Kumpi on parempi kun kyseessä on noin tuhan neliön tontti ja vierustaa on kohtalaisesti ja pientä puustoa.
Pystyiskö koristevadelmat katkaisemaan trimmerillä? Itse olisin pienen polttomoottoritrimmerin kannalla mutta onko niissä liikaa painoa ?
Polttomoottori vai akkutrimmeri
10
3891
Vastaukset
- 14,4 V
Akkutrimmeri on fiksu työkalu, mutta älä osta 14,4 voltin akulla.
18 voltin li ion akku kestää noin 20 minuuttia, ajosta riippuen ja jos hankkii vara'akun laite on varsin näppärä.
Hinta kipuaa helposti 200 € :n yli, merkistä riippuen, mutta on fiksu työkalu?- juupasenjuu1
Akun kesto ei ole kiinni volteista vaan amppeereista.
- pörrääpörrää
Ei kannata pelleillä akkuhärpäkkeiden kanssa. 100e pintaan saa hyviä 25cc polttomoottoritrimmereitä, joilla homma sujuu. Eivät ole edes raskaita kanniskella.
- bensa trimmeri
normaali kevyt raivaussaha Stihl, johon saa erilaisia teriä,raivausterä,kolmio,ja normaali pyöreä ja siima. Valjaiden kanssa nämä kevyet sahat on mukavampia kuin mitkään muut.
Sitten on pelkkiä pieniä polttomoottoritrimmereitä , ne on erittäin kevyitä hiljaisia ja tehokkaita. Meillä on Partner Colibri merkkinen jossa siima. .Vie todella vähän polttoainetta.
en vaihtaisi koskaan mihinkään akulliseen leikkikaluun.
Akut vanhenee ja maksaa paljon,joudut latailemaan ja on tehoton.Trimmeri painaa painaa paljon - Maailmapelastuu
Akkusähkö ei haise, eikä tahraa käsiä, kuten polttoaine härpäkkeet.
Itsekkin aion siirytä akkuketjusahaan, vaikka talven polttopuita kuluu useampi kymmenen mottia. - MITÄ SITTE
MITÄ SITTE Meil on jopa lehtipuhallin polttomoottorilla ja se tuatiin kaatopaikalta eikä mitään vikaa paitsi puhallustorvi täys lehtiä eli tukossa!
Itselläni on Stigan akkutrimmeri ja hyvin riittää isollekin pihalle , ei ole akku tyhjentynyt vielä kartaakaan .
- nuukajussi
Minä olen polttomoottorivehkeiden kannalla. Ei tarvitse leikkiä johdon tai akkujen kanssa. Uudet akut maksavat lisäksi monesti lähes saman kuin uusi kone akkuineen.
Toki polttomoottorivehkeitä pitää huoltaa. Pieneen tarpeeseen voi akku- tai sähkökonekin riittää.
- tontti5040m2
lapset leikkikööt leluilla, miehet tekee OIKEITA töitä polttislaittein.
'ja tämä on tosi.- nuukajussi
Tämä on totta. Itse naureskelin omakotitaloon muuttaessani naapurin papalle joka pöristi polttomoottorikoneillaan puutarhassaan. Sittemmin olen luopunut akku ja sähköleluista ja pöristelen omassa puutarhassani. Naapurin pappa ei tosin pöristele enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879