Mitenkä tämä vaikuttaa vai vaikuttaako?

Täysuuno

Olen nuori mies ja neitsyt - horoskoopiltani.

Jotkut naiset jotka horoskooppeja harrastavat kysäisevät merkkiäni, joskus annan rehellisen vastauksen, joskus en: vaikka antaisin joka kerralla vastaukseksi eri merkin, niin useimmat tokaisevat että 'joo, olet ihan leijonan kaltainen'' tai ''oisin arvannut että olet jousimies'' tms. En siis pahemmin itse *vakaumuksella* mitenkään usko horoskooppeihin...

Muutama ilta sitten yksi suloinen tyttö puoliohraisesti tiedusteli horoskooppiani kahvipöydässä, ja oli aivan järkyttävissä fiboissa kun vastasin olevani merkiltäni neitsyt. Miksi?
Oliko hän lukenut jotain aamulehtien horoskooppi ilmoituksia ja saanut niistä päähänsä jotain? Vai onko neitsyt-merkkiset horoskoopiltaan olevat miehet jotenkin erikoisia?

1

177

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapu-ystävä

Olet ilmeisesti hyvin mielenkiintoinen (ja/tai näköinen) nuori mies, koska tytöt sinulta kyselevät horoskooppimerkkiä!
      Nouseva merkki (joka nousee syntymähetkelläsi horisontista) vaikuttaa ulkoiseen olemukseen ja muutenkin paljon. Se on ikäänkuin "toinen puoli" sinusta. Jos olisit esim. nouseva Jousimies, sinussa on sekä Jousimies-tyyliä että Neitsyttä.
      Ehkä tuo suloinen tyttö on itse merkiltään sellainen, että hänelle "suositellaan" Neitsyt-miestä tai hän on kuullut toisilta positiivisia asioita Neitsyestä.
      Neitsyt-miehet ovat omalla tavallaan erikoisia, mutta ehdottomasti positiivisesti, ainakin minun mielestäni.
      Ole vaan rohkeasti oma itsesi ja kerro oikea merkkisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1388
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      330
      1316
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1102
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      998
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      981
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      930
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      792
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      787
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      70
      633
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      627
    Aihe