Mitä framewörkkiä käytätte? Bootstrappia? Foundation?
Paras framewörkki?
5
286
Vastaukset
- fsdfsdsdsdfsdfdssdds
tämä css palsta ei liity siihen peliin vaan kotisivujen tekemiseen ja sen tyylitiedostoon .CSS.
Ehkä olet väärällä palstalla?- FooBarHelloWorld
Ehkä sinäkin olet väärällä palstalla jos et tiedä mitä tarkoittaa framework, mikä on Bootstrap tai Foundation :)
- EiFrameworkeille
Itse en ainakaan käytä mitään pohjia, vaan kirjoitan HTML- ja CSS-koodit kokonaan itse. Lopputuloskin on usein siistimpi.
- 15+18
Tuo on osapuilleen yhtä fiksua, kuin että joka kerta kun laittaa ruokaa aloittaa rakentamalla uuden keittiön.
- Ei väliä
Bootstrap vs Foundation on sama kuin LESS vs SASS. Toki bootstrapin saa Sassina myös, mutta sitä ylläpidetään ihan harrastelijavoimin.
Itse olen tykästynyt Foundationiin. Makuasioita. Pieniä vivahteita. Bootstrapilla on parempi tuki näkövammaisille jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873647
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1881436- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.322999- 45907
- 96879
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os79874Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852