheen jo kaupassa ja mennyt infotiskille, mutta kun asiakaspalautteen vastaanottaminen on törkeän ylimielistä, niin ei sitä asiallista palautetta edes viitsi antaa.

        En siis valittanut kauppaan, mutta netissähän tietoa voi jakaa ihan hyvällä mielellä, koska kauppiasta ei näytä kiinnosta epäkohtien korjaaminen. Pitäkööt rahat ja kaupan päälle saa minulta negatiivista mainosta.


    • Ostovalinnat

      Lisäksi ne tarjouksen umpeuduttua myntiin ilmestyvät tarjoustuotteet vetelevät viimeisiä myyntipäiviä, mikäli kyseessä on helposti pilaantuva tuote.

      Kuinkahan monta kertaa olen lähtenyt Linnainmaan citymarkettiin ostaakseni lohta tarjouksesta ja hyllyt ovat aina olleet tyhjinä. Päätin etten koskaan osta citymarketista kalaa - olisikohan muutkin asiakkaat tehneet saman päätöksen kun tarjouksesta huolimatta hyllystä löytyi lohta.

      Linnainmaan Citymarketissa on usein jäätelöä tarjouksessa ja kassalla hinta onkin normaali. Kun olen muutamia kertoja haksahtanut tähänkin vipuun, niin päätin etten koskaan osta Linnainmaan citymarketista jäätelöä.

    • simavira

      Menin ostamaan Citymarketista kevyt untuvatakkia,kun tuli iso mainos
      kotiin.Kaupasta ei löytynyt plusmallistoa, vaikka mainoksessa luvattiin.
      kysyessäni myyjältä, missä mahtavat olla.Myyjä vastasi että ne myytiin
      normaali hinnalla jo ennen tarjousta.Että sillain.

    • nnhhtfg

      cittarissa todellakin kannattaa AINA tarkistaa kuitti, sillä alati tarjoustuotteet tulee koneelta norm.hintaisina..olen monesti kassalla asiasta sanonut ja ovat olleet tietoisia kyllä ongelmasta, mutta asialle ei näköjään tehdä mitään.Oisko joku ylemmän tahon kusetusjuttu!?

    • Tapsa the zz

      Nuo citymarketin omat kirjoittajat voi jättää omaan arvoonsa. Kyllä taas vitutti kun kävin tuossa huijaripaikassa. HERKKUPAISTI näytti ihan ulkofileeltä kun oli paketissa ja sotkettu mausteliemellä niin ettei voi erottaa mitä on. Ja jumalauta Niin läskistä kasleria kun olla voi - MILLOIN KASSLER ON MUUTTUNU HERKKUPAISTIKSI? Sinne kun menee tulee aina ostettua turhaa sössöä, lasku vaan ihmeellisesti kasvaa. Ja ne tarjoukset - aina kaksi hintaan se ja se, kun laskee yhden hinnan se on suurempi kuin muualla, mutta niin vain monet menee halpaan - minäkin joskus. Ihme kun ei ole Tarjous: " Kaksi kolmen hinnalla!" Kyllä pelin pitää olla reilua ja rehellistä, eikä mitään silmään kusetusta, kyllä taas kestää kuukausia ennen kun sinne menen.

    • Mamuti markinat

      Shittari on todellakin aino kauppa, jossa kuitti pitää syynää läpi ostosten jälkeen, pelkkää virhettä...

      ISOILLA MAMMUTTIMARKKINOILLA ON AINA pienet tuote-erät. Parempi kuvaus olisi mikro markkinat: tule katsomaan joskos sinulle riitää tarjouksia, yllätyt! hahahhhaaa

      Toisaalta en ole siellä enää asioinnut näiden syiden takia.

    • onkauppojamuitakii

      Minulle on käynyt kymmeniä kertoja samoin. Siis on vain olevinaan tarjouksessa, mutta kassan jälkeen kun tarkastat kuitin niin huomaat että maksoita aivan täyden hinnan. Läheti kauppiaalle postia, jossa totesin että en häiritse heidän "vilpillistä kaupantekoa".
      SE ON VARMA ETTÄ PYSYN PASKOISTA KAUKANA.

