Olen ihmetellyt että miksi nykynuorille ei ole lainkaan halua antaa suuseksiä
takaisin? Nykyinen poikaystäväni sanoi että suihinotto ei ole sama asia kuin pimpin nuoleminen. Olen kysynyt että onko asiaan jotain muuta syytä.
Hän on sanonut että jos ei penis riitä tekemään töitä niin miehessä on vika.
Ja kyllä yleensä saankin orgasmin myös seksin aikana.
Kyllähän sitä silti toivoo että joskus saisi vastapalveluksen takaisin.
Otan itse kyllä mielelläni suihin ja joskus loppuun asti. Edellisistä poikaystävistäni viimeisestä viidestä vain yksi on antanut suuseksiä ja hän oli kaikista vanhin, 27-vuotias.
Syiksi on sanottu esimerkiksi että se on miestä alentavaa yms. Onko näin?
Miksi nykynuoret eivät nuole?
23
1761
Vastaukset
- himonuolija mies
mun mielestä se on loukkaus naista kohtaan jos ei nuole pinppii vaik naine tykkäis et nuollaa,älä alistu imeen ukkos kullii jos se on tommonen tyyppi
- yökyynikko
Aivan täysin totta!
Tosi monet on sanonu että pitäisi olla pesty. No naiset tekee alapesun kuitenkin päivittäin niin ei siinä huumassa ihan pieni pistävyys haittaa, sen nimittäin nuolee nopeasti puhtaaksi. Se maku on uskomattoman kiihottavaa ja samalla kuunnella kun nainen huohottaa ja pää on haarojen välissä ja naama aivan kokonaan märkä mehuista
:) ja nämäkö kutsuvat itseään miehiksi:) Suuseksin pääasiallinen tarkoitus on tuottaa nautintoa ja virittää nainen sellaiseen tilaan että hiekompaa hirvittää:) MInä miehenä nautin suunnattomasti nuolemisesta, eikä se todellakaan ole alentavaa, päinvastoin. Ajatelkaa, mies saa nuolemalla hallita naista, hänen laukemistaan, härnäillä niin että nainen suorastaan rukoilee saadaksekseen miehen sisäänsä, jne:)
Teille nuolemattomille miehille sanon, ette tiedä mitä menetätte:) kun te härnäätte naisen oikeaan kiihkoon, niin se ei todellakaan ole teiltä pois, päinvastoin:)- Slick2
Ei se oo mies eikä mikään jos ei pillua suostu nuolemaan.
Minä ainakin jopa vaadin sitä!
tonque1 tässä edellä puhuu täyttä asiaa, mikä valtti tuo nuoleminen onkaan. En tajua aegean pointtia tai arvailua syyksi siihen miksi nuoret eivät nuole? Varsinkin jos on epävarma ja vastassa on kokeneempi nainen... Eikö nuoleminen ole aika varma taapa saada nainen nauttimaan??? Enemmänkin tällaisilla nuorilla on varmaan mielessä se että laukeaako heti reisille:)
Jotenkin tuosta kirjoituksestasi paistaa läpi tyypillinen asenne. Minun mielestä seksi on kaikkea muuta kuin että" jos minä teen jotain, täytyy sinunkin tehdä asenetta". Jos jompikumppi on jostain syystä passiivinen, voi häntä omalla esimerkillään rohkaista rentoutumaan, ilman että odottaa vastapalvelu ja kyllähän se nyt vaan on niin, ettei sellaista naista tai miestä olekaan, joka ei sekoa jos oikeista paikoista kutitellaan:)
Tähänkin pätee sanonta, kohtele toista kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan:)- Oikea mies
Mies joka ei suutele naisen kauneinta on yksiselitteisesti joko itseään rakastava autoerotisti, äidistään haaveileva, luuseri, ahdasmielinen uskovainen, homo, piilohomo tai muuten vaan keskenkasvuinen kakara, joka ei osaa vielä edes pyyhkiä takapuoltaan. Sellainen ei ole mies!
Oikea mies nauttii oraalisen nautinnon antamisesta! - Olisiko se syynä?
Tee testi; Vetase kouralla pillustasu ja nuhkaise kättä. Mille tuoksuu? Olisiko siinä syy?
- Huomioikaa molemmat
Ehkä olet kokenut vaan likaisia alapäitä ja epähygieenisiä naisia.. pesty ja puhdas pillu ei haise pahalle ollenkaan vaan tuoksuu oikeasti hyvälle. Aina ennen seksiä/suuseksiä pesu niin eipä haise kummankaan nenään pahalle. Kyllä nämä miestenkin kalut haisevat yhtä lailla jos ei pesulla olla käyty. Kyllä suuseksiä täytyy antaa molemmin puolin! Mikä se sellainen mies on kuka kammoksuu pillua.. miehet kasvakaa ja ketkä ette ota niin älkää myöskään itse vaatiko.
- Minä nuolen pilluu
Huomioikaa molemmat kirjoitti:
Ehkä olet kokenut vaan likaisia alapäitä ja epähygieenisiä naisia.. pesty ja puhdas pillu ei haise pahalle ollenkaan vaan tuoksuu oikeasti hyvälle. Aina ennen seksiä/suuseksiä pesu niin eipä haise kummankaan nenään pahalle. Kyllä nämä miestenkin kalut haisevat yhtä lailla jos ei pesulla olla käyty. Kyllä suuseksiä täytyy antaa molemmin puolin! Mikä se sellainen mies on kuka kammoksuu pillua.. miehet kasvakaa ja ketkä ette ota niin älkää myöskään itse vaatiko.
