Citymarket huijaa tarjoustuotteissa.

huijjaavat tarjouksi

Olen huomannut tämän moneen kertaan. Eli myydään tarjoksella tuotteita, mutta kuitenkin veloitetaan siitä kassalla normaali hinta. Taas tänään euron päivät ja monesta tuotteesta veloitettiin normaali hinta. Toinen on sitten sellainen, että nämä tarjoustueet loppuu keksen. Nyt niitä kyllä oli tarpeeksi

21

1392

Vastaukset

  • Ne huippuhyvät tarjoukset on ns. sisäänheittotarjouksia joilla saadaan asiakkaat liikkeelle. Niissä tarjouksissa yleensä lukee rajoitettu erä tai vastaavaa. Kyseessä on silloin rajoitettu erä, eli tuotteiden loppumista on turha alkaa valittamaan ellet ole ollut tarpeeksi nopea liikkeissäsi. Ei tarjoustuotteita voida tarjota loputtomasti vaan rajansa niilläkin on.

    Olen ollut kaupan alalla (kassalla, osastoilla yms yms.) kolme vuotta ja aina jaksaa ihmetyttää ihmisten valitukset. Lehdessä on lukenut "tuote x nyt huippuedullisesti hintaan y. Erä! Tarjous voimassa to-su." Sitten sieltä saapuu joku Pirkko heiluttaen tarjousta nenäni edessä ja huutaa että miksi voivat olla loppu ku tarjous on vielä voimassa?! Niinpä niin... siinähän luki tosiaankin se erä eli jos tuotteet loppuu vaikka tarjous olisi voimassa niin se on sitten iso "voi voi". Opetelkaa lukemaan ja ymmärtäkää että me kassatkin ollaan ihmisiä joita voi kohdella ystävällisesti. Niin se metsä vastaa niin ku sinne huudetaan...

    • Kassojen vika ei ole periaatteessa mikään vika, joka kaupasta löytyy.

      Paitsi jos ei osaa olla ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen.

      Itse huomasin tarjouksen koff-keskioluesta. Tölkki oli silloin jotain 0,87 eur.

      Otin siitä vierestä sit sellaisen 8 pakkauksen ja hinnaksi tulikin jotai 9,90.

      Huomautin kassalle, että mun siis kannattaa purkaa tämä pakkaus, niin saan sen halvemmalla.

      Kassa näytteli todella hyvin tilanteen ainutkertaisuutta ja sitä, että miten tämä on mahdollista...


    • cittarikokemus kirjoitti:

      Kassojen vika ei ole periaatteessa mikään vika, joka kaupasta löytyy.

      Paitsi jos ei osaa olla ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen.

      Itse huomasin tarjouksen koff-keskioluesta. Tölkki oli silloin jotain 0,87 eur.

      Otin siitä vierestä sit sellaisen 8 pakkauksen ja hinnaksi tulikin jotai 9,90.

      Huomautin kassalle, että mun siis kannattaa purkaa tämä pakkaus, niin saan sen halvemmalla.

      Kassa näytteli todella hyvin tilanteen ainutkertaisuutta ja sitä, että miten tämä on mahdollista...

      Klo 15:30 cittariin hakemaan tarjous lihoja. Loppunneet tietysti, jos on rahaa mainostaa tarjoustuotteita, niin tavaraa pitäisi varata niin että riittää...


    • cittarikokemus kirjoitti:

      Kassojen vika ei ole periaatteessa mikään vika, joka kaupasta löytyy.

      Paitsi jos ei osaa olla ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen.

      Itse huomasin tarjouksen koff-keskioluesta. Tölkki oli silloin jotain 0,87 eur.

      Otin siitä vierestä sit sellaisen 8 pakkauksen ja hinnaksi tulikin jotai 9,90.

      Huomautin kassalle, että mun siis kannattaa purkaa tämä pakkaus, niin saan sen halvemmalla.

      Kassa näytteli todella hyvin tilanteen ainutkertaisuutta ja sitä, että miten tämä on mahdollista...

      Kaljat Kauppiiaan vastuulla ja elintarvike puoli CM : ssä hoidettu kautta aikojen vähän huonosti. Tarkkana vaan kassalla ;)


    • " Olen ollut kaupan alalla (kassalla, osastoilla yms yms.) kolme vuotta ja aina jaksaa ihmetyttää ihmisten valitukset. "

      Ehkäpä oletkin väärällä alalla. Itse olen ollut kaupassa töissä n. 20v. nyt olen ollut pois yli 10v. Siihen aikaan jos tavara loppui kesken asiakas sai lappua vastaan ko. tuotteen myöhemmin tarjoushintaan.