    • yrjööööö

      Ei voi olla pelkkä erehdys, että viikon aikana 3:n eri tuotteen "tarjous" veloitettiin täysin normaali hinnalla, kassa soitteli johonkin, siinäpä olin jonon tukkeena yli vartin.
      Hinta korjattiin, mainitsin että teillä on sitten myyty koko päivän tarjoustuotetta normi hinnalla. Eipä ollut tapahtunut hintakorjausta kun saman tuotteen hain seuraavana päivänä, edelleen normaalihinta, taas sama soittelu.
      No sitten broilerin koivet, otin valokuvat ja laitoin valmistajalle, päälle päin paketti näytti ihan ok, nosti koivet pois, en koskaan ole nähnyt niin järkyttävää määrää sitä valkeata rasvaa ja nahkaa, täysin putsaamattomat, hyvin piilotettu koipien alle.
      Nyt ostin n. 3-4 vkoa sitten pakattua possun kassleria, oli tarjouksessa 3.95/kg, haju oli sanoinkuvaamattoman järkyttävä kun paketin avasi, se lemu joka pössähti sieltä kuuluu veskiin.
      Pesin kylmän veden alla, ei mtn vaikutusta, koko koti haisi sille ittelleen tuuletuksista huolimatta, ei ollut muuta vaihtoehtoa kun lähes 2 kg viedä roskiin.
      Nyt näkyi samainen kassler olleen tarjouksessa, kyllä oli kunnon hajushokki, oli ostettu Jumbosta.
      Cittari saa pitää "tarjouksensa", haisevat lihansa, harvakseltaan muutoinkaan olen siellä enää käynyt.

    • hansteri

      Citymarket myy juuri alennuksella mm. Kismettejä ja Sisuaskeja. Kismettien hinta tarjouksessa on 10e/kg, jolla niitä on myyty jo vuosia ja Sisujen askihinta on 1,10e, joka ei ole edes tarjoushinta vaan normaali. Lidli myy niitäkin alle euron aski.
      Pelkkää kusetusta joka "tarjous".
      Samat tuotteet saa muualta halvemmalla kuin noiden tarjouksista.

    • Anonyymi

      Oli ilmoitus lehdessä 3 tuotetta tarjous hintaan 10 € ! Ostin kun kotona tarkistin kuittia ,jossa oli muitakin tuotteita ,ihmettelin oli veloitettu nuo kolme jokainen erikseen eli 3 x ovh hinta eli yli 20 € !
      Kun kävin kuittia lävitse ,olin ostanut poisto tuotteita 2 kpl joissa oli keltainen lappu . Miinus 30 x % !
      Ei ollut huomioitu sitä ,No ajoin ao liikkeeseen ( Citymarket) jossa oli asiakaspalvelu info ,jonotuksen kautta ynseä toimihenkilö selvitti kuitin tietoja ! Tuo 30 % unohdus oli kuulemma koneen syy ,kassa ei ollut huomannut alennus lappuja , ja kone ottaa silloin täydenhinnan ? Sitten tuo yli 10 € unohdus oli jäänyt kamppanja tarjous laittamatta koneelle ,vaikka oli ilmoituksen etusivulla ! Pyysin tavata kauppiasta ,ei onnistu ilmoitettiin , jätin soitto pyynnön ,ei ole soittanut ,kirjoitin Keskelle palautteen ,ei ole vastattu ! Eli niinkuin eräät aiemmin kirjoittaneet ovat maininneet ,onko tämä jopa tahallista ,ja kun käry käy ,on hankala tunnustaa virheitä , ainakin näin koin asian .Tänään vielä ärtymystä lisäsi , kun luin tuon Reino tossujen kohtalon , kun Citymarket johto , osaltaan aiheutti yrityksen konkurssin ja nyt uusi omistaja on viemässä valmistusta ulkomaille ja Lieksassa 20 työtöntä ! Päätökseni on ostan mittarista vain tarjous tuotteet ja tarkistan kuitin ! Muualta saa jopa halvemmalla .

    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa myös tuotteen päiväys. Joskus nämä "euron tuotteet" ovat olleet tuotteita , missä päiväys on ollut päivän tai parin päästä...

