joo eli oon n. 150cm pitkä ja painoa on 40kq oisi kaksi shettistä ja ne on aika isoja shettiksiksi ja ajattelin että voinko vielä mennä niillä:) ?
Vastaukset 15
- emuli:)
vastatkaa pian olisi vähän kiire;)
- shettis2
kyllä minun tietääkseni voit!
kiitos vastauksesta:) lisää?
- shetuuuu
mäki oon 150 ja painan 40kg haluisin kans tietäää!!!!! :DD
Kyll kait me voidaan viel;)
- shetuuuu
:D
- No Mä
MOi!
Ooon 149cm pitkä, ja painan n. 45 kg. voinko vielä ratsastaa shettiksellä 2-4 kertaa viikossa? - jiinuskeli
Mä oon jotain n. 150cm kans ja painan 40kg ja haluaisin myös tietää (:
- lkjhgfooo
No Mä: mun mielest voit jos shetu on iso mut pienillä ei kannata
- Shettikset<3
Entäs minä?
Oon 12v, pituutta löytyy 152cm, painoo 35kg.
Shettiksen säkäkorkeus on 100cm. Puoli tuntia, kaks kertaa viikossa, esteitä, puomeja ja koulua.
Voisinko siis mennä, vai ottaako paino/pituus vastaan?- Shetut <3
Sen kyllä meet :D Kerta et sen enempää paina ni voit kyllä mennä mutta pituuden puolelta juu mutta suosittelisin että ilman satulaa koska muuten jalustimet ovat liian alhaalla ponin säkään verrattuna!!
- helppari1
kaikki te voitte! shettiksen painoraja 45-50kg, riippuu kuitenkin ponin koosta.
- alottaja2001
Kiitos kaikille=)
- sesuu
Vooithan sä vielä jos pituus ei sua itseäs häiritte :-)
- Shetgirl
Voit, Painoraja on n.50kg ja pituus n.160. Olet juuri sopiva, mutta et enää pitkään..;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761059- 42774
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34482- 23468
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425- 37423
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393