      Itse en citymarketissa käy , kuin 1-2 krt/vuodessa jos sitäkään.
      Mutta paikallinen K-market on lähellä ja siellä käyn sillointällöin, mutta tarjousten löytäminen on lähes mahdotonta, koska niistä kertovia lappuja ei ole laitettu tai jos on ei TAVARAA OLE.
      Hulluin tapaus oli joulukinkun ostaminen, lihamyyjä EI VOINUT LAITTAA HINTAA, koska kassa kuulemma tietää ! Mutta sanoi sen kyllä minulle.
      No menin kassalle, kassa (nuorehko nainen ) soitti lihatiskille sanoen: Mitä tämä läskinpala tms. maksaa ? No hinta oli jo nousut n. 2€ /kg siitä, minkä hän mulle hetki sitten sanoi.

      Eli kallistun sille kannalle, että tämä sisäänheitto politiikka ei kauan vedä, itse ainakin äänestän jaloillani. Ostan tuoteeni sieltä mistä ne saa oikeaan hintaan, ilman kerjäämistä.


  • Kuukauden plussakorttitarjoukset ovat silloin tällöin lopussa CM:ssa ja se harmittaa, kun asun pirkän ajomatkan takana. Kerrankin lähdin hakemaan tarjousliivejä ja kävelykenkiä, kumpiakin löytyi, mutta ei sopivan kokoisia. Joten turha reisu sekin.

    • pitää olla rahaa kun menee K-Kauppaan / saa huonoa ja hidasta palvelua


  • Monet citymarkettien "tarjoukset" saa Prismasta normaalihinnoin halvemmalla.

    • Kävin tänään Linnainmaan citymarketissa.

      Valitettavasti erehdyin ostamaan "tarjoustuetteita" hyllyn reunasta löytyvien lappusten perusteella. Tarjoustuotteissa ei ole mitään valitettavaa vaan siinä, että kassalla se alennustuote olikin normaalihintainen.

      Kun Linnainmaan citymarketissa ei vaivauduta poistamaan vanhentuneita tarjouslappuja, niin tuote pitäisi myydä sillä hinnalla siihen asti kun virheellinen tarjouslappu on poistettu.

      Miksi ihmeessä käydä kaupassa, jossa tarjoustuotteet eivät ole tulleet kauppaan tai ne ovat loppuneet. Tarjouksen mentyä niitä tarjoustuotteita on vanhentuneen tarjouslapun kera, mutta kassalla tuotteeseen tuleekin normaali hinta. Asiakkaan on kovin vaikea tietää, milloin kyseessä on todellinen alennuslappu ja milloin hyllyn reunaan unohtunut roska. Olisi huomattavasti helpompaa kun kaupassa vanhentuneiden lappujen poistaminen ja muuttuneiden hintojen laittaminen hyllyn reunaan kuuluisi jonkun työtehtäviin.

      Linnainmaan citymarketin tuotteiden hinnat nousevat "jonkun toimesta", ja kaupassa ei yksikään ainoa henkilö tiedä, että joku "jossain muualla" on "kenellekkään asiasta mainitsematta" nostanut kassakoneille tulevia hintoja.

      Kauppias hyötyi jälleen kerran muutaman euron ja minä kävelen vastaisuudessa vielä useammin Prismaan.

      Kyseisessä citymarketeissa on todella vakavia toimintatapa ja johtamisongelmia. Taitavat laskea, että harvat viitsivät palata kauppaan valittamaan, mutta kovin on lyhytnäköistä toimintaa.

      Muutamia kertoja olen huomannut virheen jo kaupassa ja mennyt infotiskille, mutta kun asiakaspalautteen vastaanottaminen on törkeän ylimielistä, niin ei sitä asiallista palautetta edes viitsi antaa.

      En siis valittanut kauppaan, mutta netissähän tietoa voi jakaa ihan hyvällä mielellä, koska kauppiasta ei näytä kiinnosta epäkohtien korjaaminen. Pitäkööt rahat ja kaupan päälle saa minulta negatiivista mainosta.


  • Lisäksi ne tarjouksen umpeuduttua myntiin ilmestyvät tarjoustuotteet vetelevät viimeisiä myyntipäiviä, mikäli kyseessä on helposti pilaantuva tuote.

    Kuinkahan monta kertaa olen lähtenyt Linnainmaan citymarkettiin ostaakseni lohta tarjouksesta ja hyllyt ovat aina olleet tyhjinä. Päätin etten koskaan osta citymarketista kalaa - olisikohan muutkin asiakkaat tehneet saman päätöksen kun tarjouksesta huolimatta hyllystä löytyi lohta.