    • Anonyymi

      Kun olin kirjoittanut tuon kertomuksen 18.4 2019 cittari käynistä ja ei soittoa eikä vastausta ,kirjoitin tuon tänne , sitten sain kauppiaalta vastauksen ,jossa hän toteaa , heillä on moni asia mennyt pieleen.
      No myös hän totesi että käyvät asiaa läpi henkilökunnan kanssa ,toivottavasti noita tavara ja palvelu virheitä ,saavat korjattua ! Tuli kyllä mieleen eihän vaan ole myös katteen nostamista taktiikkaa ,niin kuin jo jotkut ovat täällä epäilleet ,ei uskoisi että olisi varaa tehdä näin , ja toiseksi tuli mieleen onko samaa ajatusta kuin hoitoalalla ,vähän henkilöstöä ja mahdollisimman suuri voiton hakeminen!
      Pääasia on itselleni on että tarkistan aina kuitit ja osaan myös vaatia asiallista palvelua ,onhan onneksi muitakin kauppoja mm kietoi ja Prisma ,niidenkin kanssa pitää olla tarkkana , voipi olla samoja ongelmia !

    • Anonyymi

      Piti olla on muitakin kauppoja mm Lidli ,no virheitä sattuu , uusi kaupan virhe tuli vastaan kun k -marketissa jäätelö oli poisto hinnoiteltu 3 € prk ostin kaksi eri lajia ,hinta lapussa toisen hinta oli kyllä 3 €, mutta toisen hinta 5.75 ,eli normaali hinta ,onneksi tarkistin kuitin ,selitys oli ,että koneelle oli laitettu pv määrä , jonka mennessä olettivat erän tulleen myydyksi? No opin ainakin yllä mainituissa jäätelö ostoksista ,sen että kuitin tarkistus voi säästää vuositasolla , jopa satasia ,että tuntee tulleensa kylläkin huijatuksi , jopa se ,että ei kaupan tahot ole kovinkaan anteeksi pyytäviä ,syytetään " konetta" !

      • Anonyymi

        Kyllä taas ihmetyttää ,kun monen sivun Citymarket tarjous lehti , tarjoukset voimassa ( etusivun)!voimassa 30 12 . 19 ,- 1.1 ,20 ,niin jo eräs pää tarjous loppu jo 30 , 12 iltapäivallostacällä?
        Laitettu pikkulappu ,pahoittelemme ,loppumista !
        Tutun pariskunnan päree paloi kun olivat maalta 30km,);ajaneet vartavasten ?
        Näitä tapauksia on turhan paljon ,vaikka ehkä ei hallita tilaamista ,kun kauppias pariskunta on ollut vasta 6 kk City marketin kauppiaana ! Menettävät vain tällä systeemillä asiakkaita! Vai onko tahallinen systeemi?


    • Anonyymi

      Huom! Sinulla on oltava Plussa-kortti kaikkiin Plussa-tarjouksiin, joita varmaan 99% tarjouksista muutenkin on

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sen makusia kahveja ei maidolla pilaa.

    • Anonyymi

      Ainakaan nyt Citymarket ei ole huijannut
      olen tilannut kotiintuotuna ja aivan kaikki olen saanut, siitä suuri kiitos.

      Emme ole nähneet muita ihmisiä kuin näytöllä 3 viikkoon , vain tuon Cittarimiehen joka tuo ruoan ikkunan alle sovittuun aikaan.

    • Anonyymi

      Cittarissa ei oikeasti ole tarjouksia, vaan suurissa mainoksissa ilmoitetaan että
      TÄTÄ TAVARAA SAA TÄHÄN HINTAAN. Jos asiakas on niin tyhmä, että luulee sitä tarjoukseksi, niin voi voi ! Kun vähänkin katselee ja vertailee niin osaa ajaa seuraavan kerran vaikka LIDLin pihaan, mistä tuotteen saa takuuvarmasti halvemmalla.
      Miksi pönkittää ahnas-Keskoa ?

      • Anonyymi

        Totta mutta ei se Lidlkään välttämättä ole kovin halpa. Riippuu vähän mitä ostaa. Ainakaan niistä kuin muistan ei maito, jauheliha ja ruisleipä ole mitenkään halpoja. Ettei vaan olisi niin, että rasvalla ja sokerilla kyllästetyt einekset ja herkut on niitä halpoja! Se on ollut mukava nähdä miten paljon Lidl myy suomalaista.

