Kumpi on parempi kun kyseessä on noin tuhan neliön tontti ja vierustaa on kohtalaisesti ja pientä puustoa.
Pystyiskö koristevadelmat katkaisemaan trimmerillä? Itse olisin pienen polttomoottoritrimmerin kannalla mutta onko niissä liikaa painoa ?
Polttomoottori vai akkutrimmeri
12
4202
Vastaukset
- 14,4 V
Akkutrimmeri on fiksu työkalu, mutta älä osta 14,4 voltin akulla.
18 voltin li ion akku kestää noin 20 minuuttia, ajosta riippuen ja jos hankkii vara'akun laite on varsin näppärä.
Hinta kipuaa helposti 200 € :n yli, merkistä riippuen, mutta on fiksu työkalu?- juupasenjuu1
Akun kesto ei ole kiinni volteista vaan amppeereista.
- pörrääpörrää
Ei kannata pelleillä akkuhärpäkkeiden kanssa. 100e pintaan saa hyviä 25cc polttomoottoritrimmereitä, joilla homma sujuu. Eivät ole edes raskaita kanniskella.
- bensa trimmeri
normaali kevyt raivaussaha Stihl, johon saa erilaisia teriä,raivausterä,kolmio,ja normaali pyöreä ja siima. Valjaiden kanssa nämä kevyet sahat on mukavampia kuin mitkään muut.
Sitten on pelkkiä pieniä polttomoottoritrimmereitä , ne on erittäin kevyitä hiljaisia ja tehokkaita. Meillä on Partner Colibri merkkinen jossa siima. .Vie todella vähän polttoainetta.
en vaihtaisi koskaan mihinkään akulliseen leikkikaluun.
Akut vanhenee ja maksaa paljon,joudut latailemaan ja on tehoton.Trimmeri painaa painaa paljon - Maailmapelastuu
Akkusähkö ei haise, eikä tahraa käsiä, kuten polttoaine härpäkkeet.
Itsekkin aion siirytä akkuketjusahaan, vaikka talven polttopuita kuluu useampi kymmenen mottia.- Anonyymi
Vai että useampi kymmenen mottia. Sinulla taitaa olla puulla lämpiävä kerrostalo. Minulla kuluu vuodessa suorasähkötalossa klapeja reilu 3 PINOkuutiota saunan ja talon lämmitykseen.
- MITÄ SITTE
MITÄ SITTE Meil on jopa lehtipuhallin polttomoottorilla ja se tuatiin kaatopaikalta eikä mitään vikaa paitsi puhallustorvi täys lehtiä eli tukossa!
Itselläni on Stigan akkutrimmeri ja hyvin riittää isollekin pihalle , ei ole akku tyhjentynyt vielä kartaakaan .
- nuukajussi
Minä olen polttomoottorivehkeiden kannalla. Ei tarvitse leikkiä johdon tai akkujen kanssa. Uudet akut maksavat lisäksi monesti lähes saman kuin uusi kone akkuineen.
Toki polttomoottorivehkeitä pitää huoltaa. Pieneen tarpeeseen voi akku- tai sähkökonekin riittää.
- tontti5040m2
lapset leikkikööt leluilla, miehet tekee OIKEITA töitä polttislaittein.
'ja tämä on tosi.- nuukajussi
Tämä on totta. Itse naureskelin omakotitaloon muuttaessani naapurin papalle joka pöristi polttomoottorikoneillaan puutarhassaan. Sittemmin olen luopunut akku ja sähköleluista ja pöristelen omassa puutarhassani. Naapurin pappa ei tosin pöristele enää.
- Anonyymi
Nostetaan tätä juttua nykyaikaan.
Ilman muuta tuon kokoiselle tontille akkutrimmeri.
Pari akkua, niin pärjää miten pitään vaan. Laturit lataa akun hetkessä täyteen.
Ovat keveitä, näppäriä ja riittävän tehokkaita sekä kestäviä. Meidän 1200 m2 tontilla niittänyt jo 12 vuotta.
Moottorisahaksikin koti tarpeiksi akkusaha. Rakennuksilla ei muita enää näekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057