Olen opiskelija ja syksyllä pitäisi alkaa etsimään harjoittelupaikkaa. Yhtenä vaihtoehtona on terveyskeskuksen vuodeosasto. Minkälainen paikka se on ? Kokemuksia ?
Terveyskeskuksen vuodeosasto
25
1358
Vastaukset
- Tervetuloa
ikaalisten terkkarissa henkilökunnalle on tärkeämpää pelata keskenään korttia kuin potilaiden hoito. Eli jos haluatte saada helpon työn, niin eikun sairaanhoitajan tutkintoa tai lähihoitajan tutkintoa opiskelemaan ja sitten vaan terkkariin pelaamaan työkaverien kanssa korttia ja palkka juoksee.
- Tervemenoa
Vuodeosasto on vankila jossa ihmisä vahditaan kuin rikollisia. Vapaalle lasketaan vain vartijoitten seurassa.
Lääkkeitä syötetään terveille.
Sinne lähetetään ei toivotut henkilöt.
Kaikki siksi että yläluokalla elämä olisi kuin paratiisissa. - Raskas työsarka
Vuodeosastolla on nykyään kaikista akuutimmat hoitoa vaativat potilaat. Potilat lähetetään jo puoliterveenä takaisin kotiinsa paranemaan, tällöin hoito on lähinnä avohoitoa. Täytyy ola todella sairas, että pääsee vuodeosastolle hoitoa saamaan.
- ei, juu
Terveyskeskukseen hoitoon päästäkseen täytyy olla melko terve ja hyväkuntoinen, että jaksaa taistella sairautensa hoidosta. Tämä voi olla kaikkein sairaimmille ylivoimaista. Jo pelkän lääkärinajan saaminen vaatii kovaa kuntoa ja määrätietoisuutta, jota harvalla sairaalla on..
- sairaan kaveri
Jokunen vuosi sitten kaverini oli hoidossa siellä vuodeosastolla, kun sinne yritti soittaa esim. Salattujen elämien aikaan, puhelin tuuttasi varattua koko ajan. Hoitajat olivat nostaneet luurin pöydälle, että saivat keskittyä telkkarin katseluun rauhassa
- Hyväveliverkosto
Hoitohenkilökunnan vaihtaminen työhönsä sitoutuneisiin ja motivoituneisiin auttaisi varmasti,eikä hyvä ammattitaitokaan olisi pahitteeksi. Jos työntekijät aina valitaan sullemulle periaatteella,tulos on tämä!!!!
- Mutustellaan nappeja
Jos sinulta puuttuu joku vahva lääke, niin katukaupassa on aika paljon erillaisia lääkeaineita myytävänä, ei ne ole hinnallakaan pilattuja, jos tarviit hidastavaa niin suosittelen opiaatteja ja jos piristävää niin esim. amfetamiini on kova sana, ei ne hinnallakaan ole pilattu, yleensä saa aika priima kamaa
- luonnollistapoistuma
Tai sitten vedät vaan ittes jojoon..
- soraa silmässä
Sen verran tiedän, että asioilla on aina kaksi puolta. Ja yksi puoli on se, että
monessa hoitopaikassa on henkilökuntaa liian vähän ja se vähä on kyllä
kovin stressaantunutta työpaineensa kanssa.
Ja sekin on totta , etteivät kaikki hoidettavat vallan mukavia ole.
Myöskin sen olen havainnut, että useimmiten pahimmat valittajat ovat niitä,
jotka eivät omista vanhemmistaan ole mitään välittäneet.
Liekkö omantunnon hoitoa se, että valitetaan kaikesta mahdollisesta ja
vaaditaan sellaistakin mitä on mahdotonta toteuttaa - vaippapeppu
"Hoito" henkilöillä on ainakin ihan puhdas omatunto.
Täysin käyttämätön.
Tirsk! - kakkavaipat
Mitäs jos rupeais käyttään sitä omaatuntoaan?
Kuluisko se siitä? Likaantuisko kovasti..? - alapesu
Kaikille tähän ketjuun kirjottaneille tekisi hyvää tehdä vaikka yksi työvuoro lähihoitajan töitä. Muuttuisi ääni kellossa.
- siperia opettaa
Mitäs vikaa lähihoitajan tehtävissä?? Ammatinvalinta kysymys!! Nyt olikin kyse työhönsä tympääntyneistä työntekijöistä, ja niistä jotka päivät päästänsä hakkaa korttia ja vahtaa salkkareita työajalla. Vaihda ammattia tai työpaikkaa jos olet niin leipiintynyt työhösi.
- HALOO PAHVI
Onko lähihoitajan työ sellaista,että se oikeuttaa työajalla kortinpeluun ja salkkareiden katselemisen telkusta????
- Haloo Teräs
Tottakai jos vaikka vaan päivystetään puhelinta tai ollaan yökkönä.
- Ässä hai
Meitä oli viimeyönä kuusi jotka pelas korttia paras pokka kierros oli 120 egee.
- työtön lähihoitaja
Jee ja eiku joukolla terkkariin "duuniin"
- hoitaja3
Voi jjuukeli, mitä paskan jauhamista näillä palstoilla on. Menkää kuulkaa itte kokeilemaan, mitä on olla terkkarin vuodeosastolla töissä, niin loppuisi tämä jauhaminen. Hävetkää!!!!!!!
- sykiatri
Joku on vissiin ollu siä töis ku "tiesi" kertoa kortinpeluusta ja jokunen hoitsu ihan itte kehuskeli pelisaldoillansa. Jutuissa tuppaa oleen aina vähintää totta toinenpuoli tai ainakin asiat siinneppäin. Mikä siä mättää siä terkkarin vuodeosastolla? Niin makaa kuin petaa,ihmissuhteet töissä pelaa hyvin kun omat asia kotona on kunnossa!!!
- Erikoislääkäri
Hohhoijaa täytyy antaa tuplana lääkitys saa katsoa emerdalen rauhassa.
Tästä ei enään hommat parane. - Amor rella
Niin klassista
Sitähän varten moni hoitsu siihen vaippojenvaihtoduuniin ryhtyy kun ei rahkeet riitä muuhun mutta ajatellaan että ehkäpä sitten saadaan joku lääkärimies edes iskettyä. Harvoin. Yleensä akateemiset miehet valitsee akateemisen naisen jonka kanssa voi keskustellakin. Ei vaan jyystää. Sairaanhoitajat sitä paitsi eivät pidä kovin hyvää huolta ulkonäöstään, vuorotyö kai vanhentaa ja läskistää ennenaikaisesti. Eli älä turhia toiveita elättele vaan hanki oman tasoisesi mies. t. lekurimies- Anonyymi
Kumpa siellä osaittaisiin edes vaipan vaihto, vaikka on aiheutettu tilanne siihen, pitämällä virtsakatetria koko sairaalassa olon ajan, josta tulee tulehdus, sekä henkilön virtsanpidätys kyky loppuu, josta seuraa että virtsa tulee ettei reakoi itsekään siihen, joka on aiheuttanut juuri vaippoihin menon, jonka jälkeen aletaan laskea kuinka kallista on tämän henkilön hoito. alapään pesu hoidot täysin alaarvoiset, kyllä pitäisi lähi omaisten, sekä yhteiskunnan puuttua asiaan, on sentään ikänsä maksanut veronsa omaan kuntaan mutta saa lähteä ennenaikaiseen hautaan.
- Anonyymi
Ja muuttiko sote mitään? Kiire vaan kasvanut...
- Anonyymi
ja nyt loppuu koko toiminta
- Anonyymi
Eipäs tarvi enään valittaa sairala oloista Ikaalisissa..valittajatkin pääsevät esim.hämeenkyröön tai jonnekin muualle jossa ei ehditä tämän
Enempää antamaan hoitoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579