Tässä ei nut ole tarkoitus kiistellä kumpi haisee paremmalle -pillu vai mulukku. Itse uskon että naiset pesee pillunsa ja ovat hygienisempia kuin miehet, jotka ovat enin osa possuja, mutta silti pestykin pillu voi haista witulle. Karvat kannattaa ajella!
Eikä sellaista korvasienen näköistä römpsää tee mieli nuolla.
Mutta itse nuolisin. Onko synnytyksiä alla?
- Micco_866
Itse ainakin nuolen mielelläni ja todella nautin kun saan antaa naiselleni nautintoa. Ja onhan se mukavaa boostia omallekkin itsetunnolle kun saa naisensa värisemään pelkällä kielellä kevyesti koskettamalla. :)
Eikä seksikään yleensä ainakaan huonompaa ole tällaisen toimenpiteen jälkeen kun nainen käytännössä ottaa sinut melkein väkisin kiihkoissaan.
Tietysti kohteliasta naiselta on tällöin pitää alapään karvoituksensa hieman siistimpänä, ettei kurkku ole täynnä karvoja. Hygieniasta puhumattakaan! Vaikka samat teesit tietysti pätevät myös miehiin. - j55hj5h
"Tietysti kohteliasta naiselta on tällöin pitää alapään karvoituksensa hieman siistimpänä, ettei kurkku ole täynnä karvoja. Hygieniasta puhumattakaan! Vaikka samat teesit tietysti pätevät myös miehiin. "
Oletkohan koskaan nuollut pillua? Eivät ne karvat nyt hirveästi haittaa kun nuollessa vitun huulet levitetään sormilla auki jotta pääsee nuolemaan.- Vuosi on jo 2013
No joo, mutta ostan kyllä hammaslangat kaupasta. On se vittu jos ei voi naaras persettään keriä paljaaksi. Nuoleppa märkää karvalakkia!
- 35j35h3h
" Nuoleppa märkää karvalakkia! "
Nuoletko sinä pillua vai sen ympärystää. Pillun sisällä ei ole karvoja jonka kyllä tiedät jos olet pillua päässyt räpläämään.- Karvat pois
Kyllä ne karvat on inhottavat kun kastuvat nuollessa ja on kuin lattiamoppi. Ja tutkittu juttu, että karvat ne haisee!
- willdeviant
Naisen nuoleminen on melkein kansalaisvelvollisuus.
Jos tämä sitä siis haluaa.
Kumma juttu kun joskus parasta seksissä on naisen nautinto, ja nuolemalla sitä kuulemma tulee melkoisen hyvin. Nuolisin vaikka kuumeessa ja kuolinvuoteellakin naista.
Karvat saa syrjään jos niitä siinä on, ja puhumalla yleensä kaikki muu hoituu.- Nuole sormeas vain...
Nuolisit sinä, jos joku antaisi.
- M24
Ei ne varmaan viitti nuolla sun pillua kun sull noi miehet vaihtuu jatkuvasti
En minäkään nuolis - mies699
Ei ole alentavaa ;) Itse tykkään nuolla naista ja teen sen mielelläni aina orgasmiin saakka...
En edes pystyy rakastelemaan ilman naisen pillun nuolemista :) kyllä pystyyn mutta see on asia mistä välitän ja en halua vastapalvelua
- M-24_
Ei viitsi nuolla pillua kun siitä voi saada vaikka jonkun taudin suuhunsa. Muutenkin pahanhajuinen pillu ei houkuttele nuolemishommiin. Tämä tautipelko on ihan perusteltua kun naisilla on useammin useita seksikumppaneita. Minulla taas ei kokemattomana ole juuri kumppaneita ollut joten naisen täytyisi olla melkein yhtä koskematon kuin itsekin olen.
- Talipan
Nykynuoret naikkoset ei pese paikkojaan, pesty tussu haisee ja maistuu hyvälle.
Mutta jos on talipallot lerppujen välissä ja haisee vanhalle sillille ei sitä viitti mussuttaa
tai jos edellisen kävijän eritteet vielä valuu. Sinänsä usein käytetty piirakka pysyy hyvässä kondiksessa. - OIkea mies
Tutkimusten mukaan nuorilla miehillä on nykyään jopa 20% alhaisempi testosteronitaso kuin 40-vuotta sitten. Selitykseksi annetaan kaksi seikkaa:
- lisääntynyt ylipaino
-.vähentynyt hyötyliikunta
Voisin kuvitella, että testosteronin määrällä on vaikutusta kaipuuseen herkutella naisella. Oikea mies rakastaa naisen makua ja tuoksua. Äidin peräkammarin pojat ja kaappihomot karsastavat naisen ihanuutta.
(Perärkammarin poikia ei voi kuin sääliä. Heidät on tarkoitettu vain ravinnoksi. Homot ja Lesbot ovat mielestäni ihan ok, mutta kaappihomot ja -lesbot ovat halveksuttavia pelkureita.) - drilli
Enosaa vastata siihen,mutta itsestäni voinkertoa että nuolen lomielin ja aina valmiina ja halukkaana.Kokeillaankos? laitaviesti drilliand (at) suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172