    Linnainmaan Citymarketissa on usein jäätelöä tarjouksessa ja kassalla hinta onkin normaali. Kun olen muutamia kertoja haksahtanut tähänkin vipuun, niin päätin etten koskaan osta Linnainmaan citymarketista jäätelöä.

  • Menin ostamaan Citymarketista kevyt untuvatakkia,kun tuli iso mainos
    kotiin.Kaupasta ei löytynyt plusmallistoa, vaikka mainoksessa luvattiin.
    kysyessäni myyjältä, missä mahtavat olla.Myyjä vastasi että ne myytiin
    normaali hinnalla jo ennen tarjousta.Että sillain.

  • cittarissa todellakin kannattaa AINA tarkistaa kuitti, sillä alati tarjoustuotteet tulee koneelta norm.hintaisina..olen monesti kassalla asiasta sanonut ja ovat olleet tietoisia kyllä ongelmasta, mutta asialle ei näköjään tehdä mitään.Oisko joku ylemmän tahon kusetusjuttu!?

  • Nuo citymarketin omat kirjoittajat voi jättää omaan arvoonsa. Kyllä taas vitutti kun kävin tuossa huijaripaikassa. HERKKUPAISTI näytti ihan ulkofileeltä kun oli paketissa ja sotkettu mausteliemellä niin ettei voi erottaa mitä on. Ja jumalauta Niin läskistä kasleria kun olla voi - MILLOIN KASSLER ON MUUTTUNU HERKKUPAISTIKSI? Sinne kun menee tulee aina ostettua turhaa sössöä, lasku vaan ihmeellisesti kasvaa. Ja ne tarjoukset - aina kaksi hintaan se ja se, kun laskee yhden hinnan se on suurempi kuin muualla, mutta niin vain monet menee halpaan - minäkin joskus. Ihme kun ei ole Tarjous: " Kaksi kolmen hinnalla!" Kyllä pelin pitää olla reilua ja rehellistä, eikä mitään silmään kusetusta, kyllä taas kestää kuukausia ennen kun sinne menen.

  • Shittari on todellakin aino kauppa, jossa kuitti pitää syynää läpi ostosten jälkeen, pelkkää virhettä...

    ISOILLA MAMMUTTIMARKKINOILLA ON AINA pienet tuote-erät. Parempi kuvaus olisi mikro markkinat: tule katsomaan joskos sinulle riitää tarjouksia, yllätyt! hahahhhaaa

    Toisaalta en ole siellä enää asioinnut näiden syiden takia.

  • Minulle on käynyt kymmeniä kertoja samoin. Siis on vain olevinaan tarjouksessa, mutta kassan jälkeen kun tarkastat kuitin niin huomaat että maksoita aivan täyden hinnan. Läheti kauppiaalle postia, jossa totesin että en häiritse heidän "vilpillistä kaupantekoa".
    SE ON VARMA ETTÄ PYSYN PASKOISTA KAUKANA.

  • Ei voi olla pelkkä erehdys, että viikon aikana 3:n eri tuotteen "tarjous" veloitettiin täysin normaali hinnalla, kassa soitteli johonkin, siinäpä olin jonon tukkeena yli vartin.
    Hinta korjattiin, mainitsin että teillä on sitten myyty koko päivän tarjoustuotetta normi hinnalla. Eipä ollut tapahtunut hintakorjausta kun saman tuotteen hain seuraavana päivänä, edelleen normaalihinta, taas sama soittelu.
    No sitten broilerin koivet, otin valokuvat ja laitoin valmistajalle, päälle päin paketti näytti ihan ok, nosti koivet pois, en koskaan ole nähnyt niin järkyttävää määrää sitä valkeata rasvaa ja nahkaa, täysin putsaamattomat, hyvin piilotettu koipien alle.
    Nyt ostin n. 3-4 vkoa sitten pakattua possun kassleria, oli tarjouksessa 3.95/kg, haju oli sanoinkuvaamattoman järkyttävä kun paketin avasi, se lemu joka pössähti sieltä kuuluu veskiin.
    Pesin kylmän veden alla, ei mtn vaikutusta, koko koti haisi sille ittelleen tuuletuksista huolimatta, ei ollut muuta vaihtoehtoa kun lähes 2 kg viedä roskiin.
    Nyt näkyi samainen kassler olleen tarjouksessa, kyllä oli kunnon hajushokki, oli ostettu Jumbosta.
    Cittari saa pitää "tarjouksensa", haisevat lihansa, harvakseltaan muutoinkaan olen siellä enää käynyt.

  • Citymarket myy juuri alennuksella mm. Kismettejä ja Sisuaskeja. Kismettien hinta tarjouksessa on 10e/kg, jolla niitä on myyty jo vuosia ja Sisujen askihinta on 1,10e, joka ei ole edes tarjoushinta vaan normaali. Lidli myy niitäkin alle euron aski.
    Pelkkää kusetusta joka "tarjous".
    Samat tuotteet saa muualta halvemmalla kuin noiden tarjouksista.

  • Oli ilmoitus lehdessä 3 tuotetta tarjous hintaan 10 € ! Ostin kun kotona tarkistin kuittia ,jossa oli muitakin tuotteita ,ihmettelin oli veloitettu nuo kolme jokainen erikseen eli 3 x ovh hinta eli yli 20 € !
    Kun kävin kuittia lävitse ,olin ostanut poisto tuotteita 2 kpl joissa oli keltainen lappu . Miinus 30 x % !
    Ei ollut huomioitu sitä ,No ajoin ao liikkeeseen ( Citymarket) jossa oli asiakaspalvelu info ,jonotuksen kautta ynseä toimihenkilö selvitti kuitin tietoja ! Tuo 30 % unohdus oli kuulemma koneen syy ,kassa ei ollut huomannut alennus lappuja , ja kone ottaa silloin täydenhinnan ? Sitten tuo yli 10 € unohdus oli jäänyt kamppanja tarjous laittamatta koneelle ,vaikka oli ilmoituksen etusivulla ! Pyysin tavata kauppiasta ,ei onnistu ilmoitettiin , jätin soitto pyynnön ,ei ole soittanut ,kirjoitin Keskelle palautteen ,ei ole vastattu ! Eli niinkuin eräät aiemmin kirjoittaneet ovat maininneet ,onko tämä jopa tahallista ,ja kun käry käy ,on hankala tunnustaa virheitä , ainakin näin koin asian .Tänään vielä ärtymystä lisäsi , kun luin tuon Reino tossujen kohtalon , kun Citymarket johto , osaltaan aiheutti yrityksen konkurssin ja nyt uusi omistaja on viemässä valmistusta ulkomaille ja Lieksassa 20 työtöntä ! Päätökseni on ostan mittarista vain tarjous tuotteet ja tarkistan kuitin ! Muualta saa jopa halvemmalla .

  • Kannattaa katsoa myös tuotteen päiväys. Joskus nämä "euron tuotteet" ovat olleet tuotteita , missä päiväys on ollut päivän tai parin päästä...

  • Kun olin kirjoittanut tuon kertomuksen 18.4 2019 cittari käynistä ja ei soittoa eikä vastausta ,kirjoitin tuon tänne , sitten sain kauppiaalta vastauksen ,jossa hän toteaa , heillä on moni asia mennyt pieleen.
    No myös hän totesi että käyvät asiaa läpi henkilökunnan kanssa ,toivottavasti noita tavara ja palvelu virheitä ,saavat korjattua ! Tuli kyllä mieleen eihän vaan ole myös katteen nostamista taktiikkaa ,niin kuin jo jotkut ovat täällä epäilleet ,ei uskoisi että olisi varaa tehdä näin , ja toiseksi tuli mieleen onko samaa ajatusta kuin hoitoalalla ,vähän henkilöstöä ja mahdollisimman suuri voiton hakeminen!
    Pääasia on itselleni on että tarkistan aina kuitit ja osaan myös vaatia asiallista palvelua ,onhan onneksi muitakin kauppoja mm kietoi ja Prisma ,niidenkin kanssa pitää olla tarkkana , voipi olla samoja ongelmia !

  • Piti olla on muitakin kauppoja mm Lidli ,no virheitä sattuu , uusi kaupan virhe tuli vastaan kun k -marketissa jäätelö oli poisto hinnoiteltu 3 € prk ostin kaksi eri lajia ,hinta lapussa toisen hinta oli kyllä 3 €, mutta toisen hinta 5.75 ,eli normaali hinta ,onneksi tarkistin kuitin ,selitys oli ,että koneelle oli laitettu pv määrä , jonka mennessä olettivat erän tulleen myydyksi? No opin ainakin yllä mainituissa jäätelö ostoksista ,sen että kuitin tarkistus voi säästää vuositasolla , jopa satasia ,että tuntee tulleensa kylläkin huijatuksi , jopa se ,että ei kaupan tahot ole kovinkaan anteeksi pyytäviä ,syytetään " konetta" !

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.