        Itse on pitänyt tehdä omassa pienessä kotikaupungissa 3 suuren kesken kunnon vertailu kuukausitasolla tuotteista ja niiden hinnoista. Täällä Lidl on pienempi ja valikoima suppeampi kuin isommista Lidleissä ja tämä on laimentanut intoani. Samoin se, että asun yksin ja on terveydellisiä ongelmia. Kolmas syy on se, kun vuosia sitten vaihdoin tiettyyn täysin kuluttomaan pankkiin, jolla myös muuta bisnestä 😉. Käyn siis lähinnä yhdessä. Voishan sitä kiertää hakee ne oikeat tarjoukset kaikista, mutta ei ole kiinnostanut lähteä siihenkää. Kaupat oppii tunnistaan tarjoushaukat (oli syy sitten pakko tai tapa) eikä heistä välttämättä tykätä. Ei tätä toki paljasteta vaan toivotaan heidän myöhemmin ostavan muutakin. Ylipäänsä kauppa on asiakaspalvelua missä yrityksen pitää houkutella asiakas heidän asiakkaakseen. Ruokakaupassa asiakkaat on joskus yllättävän ns. korrekteja, mutta esimerkiksi maatalous- tai rakennustarvikkeita ostaneet ja sitä nähneet kyllä osaavat sanoa jos on sanottavaa. Kärkevästikin voi sanoa jos siinä on jokin juju.

        lajijasuris


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Arvatkaa.

      Hämeenlinnan Citymarketin alkoholiosastolla oli vähän alle 6kk K-Menun ja Pirkan kaljat hinnoittelematta. Onneksi satuin tapaamaan osastovastaavan, jolle mainitsin asiasta. Lukiessaan skannerillaan hinnan - vastaava antoi pantittoman hinnan kokonaishinnan sijaan, jonka huomasin kassalla.

    • Anonyymi

      Prismassa en ole koskaan kokenut mitään ongelmia hintojen kanssa, Citymartketissa vain esimerkkinä viimeisen vuodenaikana ollut useita kertoja kuitissa eri hinta mitä hyllyssä lukee.

      Ja taas tänään ostin Oranssin ED energia juoman jonka hintaa he ovat laskenneet 2.80e --> 1.99 pysyvästi, muutaman kerran sitä tullut jo ostettua ja hinta ollut jotenkuten oikein ( ovat muistaakseni lisänneet 1.99 lisäksi 0.15e pantin joten = 2.15 vaikka pitäisi sisältää pantin ja tätä tapahtuu usein juomien kanssa) , mutta tänään veloittivat sen 2.8e vaikka hyllyssä lukee 1.99e. eli mitä ihmettä... jos he ovat myyneet sitä juomaa "oikealla" hinnalla minulle jo 2-3 kertaa ja nyt yht äkkiä väärällä hinnalla niin sen täytyy tarkoittaa mitä luultavimmin että joku on tarkoituksella nostanut hinnan takaisin 2.8 euroon koneella.

      Ja citymarket aina pyöristää ylöspäin, olen laskenut laskimella ja verrannut Prismaan, prisman hinnat ollut sentilleen oikeat eikä ole mitään pyöristelyä ylöspäin yms.
      Moneen kertaan olen antanut asian olla cittarissa vaikka kassan vieressä huomaan että veloitettu 0.15e - 2e liikaa mutta tänään käämi paloi kun se tapahtui varmaan 7:nen kerran tänävuonna. Jos tätä tapahtuu ympäri suomen kymmenille tuhansille cittarin asiakkaille joka päivä niin kuukausi tasolla alkaa olemaan jo merkittävää.

      • Anonyymi

        Saman huomannut täälläpäin myös. Mitä sitten tulee alennuksiin, vaikka vasta eka mammuttipäivä, niin kovin kovin vähissä oli taas mm. Costa Rica, joka on taattua houkutuskamaa. On myös varmaan maan pienimpiä Cittareita varmaankin, varsinkin kun osa tilasta vuokrattiin apteekille (ei ole vaikee arvata miksi!), niin entistä ahtaampaan tungettu väkisin CM-valikoimaa.

        Enää ei myöskään ole aiemmin tuttuja kunnon alennuskampanjoita, jolloin samat tuotteet oli koko kampanjan ja niitä myös sai, kun nyt yhdella tuotteella ale voi olla vain päivän pari, ja käytännössä pian pitää hakee, jos meinaa saada. No tämänkin syy on selvä, asiakkaat ovat alkaneet ns liian hyvin hyödyntään niitä!

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe