joo eli oon n. 150cm pitkä ja painoa on 40kq oisi kaksi shettistä ja ne on aika isoja shettiksiksi ja ajattelin että voinko vielä mennä niillä:) ?
voinko vielä ratsastaa shettiksella? :)
15
109
Vastaukset
- emuli:)
vastatkaa pian olisi vähän kiire;)
- shettis2
kyllä minun tietääkseni voit!
kiitos vastauksesta:) lisää?
- shetuuuu
mäki oon 150 ja painan 40kg haluisin kans tietäää!!!!! :DD
Kyll kait me voidaan viel;)
- shetuuuu
:D
- No Mä
MOi!
Ooon 149cm pitkä, ja painan n. 45 kg. voinko vielä ratsastaa shettiksellä 2-4 kertaa viikossa? - jiinuskeli
Mä oon jotain n. 150cm kans ja painan 40kg ja haluaisin myös tietää (:
- lkjhgfooo
No Mä: mun mielest voit jos shetu on iso mut pienillä ei kannata
- Shettikset<3
Entäs minä?
Oon 12v, pituutta löytyy 152cm, painoo 35kg.
Shettiksen säkäkorkeus on 100cm. Puoli tuntia, kaks kertaa viikossa, esteitä, puomeja ja koulua.
Voisinko siis mennä, vai ottaako paino/pituus vastaan?- Shetut <3
Sen kyllä meet :D Kerta et sen enempää paina ni voit kyllä mennä mutta pituuden puolelta juu mutta suosittelisin että ilman satulaa koska muuten jalustimet ovat liian alhaalla ponin säkään verrattuna!!
- helppari1
kaikki te voitte! shettiksen painoraja 45-50kg, riippuu kuitenkin ponin koosta.
- alottaja2001
Kiitos kaikille=)
- sesuu
Vooithan sä vielä jos pituus ei sua itseäs häiritte :-)
- Shetgirl
Voit, Painoraja on n.50kg ja pituus n.160. Olet juuri sopiva, mutta et enää pitkään..;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352210
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871799Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711703Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081576- 561292
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1781145- 571127
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942331077Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067